מתלה כביסה במרכז. צילום: Andrey_Popov, Shutterstock
מתלה כביסה במרכז. צילום: Andrey_Popov, Shutterstock

מתקן כביסה במרכז: הטריק הייחודי שאתם חייבים להכיר

מי שתולה את בגדיו על חבל כביסה המציץ מבעד לחלון במרפסת או בחדר שירות מכיר את האתגר שבלהגיע אל החבלים הרחוקים עם בגדים רטובים וכבדים ששוברים את הגב. אספנו בשבילכם טריקים מגניבים למתלי כביסה חוסכי מקום ומאמץ, תודו לנו אחר כך

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:02

למעבר לאתר

אם יש תענוג אחד בחיים שללא כל ספק כולנו נהנים ממנו, הוא ללבוש בגדים נקיים המדיפים ריח מרענן ונעים. עם זאת, גם אין ספק שאת מלאכת הכיבוס אף אחד מאיתנו לא אוהב במיוחד, כשאחד החלקים המפרכים והמתישים ביותר הוא הרגע בו אנחנו צריכים להתחיל לתלות את כל הכביסה הרטובה. הוו הזוועות.

מלאכת התליה הופכת מאתגרת במיוחד כאשר חבלי הכביסה שלנו תלויים בחוץ ממש מחוץ לחלון, כמו במרבית הבתים בישראל. בעוד שבתחילת התלייה אנחנו עוד תולים את הכביסה מנקודה נוחה וקרובה אלינו כשעל פנינו חיוך קל, ככל שנגמר המקום אנחנו צריכים להתרחק ולהתאמץ עוד ועוד כדי להגיע לחבלים הרחוקים. במהרה החיוך נעלם וכעת אנחנו עוטים פרצוף מתאמץ שרק משתדל שלא ליפול מהחלון או לשבור איזו צלע במהלך המשימה.

מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום עצמי

מתלה כביסה מתקפל של יגאל מרקוביץ': תגידו ביי ביי לכאבי הגב. צילום עצמי

בעוד שחלק מהבתים בישראל עדיין פועלים על פי אותה צורת עבודה עתיקה, ישנם כבר בתים רבים אשר התקדמו לצורת עבודה נוחה, נקייה וקלה הרבה יותר.

את מתלי הכביסה של יגאל מרקוביץ' לא תוכלו למצוא בחנויות הגדולות, והאמת היא, שגם לא בחנויות הקטנות, שכן יגאל, לבדו, המפתח והמתקין של מתלי הכביסה הנוחים שלו, הוא המקור היחיד שדרכו תוכלו להשיג את המתלים.

מתלי הכביסה של יגאל פותחו על ידו על מנת לשפר את חוויית תליית הכביסה, ועבור רבים מלקוחותיו, משימה שפעם הייתה הדבר האחרון ששמו לעצמם ב-To do list הפכה לאחד הסעיפים הראשונים שהם מסמנים, והכל בזכות הקלות והנוחות שבדבר.

קו המוצרים של יגאל כולל שני מוצרים, כל אחד משרת מטרה אחרת ובא לפתור בעיה איתה רוב האנשים מתמודדים.

המתלה הראשון אותו משווק ומתקין יגאל הינו מתלה כביסה מתכוונן. המתלה מיועד עבור אותם האנשים שמחוץ לחלונם ישנם חבלים, ומטרתו לחסוך את המאמץ והכאבים הכרוכים בעת ניסיון בהגעה אל החבלים הרחוקים.

בעזרת מנגון פשוט ונוח, תוכלו לקרב את המתלה ע״י הרמתו למצב אנכי, אז תוכלו לתלות את הבגדים ללא שום מאמץ. המתלה מתקבע במקום באמצעות מנגון נעילה אוטומטי קל לתפעול. בעת סיום התליה, ניתן למשוך קלות את המתקן לכיוון החלון כדי לשחרר את הנעילה ובכך להחזירו למצב אופקי לשם המשך ייבוש הכביסה.

המתלה השני שאותו תוכלו למצוא אצל יגאל הוא מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר, שתועלתו מגיעה בכך שניתן לקפלו בנוחות ובקלות בזמן שלא משתמשים בו על מנת לחסוך מקום.

כמו למתקן הראשון, גם למתקן זה ישנו מנגון אוטומטית, כשההבדל הוא שהמנגון של מתלה זה מאפשר להורידו בזמן שאין בו שימוש ולהצמידו לקיר בכדי לפנות מקום במרפסת או בחצר הבית.

את המתלים אשר פיתח ומשווק כיום יגאל הוא מתקין ביחד עם עובד נוסף בבית לקוחותיו בכל אזור המרכז ונותן עליהם 5 שנות אחריות.

הם עשויים מחומרים משובחים כמו אלומיניום ונירוסטה על מנת למנוע חלודה, ובנויים בצורה קשיחה כך שיעמדו איתנים אל מול משקלם של הבגדים הרטובים. את שני המתקנים תוכלו להזמין בהתאם לנוחיותכם ולצורכיכם כשתוכלו לבחור את האורך, הרוחב, ואפילו את מספר החבלים של המתקן כך שיתאימו לכם בצורה מושלמת.

ייתכן ועד היום התאמצתם, התכופפתם וזחלתם מהחלון רק בשביל להגיע לחבלים הרחוקים של מתלה הכביסה שלכם, אך כעת תוכלו לחדול ממנהג זה ולעבור לאיכות חיים גבוהה ונוחה יותר. יגאל זמין עבור כל לקוחותיו במהלך כל שעות היום וישמח להגיע לביתכם ולהתקין לכם את אחד ממתלי הכביסה המהפכניים שלו.

יגאל מרקוביץ' – מתלי כביסה
אזור פעילות: אזור המרכז (חדרה עד אשקלון)
טלפון: 052-2593000
קישור לאתר

מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר של יגאל מרקוביץ': חוסך מקום ובטיחותי. צילום עצמי

מתלה כביסה מתקפל לתלייה מול קיר של יגאל מרקוביץ': חוסך מקום ובטיחותי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר