מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום: Cozy Home, Shutterstock
מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום: Cozy Home, Shutterstock

מתלה כביסה מתקפל: תגידו שלום לכאבי הגב

נמאס לכם להתאמץ להגיע עד לחבלים האחרונים במתלה הכביסה שמציץ מחוץ לחלונכם? יגאל מרקוביץ’ משנה את חוקי המשחק והופך את חייכם לקלים ונוחים יותר

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:00

קישור לאתר

מאז שהיה ילד קטן, היה צופה יגאל מרקוביץ' באימו אשר הייתה מתעסקת עם מתלה הכביסה שמחוץ לחלון ביתם. ראשית היא הייתה ממיינת את הבגדים לפי הצבע והסוג, כהים לפה, בהירים לשם, את הכותנה נשים בצד, את הסינטטי פה ליד. מכשסיימה לבצע את החלוקה, הכניסה את הבגדים לתוך דוד גדול, מלא במים וסבון כביסה, שהיה מונח על גבי ״פרימוס״ בחצר. בגמר ההרתחה ולאחר ביצוע סחיטה ידנית שאימצה את כל שרירי זרועותיה, הייתה פונה למשימה המאתגרת של תליית הכביסה על מתלה הכביסה.

את המשימה המאתגרת של תליית הכביסה מחוץ לחלון הבית כולנו מכירים, וכן גם אימו של יגאל. בכל יום הייתה תולה אימו את הבגדים במאמץ רב, תוך שהיא רוכנת כלפי חוץ בעת שהיא מחזיקה את הבגדים הכבדים מלאי המים ומשתדלת להגיע עד לחבלים הרחוקים ביותר. המשימה, שהייתה כרוכה בשמירה על איזון מופתי שמשתווה לרקדנית בלט מתיאטרון רוסי, הייתה קשה ולא נוחה וכללה כל פעם מחדש את הסכנה שבנפילה מחוץ לחלון במקרה הרע, או פשוט כאבים בגב במקרה ״הטוב״.

מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום עצמי

מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום עצמי

יגאל, אשר ראה את אימו מתאמצת כל פעם מחדש כדי לתלות ולהוריד את הכביסה, תוך שהיא מסכנת את חייה בנפילה מהחלון וסובלת מכאבי גב לאורך כל הדרך, החליט שכשיגדל ימצא לדבר פתרון, ואכן כך עשה.

השנים חלפו, יגאל התבגר והרעיון נרקם בליבו, שלב אחר שלב, עד שלבסוף הוא עשה זאת – מתלה כביסה מתכוונן. כיום, בזכות החזון החדשני של יגאל והרעיון איתו צעד לאורך השנים, זוכים לקוחותיו לחוויית תליית כביסה שאיננה מצריכה מהם שום מאמץ, סכנת נפילה, או כאבי גב, הכל בזכות הנוחיות שבמתקן הפשוט לכאורה אך גאוני לא פחות.

מרכולתו של יגאל כוללת שני מוצרים, האחד הוא מתלה כביסה מתכוונן לתליה דרך החלון, והשני הינו מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר. לכל אחד מהמוצרים פונקציונליות אחרת, ושניהם באים לענות על בעיות שונות שאיתם עדיין מתמודדים הכבסים והכובסות של 2020.

מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר של יגאל מרקוביץ': חוסך מקום ובטיחותי. צילום עצמי

מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר של יגאל מרקוביץ': חוסך מקום ובטיחותי. צילום עצמי

מתלה הכביסה המתכוונן לתליה דרך החלון נועד לחסוך את המאמץ והכאבים הכרוכים בעת ניסיון הגעה אל החבלים הרחוקים המונחים מחוץ לחלון. בעזרת מנגון פשוט אך נוח, המאפשר לקרב את המתלה באמצעות הרמתו למצב אלכסוני, ניתן לתלות את הבגדים ללא שום מאמץ.

למתקן ישנו מנגון נעילה אוטומטי, קל לתפעול, המקבע את המתלה במקומו לשם תליה נוחה של הכביסה, ומה עושים כשמסיימים לתלות? נותנים משיכה קלה של המתקן לכיוון החלון, הנעילה משתחררת והמתקן חוזר למצב אופקי לייבוש הכביסה.

המתלה השני אותו תוכלו למצוא הוא מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר, והוא נועד לפתור את בעיית המקום המיותר אותו תופס המתלה גם בזמן שלא נעשה בו כל שימוש. גם למתקן זה ישנו מנגון אוטומטי והוא פועל בצורה דומה למתלה הראשון כאשר ניתן לקפלו למטה ולהצמידו לקיר בזמן שלא משתמשים בו על מנת לפנות מקום בחצר או במרפסת.

את המתלים עצמם מתקין יגאל עבור לקוחותיו בביתם ואף מעניק עליהם כ-5 שנות אחריות. הם עשויים אלומיניום ונירוסטה המבטיחים כי לא תהיה עליהם חלודה גם בקרבה לים. ניתן להזמין אותם בהתאמה אישית לפי צורך, כשעל מספר החבלים ואורך המתקן תוכלו להחליט בעצמכם לפי נוחיותכם.

אלפי לקוחותיו של יגאל מעידים על שיפור ניכר בקלות ובנוחות שבתליית הכביסה לאחר התקנת המתלים, כשכאבי הגב והמקום המיותר אותם תפסו המתלים הפכו במהרה להיות נחלת העבר. בין אם אתם מבקשים פתרון לחוסר הנוחות והסכנה שבעת רכינה מחוץ לחלון הבית, ובין אם המתלים שלכם פשוט תופסים לכם מקום מיותר, מתלי הכביסה של יגאל מרקוביץ' מבטיחים לכם איכות חיים ונוחיות שימוש שלא הכרתם עד כה.

יגאל מרקוביץ' – מתלי כביסה
אזור פעילות: אזור המרכז (חדרה עד אשקלון)
טלפון: 052-2593000
קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר