ציוד לגן בשרון: כך תכינו את הגינה שלכם לקיץ. צילום: Photographee.eu, Shutterstock
ציוד לגן בשרון: כך תכינו את הגינה שלכם לקיץ. צילום: Photographee.eu, Shutterstock

ציוד גן בשרון: כך תכינו את הגינה שלכם לקיץ

כולנו חולמים על גינה שמזמינה אליה אורחים רק מעצם היותה מטופחת. כדי להגיע ליעד, הכנו לכם את הכתבה הבאה שתעזור לכם בדרך לגינת החלומות

פורסם בתאריך: 4.2.20 17:13

דמיינו את הגינה המושלמת: גזיבו עם כיסוי מיוחד נגד יתושים, ריהוט גן איכותי בשילוב כריות נוחות, נדנדה לילדים ולנכדים במשפחה, והפינאלה – תאורת גינה שתקנה לכל היופי הזה אווירה מזמינה. אם גם בכם בוער יצר העיצוב והרצון לשדרג את הגינה או המרפסת הפרטית, כדאי שתגיעו לגרדן הום סנטר בקלנסווה.

המרכז העיצובי בבעלות האחים סמי וסמיר חדיג’ה ממוקם בקלנסווה, במרחק של כרבע שעה נסיעה למגיעים מאזור השרון. במקום תמצאו את כל הציוד לעיצוב הגינה שלכם, ועכשיו כשהקולקציה של השנה שעברה מתחלפת והמבצעים משתלמים בהחלט, כדאי לכם למהר ולהגיע לחנות.

לדברי סמי וסמיר חדיג’ה, מומחים בתחום המחזיקים בוותק של מעל עשרים שנה בעולם השיווק והייבוא של מוצרי גינה, גינון, עבודה ובניין, מדובר בתקופה שאסור לפספס: "אנחנו מוכרים בכל הארץ מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון, מאחר ואנחנו מוכרים לא רק לחנויות אלא גם לאנשים פרטיים. בחורף הרבה אנשים מעדיפים להסתגר בבתים ולחכות שהגשמים ייפסקו ודווקא אז הם מפספסים את המבצעים הנדירים שיש על ריהוט גן ומרפסת".

לדבריו מצטרף סמיר שמבהיר "אנחנו מזמינים אתכם לראות מקרוב את ההיצע המגוון שיש לסניף שלנו בקלנסווה להציע. במקום אחד תוכלו למצוא הכל: ריהוט גן ובית, פינות ישיבה, אמצעי הצללה וכלי גינון ועבודה, ביגוד עבודה, צרכי פיקניק לטיולים כולל אביזרים משלימים כמו גרילי גז, נדנדות וערסלים, תאורת גינה, מוצרי חשמל, אמצעי חימום, כיסויים לריהוט גן באיכות גבוהה המתאימים למזג האוויר הישראלי וגם ריהוט גינה המשלב חומרים חזקים ועמידים כמו עץ, ראטן, אלומיניום ופלסטיק לצד בדים רחיצים בצבעוניות אופנתית.

"המוטו שלנו הוא לגרום לכל לקוח להיות מרוצה, ומשמעות הדבר היא להעניק שירות ברמה גבוהה בכל ההיבטים, לא רק בעת ביצוע העסקה, אלא גם בייעוץ והכוונה בהתאם לאורח חייו ותקציבו של הלקוח, וגם בייעוץ לאחר רכישה במידת הצורך כמו למשל כאשר יש צורך להחלי, מוצר שהתקלקל ועוד.

"חשוב לנו שהלקוחות שלנו יידעו שיש מישהו מאחורי השם ומאחורי המותג. זו הסיבה שיש לנו לקוחות קבועים ומרוצים, חלקם בתי עסק וחלק גדול מהם משפחות עם ילדים”.

לצד המבחר הגדול, האיכות הבלתי מתפשרת, השירות האישי והחם והגשם של המבצעים וההנחות לרגל החלפת קולקציה, האחים חדיג’ה מחכים לכם עם חיוך וקפה חם. אז למה אתם מחכים?

גרדן הום סנטר בע"מ – חברה לייבוא ושיווק ריהוט גן, גינון, חלקאות ובניין

כתובת: קלנסווה המשולש 40640 ת"ד3210

נייד: 050-2944331

טלפון: 09-8945818

פקס: 09-8941857

אי מייל: [email protected]

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר

הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר