טיפול פנים בהרצליה (Shutterstock) M) צילום:Valua Vitaly
טיפול פנים בהרצליה (Shutterstock) M) צילום:Valua Vitaly

טיפול פנים בהרצליה: הכירו את הקוסמטיקאית טובה לוריא

מתי בפעם האחרונה לקחת זמן לעצמך והשקעת בטיפוח שלך? בין אם התשובה היא שעבר זמן רב, ובין אם כל שני וחמישי במכון יופי, כדאי שתכירי את הקוסמטיקאית טובה לוריא - כי אם מדובר בטיפוח שלך - מגיע לך את הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 20.1.20 11:00

לפנות זמן לפנים

נכון שכולנו עסוקות, עובדות, רצות, מטפלות, עמוסות ומנסות – ככל שניתן – לנהל את הזמן שלנו בצורה הטובה ביותר? אך בואו נהיה כנות לרגע, כמה מאיתנו מוצאות את הזמן לטפל גם בעצמנו? ולא, פגישה לקפה עם חברה טובה, בשעה הפנויה היחידה שיש לנו במהלך היום, חשובה ככל שתהיה, פגישה כזו לא נכנסת למשבצת החשובה של "לטפל בעצמנו".

השאלה היא מה אנחנו באמת עושות בשביל עצמנו; כדי להרגיש טוב, להיראות הרבה יותר טוב, ובשביל לקחת פסק זמן של בריאות, טיפוח ונשימה לעומק.

אחת הדרכים החשובות עבורנו כנשים לשחרר את הלחץ ולהקל על העומס היא לסגל לעצמנו שגרה מבורכת של השקעה בגוף שלנו וטיפוח עצמי. כך אנו עושות למשל, כשאנו מתמסרות לידיים מיומנות של קוסמטיקאית מקצועית לטיפול פנים.
טיפול פנים טוב מעניק עיסוי לא רק לעור הפנים, אלא גם לנשמה. כמה הזדמנויות יש לנו לעצור לרגע את מחול השדים היומיומי, לשכב על מיטת טיפולים ולהתמסר לידיה של מי שהוכשרה לדבר בסיסי אחד: לגרום לנו להיראות ולהרגיש טוב יותר?

באדיבות טובה לוריא

באדיבות טובה לוריא

טיפול פנים, וטובה שעה אחת קודם…

טובה לוריא היא קוסמטיקאית מדופלמת שאחרי שנים ארוכות בהן גרה ועבדה בתל אביב, העתיקה את מגוריה להרצליה, ובכך הרחיבה את חוג לקוחותיה. בקליניקה שלה היא מטפלת גם בנשות הרצליה והאזור, וגם בלקוחות התל אביביות הוותיקות שלא מוכנות לוותר על הטיפול הקבוע אצלה.

טובה מתמחה בטיפולי פנים ואוחזת בניסיון מקצועי של 40 שנה. בחדר הטיפולים הנעים שלה היא מציעה ללקוחותיה מגוון טיפולים לכל סוגי ובעיות העור: אנטי איג'נינג, אקנה, טיפולים לעור יבש ושמן וטיפולי הבהרה.

הלקוחות שלה יודעות שטיפול פנים אצלה הוא לא רק נעים, הוא גם בעל סגולות משקמות ומרפאות. זאת, מאחר שטובה היא בוגרת תכנית הלימודים לקוסמטיקאיות של אוניברסיטת בר אילן.

טיפול פנים – מא' ועד ת'

כל לקוחה חדשה שמגיעה לטיפול פנים אצל טובה עוברת בהתחלה תשאול מקיף. תוך כדי שיחה נעימה, טובה לומדת על אורח החיים של הלקוחה שלה, הרגליה, הדרך בה היא רגילה לטפח את העור ועוד. כשהטיפול מתחיל, כל תא ותא בעור הפנים זוכה למגע הקסם שמעורר אותו לחיים. כל טיפול מתחיל בניקוי ראשוני, פילינג והסרת תאים מתים.

בשלב הבא טובה מתאימה את הטיפול לסוג העור של הלקוחה – יבש, שמן, מעורב – כל לקוחה מקבלת בדיוק את מה נחוץ לעור שלה. הטיפולים כוללים החדרת לחויות, שימוש במנורות מיוחדות, שימוש בגלי קול ובקיצור, כל מה שצריך העור כדי להיראות קורן, בריא ומלא חיים.
ואז מתחיל הפינוק האמיתי – העיסוי. העיסוי המענג ממריץ את זרימת הדם, משחרר את הגוף מהסטרס ומשמש כמו שירות הסעות יעיל לחומרים המזינים שהוחדרו אל תוך האפידרמיס.

אחרי שעתיים כאלה, אי אפשר שלא לקום ולצאת אל שגרת היום ומרוץ המטלות שהחיים מציבים בפנינו (וכן, הקצב הזה בהחלט מתבטא בפנים שלנו) עם אנרגיות חדשות ופנים רעננות.

טובה לוריא קוסמטיק
כתובת: טאובר אמה 5, הרצליה
טלפון: 050-7525640
קישור לפייסבוק

באדיבות טובה לוריא

באדיבות טובה לוריא

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר