קורסי גלישה (צילום: EpicStockMedia, Shutterstock)
קורסי גלישה (צילום: EpicStockMedia, Shutterstock)

קורסי גלישה: הכירו את בתי הספר המובילים

אם גם אתם חולמים כבר יותר מדי זמן על לימודי גלישה אבל לא מוצאים את האומץ להגשים את החלום, הגעתם למקום הנכון: לפניכם בתי הספר המובילים בתחום קורסי גלישה שיהפכו אתכם לגולשים מקצועיים

פורסם בתאריך: 11.2.20 13:35

גלים בית ינאי – נעורים

גלישת גלים מביאה עמה יתרונות אינספור הטומנים בחובם תשוקה חדשה, אורח חיים בריא וחיוני, והרבה פיס אוף מיינד. החיבור של האדם עם הים יוצר חוויה הוליסטית שבידיים הנכונות, או יותר נכון – ברגליים הנכונות, יכול לפתוח חלון הזדמנויות לחיים עשירים באתגרים, תשוקה והתפתחות אישית לצד שמחת חיים ואושר צרוף.

את הגישה הזו, השואפת לשלב נופך נוסף בחייו של כל אדם, אימץ כבר בימיו הראשונים בית הספר לגלישה ״גלים בית ינאי – נעורים״, אותו מנהלים עומר לניאדו ויותם רופא. בית הספר פועל בשני חופים מרכזיים – חוף בית ינאי וחוף נעורים חבצלת השרון. מאז הוקם לפני כ-6 שנים, כאחד הסניפים הנוספים של בית הספר לגלישה ״גלים״ הוותיק, הפך בית הספר לאחד המובילים באזור נתניה, עמק חפר והסביבה והביא איתו רוח חדשה מלאה באנרגיה.

השקט שלפני החוויה העוצמתית במים. צילום: מעיין חלף

השקט שלפני החוויה העוצמתית במים. צילום: מעיין חלף

״כאיש חינוך וכגולש המחזיק באהבה והערכה לים ולמה שיש לו להציע לנו, היה לי חשוב לחבר את תחום הגלישה ולהנגיש אותו לכמה שיותר אנשים, מבוגרים וילדים כאחד. רציתי לתת לאנשים כלי עוצמתי שאיתו הם יוכלו להשתמש בכל רגע בו הם מתמודדים עם חוויות שונות בחייהם. הגלישה היא מיקרוקוסמוס לחיים, וההתמודדות עם השלבים השונים שלה מאפשרת להעפיל על אתגרים גם בתחומי חיים שונים, לבנות אופי חזק ויציב, ולמצות את החיים עד תום״, משתף עומר בהתלהבות.

כדי להנגיש את עולם הגלישה והים למגוון רחב של קהלים ושכבות אוכלוסייה שונות, בנה בית הספר מספר מסגרות מגוונות המותאמות לגילאים ולרמות השונות. את הפעילויות שתמצאו ב״גלים בית ינאי-נעורים״ מעביר צוות הדרכה איכותי ובוגר המחזיק בידע רב על הים, על גלישה ומעמיד את יחסי האנוש כערך עליון. בין אם מעולם לא נכנסתם למים עם גלשן ובין אם אתם חלק מהים כבר שנים רבות, במסגרת בית הספר תוכלו ללמוד ממדריכים סבלניים ומקצועיים שיגרמו לכם להרגיש בבית ויעזרו לכם לקצור הצלחות מפתיעות כבר ברגעים הראשונים.

כחלק משיטת הלימוד של בית הספר לגלישה "גלים בית ינאי – נעורים" תזכו להבין כל מה שתצטרכו על הים, ותיקחו חלק בפעילויות, הן במים והן ביבשה, שמטרתן לבנות אתכם, בגוף ובנפש, ולהכין אתכם בצורה המיטבית לגלים. מעבר לבסיס שכולל היכרות עם הים ועם הטכניקות השונות שעליכם לרכוש כדי להיעמד על הגלשן ולגלוש על הגלים, תזכו ללמוד על הדרך בה תוכלו לשמור על איכות הסביבה, תיקחו חלק בפעילויות ימיות כגון צלילה וחתירה, תלמדו טכניקות של נשימה להרגעה ואף תיהנו משיעורי יוגה שיכניסו אתכם ל״זון״.

שיעורי הגלישה מותאמים כדי לנצל את המקסימום ממצב הים והגלים, כך שאם הים שקט תוכלו למשל לחתור על סאפ ואם הים סוער תעבדו יותר על אימונים פונקציונליים שיחזקו את הכושר שלכם. הגישה המובילה כאן היא לנצל את כל מה שיש לים להציע וללמוד מכל חוויה ואתגר שהוא מעמיד בפניכם.

 

עבור ילדים בגילאי 7-18 מציע בית הספר 3 מסגרות: חוגי גלישה שנתיים שמתנהלים לאורך כל השנה ואליהם מגיעים הילדים בכל שבוע למספר שעות; קייטנות ומחנות גלישה המתרחשות בחגים ובחופשים ומותאמות לאלה שרוצים להיכנס בכל הכוח לתחום או לכאלה המבקשים לקחת את היכולות שלהם לשלב הבא; ולבסוף ישנם שיעורי גלישה פרטיים לגולשים שמחפשים חוויה טיפה יותר אישית וקרובה.

כל שכבת גיל והקורס המתאים לה. צילום: הדס כרמון

כל שכבת גיל והקורס המתאים לה. צילום: הדס כרמון

אחת היוזמות המדהימות שלקח בית הספר, באישור משרד החינוך, הוא יצירת מערך הסעות גם לישובים מרוחקים יותר שלא נכללים תחת יישובי החוף והאזור כמו למשל כוכב יאיר. כך יכולים ילדים שגרים גם במרחק של חצי שעה או שעה מהים ליהנות משיעורי גלישה שאליהם יגיעו בצורה מוסדרת ומהם יחזרו עם הסעה נוחה ובטוחה בסוף כל שיעור.

עבור בוגרים ישנם שלוש מסגרות המותאמות במיוחד לאורח חיים דינאמי יותר: קורס גלישה של חמישה שיעורים בני שעה וחצי, המעביר את כל מה שצריך לדעת על הים ומלמד את בסיס הגלישה כבר בתוך מספר שעות, כך תוכלו לעמוד על הגלשן כבר בשיעורים הראשונים; כרטיסיה של 5 או 10 אימוני גלישה בקבוצה, אותה ניתן לנצל בכל עת בתיאום מראש; שיעורי גלישה פרטיים לחבר'ה מתחילים או מנוסים; ואפילו חוג גלישה לנשים בלבד המאפשר מרחב פתוח ואינטימי.

החוויה שמגיעה עם הפעם הראשונה שמצליחים לעמוד ולגלוש על הגל היא רגע מכונן עבור כל גולש, רגע שמעצב את אישיותו, מרחיב את אופקיו ופותח לו עולם חדש של הזדמנויות. ילדים ומבוגרים כאחד מוזמנים לקחת חלק בחוויה המדהימה של גלישה, כשבמים מחכה להם הצוות המקצועי והסבלני של ״גלים בית ינאי-נעורים״ איתו יקבלו את כל הכלים כדי לצאת לים הגדול ולכבוש את העולם.

גלים - בית ינאי נעורים. לוגו באדיבות הלקוח

גלים – בית ינאי נעורים. לוגו באדיבות הלקוח

גלים בית ינאי – נעורים

 כתובות: חוף בית ינאי, עמק חפר
חוף נעורים – חבצלת השרון, עמק חפר

טלפונים: 09-9668189, 058-5141189

שעות פעילות:

כל ימות השבוע כולל שבת בין השעה 07:00 ועד השקיעה

למעבר לאתר

למעבר לעמוד האינסטגרם

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לעמוד היוטיוב

ללמוד את כל מה שיש לים לתת. צילום: הדס כרמון

ללמוד את כל מה שיש לים לתת. צילום: הדס כרמון



צ'ילי בית ספר לגלישה

שמש, רוח, גלים, אתם בים יושבים עם חבר או חברה ומדברים על החיים. אתם מסתכלים על הים ורואים את הגלים מתחילים להתגבר, ״זמן טוב להיכנס״, אתם חושבים לעצמכם. מבלי לחשוב פעמיים אתם תופסים את הגלשן ביד, תוחבים אותו מתחת לזרוע ואומרים לחברים שיושבים אתכם שאתם תפצו אותם ביום אחר אבל כאלה גלים ״אי אפשר לפספס״. אתם נכנסים לים לסשן של שעתיים בו אתם גולשים, מנקים את הראש וסביבכם.. שקט, רוגע, העולם והחיים כמו מיליון שנות אור מכם.

אם החלום להתחיל לגלוש חוזר אליכם אחת לכמה חודשים או שנים אך עדיין לא עשיתם את הצעד הראשון, או במקרה שלכם, את החתירה הראשונה, ״צ'ילי בית ספר לגלישה״ ילווה אתכם אל עבר החלום. בית הספר המפורסם לגלישה ״צ'ילי״ נוסד רק לפני 4 שנים, אך הייחודיות ושיטת הלימוד הקלה והפשוטה שלו מיצבו אותו זה מכבר כבית הספר לגלישה הטוב ביותר, עבור חבר'ה בגילאי ה-20 ומעלה שרוצים להגשים את החלום הישן ולחתוך את הגלים.

צילום: Izi ohana

צילום: Izi ohana

״ישנם הרבה חבר'ה בגילאי 20 או 30 ומעלה שמתים לגלוש אבל או שהם חושבים שמאוחר מדי עבורם, או שהם פשוט לא מוצאים מסגרת נכונה ובוגרת שמכניסה אותם לקבוצה שבה הם יכולים ליהנות מלמידה ביחד עם חבר'ה אחרים בגילם״, מסביר בן עקביא, מקים בית הספר שחותך בעצמו את הגלים כבר למעלה מ-20 שנה. ״בית הספר קם כמענה לחבר'ה בוגרים שהצרכים שלהם שונים, בין אם מדובר בשעות מותאמות לאורח חיים שמשלב עבודה, ציוד גלישה חדיש שמביא לתוצאות מהירות יותר, מסגרת חברתית נוחה ועוד. מי שחושב שהגיל הוא פקטור ללימודי גלישה, יופתע לראות כמה מהר אפשר להתקדם וללמוד כשעושים זאת בדרך הנכונה, עם הדרכה וציוד טוב״.

המנטרה של ״צ'ילי״, היא ללמוד לגלוש כדי ליהנות מהגלישה עצמה ולא למהר כל הזמן להגיע לשלב הבא, כי המרדף אחר השלב הבא לא נגמר לעולם. הגישה אותה רוצה בית הספר להעניק לתלמידיו היא ״הנאה מהדרך, לא מהתוצאה״, גישה שכלכך מאפיינת כל מי שחיידק הגלישה דבק בו. ההנאה שבגלישה היא ההתמסרות אל הרגע, החוויה העוצמתית בחתירה למעלה אל הגל, בירידה שלו וברגעים שאחריו, החוויה כמכלול וההכרה בהנאה הפשוטה של אותו הרגע היא זו שהופכת את הגלישה לדבר כה קסום.

בשביל להבטיח שהתלמידים ייהנו לאורך כל הדרך, הקבוצה, שבדרך כלל מורכבת ממדריך אחד על כל חמישה תלמידים, נכנסת לים כבר מהשיעור הראשון. בתור התחלה תקבלו גלשן סופט, עליו תעמדו בפעם הראשונה, ואיתו תתפסו את הגל הראשון שלכם. גלשנים אלה נועדו להוות קרקע נוחה למתחילים שצריכים לחזק את שיווי המשקל והקואורדינציה. הם נוחים ומושלמים לכל מי שמתחיל לגלוש, שכן הם מפשטים את תהליך הגלישה ויוצרים עקומת למידה גבוהה, בה ניתן להשתפר בצורה משמעותית על פני פרק זמן קצר.

צילום: Izi ohana

צילום: Izi ohana

כבר בשיעור הראשון, אחרי שסיימתם את התרגול על החוף וברגע שנכנסתם למים, ילווה אתכם המדריך ויסביר לכם מה לעשות תוך שהוא תמיד עם המבט עליכם. הכל נעשה בצורה הדרגתית, מהחוף למים הרדודים, מהרדודים לעמוקים, מלשכב, ללשבת, ומלשבת ללעמוד, כל אחד מתקדם בקצב שלו ועל הדרך נהנים מהכיף והאווירה המהנה עם שאר חברי הקבוצה. אחרי הכל, באתם ליהנות, לא לעשות עסקים.

את השיעור הראשון תסיימו בטירוף של אדרנלין, עולם חדש נגלה כעת לנגד עיניכם והים הפך להיות חבר, מעתה יש לכם בית חדש להגיע אליו ומקום שתמיד יחכה לכם בזרועות פתוחות, רק תבטיחו לקפוץ לבקר בכל פעם שיש לכם הזמנות.

אם אתם מחפשים את השילוב המושלם בין אתגר לסיפוק, מסתכלים על הגלים ועל הים וחושבים כמה הייתם רוצים להגשים את חלום הילדות שלכם, בית הספר לגלישה ״צ'ילי״ ייקח אתכם יד ביד וייתן לכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי לחתוך את הגלים. זה אף פעם לא מאוחר, אתם אף פעם לא מבוגרים מדי או עסוקים מדי כדי להגשים את החלום, כל שאתם צריכים לעשות הוא לקפוץ למים העמוקים.

כתובת: הירקון 40, תל אביב
טלפון: 053-9531805
למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר ליוטיוב

צילום: Izi ohana

צילום: Izi ohana



פסיפיק דרים

״פסיפיק דרים״, בית הספר לגלישה, שהוקם על ידי דורון שוורץ לפני כ-7 שנים, נפתח במטרה להכשיר את דור העתיד של גולשי הגלים בישראל. ילדי אשדוד והסביבה מגיעים לבית הספר לגלישה כדי ללמוד כיצד לגלוש ובין היתר זוכים ללמוד כיצד לשמור על סביבה ירוקה, איך להתמודד עם הסכנות שבים, ואיך להיערך לכל מצב. דורון (64) שהעביר יותר ממחצית מחייו בתוך מי הים וגלש בכל הספוטים המוכרים בעולם, מעביר את השיעורים ביחד עם צוות הדרכה ומלווה את הילדים ברגעים הראשונים שלהם בים ומחוצה לו.

״גלישת גלים היא הרבה מעבר לרק לעמוד על גלשן ולרדת את הגל״, מסביר דורון. ״כל גולש גלים יכול להעיד על העולם השלם שמתלווה לספורט זה, בין אם במעגל החברים האקסקלוסיבי שנוצר סביב הגולשים, הידע שהם רוכשים על הים, תכונות האופי שנבנות במהלך השנים וכמובן רכישה של תחביב מדהים שמלווה אותם לכל אורך חייהם. גלישה היא דרך חיים, היא החבר הכי טוב שמלווה אותך תמיד, בטוב וברע, היא המקום שאליו אפשר לברוח כדי לקבל קצת שקט, המקום שאליו מגיעים כדי לחשוב ולנקות את הראש, והבית השני שתמיד מקבל אותך בזרועות פתוחות״.

חוויה מדהימה (צילום: פסיפיק דרים)

חוויה מדהימה (צילום: פסיפיק דרים)

יחד עם צוות הדרכה מקצועי ובעל ניסיון שעבר את הכשרתו בווינגייט, מלמד דורון קבוצות של עד 40 ילדים את כל מה שהם צריכים לדעת על עולם הגלישה. העבודה בקבוצות קטנות מאפשרת לכסות עם הילדים חומר רב, תוך השגחה מלאה על כל ילד ושמירה על בטיחותו לאורך כל תקופת הקייטנה.

במהלך הקייטנה לומדים הילדים כל מה שחשוב לדעת על הים: הטבע שבים, משטר הזרמים והרוחות באשדוד, סוגי הגלים השונים, הסכנות שבים, איך להימנע מהן ואיך לצאת מהן, כיצד להשתמש בציוד, מה חשוב לאכול לפני ואיך לשמור על סביבה ירוקה. מטרת הקייטנה היא לא רק להכשיר ילדים לגלוש אלא לספק להם היכרות עם העולם הרחב שמתלווה לכל סביבת הגלישה.

כל מה שחשוב לדעת על הים (צילום: פסיפיק דרים)

כל מה שחשוב לדעת על הים (צילום: פסיפיק דרים)

את היום הראשון בקייטנה מעבירים הילדים באימונים על החוף, בהם הם לומדים כיצד לעבוד עם הגלשן ואיך לעמוד עליו. לאחר שכל הילדים קלטו את הבסיס הם נכנסים למים עוד באותו היום ומתחילים ליישם את שלמדו על הקרקע. ההצלחות לא מאחרות להגיע ובתוך ימים ואפילו שעות ספורות מהרגע שנכנסו למים, מצליחים רבים מהם כבר לעמוד על הגלשן. החוויה העוצמתית שמתלווה לאותן הצלחות קטנות בונה אופי, מחזקת את הביטחון העצמי של הילדים ונותנת להם טעימה ממה שעוד עתיד להגיע אם רק יתמידו.

הקייטנה שפועלת בחופש הגדול ובחופשות החגים מצליחה להעביר את הילדים בפרק זמן קצר חוויה מדהימה בה הם לומדים לגלוש, מוצאים חברים חדשים ונהנים מכל רגע. השעות אותן מעבירים הילדים בים על הגלשן, יחד עם חבריהם, מספקות להם רגעים אינספור של הנאה וכיף ומייצרות בהן את התשוקה לה הם זקוקים כדי להפוך את ההתנסות לתחביב שילווה אותם לעוד שנים רבות.

חופשות החגים והחופש הגדול הם זמן נהדר עבור כל ילד החולם לגלוש ועבור כל הורה שרוצה למצוא לילדיו פעילות בונה אופי שתעצב אותו ותצעד לצדו גם בחייו הבוגרים.

דורון וצוות בית הספר ״פסיפיק דרים״ שבאשדוד ישמחו לקחת את ילדיכם יד ביד, החל מרגעיו הראשונים על החוף ועד הרגע בו ירד את הגלים כמו גולש גלים מקצועי.

כתובת: אוניון 1, אשדוד
טלפון: 054-6091439
שעות פעילות:
א-ה: 16:00-08:00 (בקיץ עד 19:00)
ו': 14:00-08:00 (בקיץ עד 16:30)
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר לאתר

פעילות שבונה אופי (צילום: פסיפיק דרים)

פעילות שבונה אופי (צילום: פסיפיק דרים)



Beach Break Surf Club: משולש האהבה של אסף, נופר והגלים

אי שם, באחד מחופי הים התיכון, גולש לו בהנאה נער צעיר העונה לשם אסף גלעדי. זהו המקום שבו נוהג אסף עוד מימי ילדותו להתנתק משגרת החיים, על מנת להתחבר לעוצמות המרגשות של הים, לטבע ובעיקר- לעצמו. הגלים הסוערים, הרוחות הנושבות על פניו, השקט והשלווה שהים כולא בתוכו, גרמו לו להתאהב בתחום הגלישה כבר ממבט ראשון.

מה שאסף עוד לא ידע באותה תקופה הוא שאהבה נוספת עומדת בפתח גורלו, וגם היא קשורה באופן מסוים לתחום הימי – נופר, שהייתה אז ספורטאית בת 15 ובתו של ימאי, שהתה באותו החוף ופזלה אל עבר הגולש הצעיר שבמקום להסתכל עליה בחר לזרום עם הגלים. בסופו של דבר, הם הספיקו להגניב יחדיו איזו שיחה קטנה, אך מהר מאוד אסף חזר אל אהבתו הראשונה ואילו נופר נותרה עם זיכרון מתוק לעתיד.

נופר ואסף גלעדי (צילום: אורי מגנוס)

נופר ואסף גלעדי (צילום: אורי מגנוס)

שנים רבות, מלאות בטיולים של אסף אל עבר חופים מרוחקים מחוץ לגבולות המדינה, חלפו מאז והחיים של השניים זרמו לעבר מכללת וינגייט המכשירה מזה עשרות שנים מאמנים ומדריכי ספורט במגוון תחומים. אסף בחר להתמחות בתחום לימודי החינוך הגופני והספורט הימי. רצה הגורל, והשניים נפגשו בשנית כשלהפתעתו גילה אסף כי נופר החלה בלימודיה במכללה שנה אחת קודם.

אסף לקח אותה לגלוש בים והבין כי הם חולקים אהבה משותפת לכחול הגדול. הפעם, בניגוד למפגש הקודם, הוא הביט בה וראה את מי שהפכה לימים לאם ילדיו. בסופו של דבר, חברו השניים לתואר הנחשק ועל הדרך הרוויחו זו את זה. שניהם עוסקים עד היום בהוראת החינוך הימי לילדים ובני נוער מטעם משרד החינוך, ומלמדים שייט, חתירה, גלישה ועוד – אסף בהרצליה ואילו נופר בתל אביב.

אהבה לכחול הגדול. אסף בפעולה (צילום: דילן יאנג)

אהבה לכחול הגדול. אסף בפעולה (צילום: דילן יאנג)

לאחר שאסף קיבל את תעודת מדריך הגלישה המוסמך, החליטו השניים לפתוח מועדון גלישה משלהם – Beach Break Surf Club. המועדון הוקם מתוך שאיפה להעביר לאנשים את אותה תשוקה ואהבה לים, ולהנחיל את תרבות הגלישה לדורות הבאים. בבית הספר ניתן למצוא היצע רחב של אפשרויות לכל הגילים, ובמבחר חופים: חוג שנתי, קייטנות גלישה, סדנאות חשיפה לחברות, ימי כיף, קורסים קבוצתיים ושיעורים פרטיים.

בית הספר Beach Break Surf Club פועל באווירה משפחתית ואינטימית המאפשרת גיבוש ושיח, תוך הקפדה יתרה על ביטחונו ובטיחותו של כל ילד וילד. הפעילות מתקיימת בקבוצות קטנות עם צוות בוגר, מקצועי ומיומן הנבחר בקפידה על מנת שניתן יהיה להעניק תשומת לב וחניכה אישית לכל תלמיד שנכנס למים.

Beach Break Surf Club: להנחיל את תרבות הגלישה (צילום: אורי מגנוס)

Beach Break Surf Club: להנחיל את תרבות הגלישה (צילום: אורי מגנוס)

"כשאתה מתאהב בגלישה יש לך בשביל מה לקום בבוקר, יש לך לאן לשאוף וחלומות שאתה רוצה להגשים", אומר אסף, "ההתמודדות מול תנאי הים המשתנים מדי שעה ויום מחשלת אותך, ותורמת להתמודדות העתידית עם השינויים והקשיים שטמונים בשגרת החיים".

נופר ואסף הם כיום זוג נשוי והורים לשני ילדים, ים ויותם, שגם בהם נדבקה האהבה לים. מי יודע, אולי כשיגדלו גם הם ימצאו את בן זוגם לחיים על שפת החוף, בשעה שיגלשו בין הגלים.

Beach Break Surf Club

טלפונים: 052-6033590 (אסף) | 053-3338980 (נופר)

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימי Fening

    לא הגיוני שטופסי, מועדון הגלישה המנוהל במסירות שאין כדוגמתה ובאווירה הכי טובה שיש על ידי אוריין, בנו של טופסי הגולש הראשון בארץ והמציל האגדי של חוף פרישמן, לא ברשימה…
    מריח לי שהכתבה הזו היא קומבינת פרסום שקונים בכסף פרסום לקראת הקיץ, בטופסי לא הולכים נמוך וקונים פרסום ולכן הם לא ברשימה, אחרת אין שום סיבה הגיונית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחזק את Fening (אנונימי).
    יש פה כמה וכמה מועדונים שאני בטוח שיותר מקצועיים בכמה רמות, ואינם מופיעים כאן.. אבל הכל טוב שהקוקים יקראו ויעשו את מה שאומרים להם..
    (העיקר שיש מי שמרוויח 😉

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר