סדנת צחוק במרכז. (Shutterstock) צילום:Cookie Studio
סדנת צחוק במרכז. (Shutterstock) צילום:Cookie Studio

סדנת צחוק במרכז: הכירות את סדנת יוגה-צחוק של רונית מנשורי

מתי בפעם האחרונה צחקתם צחוק טוב, מתגלגל, סוחף, צחוק כזה שיוצא מהלב? אם אתם חווים בחיים היומיום לחץ, סטרס, דאגה ובאופן כללי, לא מוצאים כרגע סיבות מיוחדות לצחוק, כנראה שזה בדיוק הזמן להגיע לסדנת צחו

פורסם בתאריך: 27.1.20 17:39

"רגע, רגע", אפשר לשמוע אתכם תוהים בגבה מורמת. "ממתי צריך סדנה כדי לצחוק?" ובכן, בואו נודה בכך. מעבר לגיל מסוים, אנחנו לא צוחקים מספיק ביומיום. ולא, לא מדובר על חיוך מנומס במעלית לשכנה מוועד הבית, או גיחוכים קלילים עם החבר'ה במשרד בשעת ארוחת צהריים. כשאנחנו אומרים צחוק, אנחנו מתכוונים לדבר התגלגל הזה, שבסופו לא נשארת נשימה וכואבת הבטן. בשביל הרגע הזה, בו הדמעות מטפסות בעיניים מרוב שמחה, ותחושת הקלה מענגת מתפשטת בכל הגוף, ולו רק בשבילו, כדאי לכם להגיע לסדנה של רונית מנשורי, צחקנית מוסמכת ומעבירת סדנאות יוגה צחוק.

לשרוף 500 קלוריות בשעה, בלי להתאמץ

הידעתם שצחוק טוב לא רק לבריאות ולמצב הרוח, אלא גם לגזרה? זה אולי נשמע מפתיע, אבל צחוק טוב וסוחף שורף לא פחות מ-500 קלוריות בשעה, וזה רק אחד היתרונות בסדנאות היוגה צחוק של רונית מנשורי.

רונית היא מנחת סדנאות יוגה צחוק והעצמה אישית. בנוסף, היא מלווה אנשים בקליניקה שלה, שם היא מטפלת בשיטת ה-NLP ובכלים נוספים שפיתחה עם השנים. בסדנאות היוגה צחוק שהיא מעבירה לקבוצות וארגונים ברחבי הארץ, רונית מעוררת את המשתתפים לפעילות סוחפת ומרגשת. חווית הצחוק המשותפת מפילה מחסומים וממיסה את הקרח בין המשתתפים שמצליחים להשתחרר ולאפשר לעצמם לצחוק ממעמקי הבטן והלב.

צילום עצמי

צילום עצמי

צוחק מי שצוחק בסדנה

הסדנאות של רונית מציעות למשתתפים חוויה פעילה ומעצימה, אך יותר מכל – מצחיקה. מחקרים רבים מראים כי הצחוק הוא כלי מעולה לריפוי עצמי. צחוק טוב מגביר את הביטחון העצמי ויש בכוחו אף לחזק את המערכת החיסונית. הקסם בסדנאות של רונית טמון בכך שהן מתאימות לכולם וכל אחד יכול למצוא בה את הערכים המוספים להם הוא זקוק. לא צריך להגיע מצוידים בשמחת חיים, וגם מי שסבור שאין לו חוש הומור יגלה כמה הוא צוחק ומצחיק בקלות.

צילום עצמי

צילום עצמי

אם אתם לוקחים את העובדים שלכם ברצינות – למדו אותם לצחוק

לאור כל היתרונות הבריאותיים, הנפשיים, החברתיים ובכלל שצחוק מתגלגל יכול להסב, אין כל פלא שסדנאות מסוג זה הפכו לטרנד מבוקש בערבי גיבוש, בקבוצות של מורים וגננות, בקרב חברות וארגונים, ועדי עובדים, מסיבות רווקות, ימי הולדת ועוד. אז אם אחרי שקראתם על כל נפלאות הצחוק, עדיין נשארתם עם פנים רציניים, עשו לעצמכם טובה, ותתחילו לברר על הסדנה הכי מצחיקה בסביבה.

רונית מנשורי – סדנאות יוגה צחוק, דמיון מודרך וטיפול NLP
טלפון: 052-5582358
קישור לאתר
קישור לפייסבוק 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר