עבודות פוליש בהרצליה. צילום: shutterstock By nikkytok
עבודות פוליש בהרצליה. צילום: shutterstock By nikkytok

עבודות פוליש בהרצליה: 'י.ד ליטושים' ואמנות אחזקת השיש

משטחי שיש נוטים לאבד ברק ויופי במרוצת השנים עקב כתמים, שריטות ושברים, אך כל מי שנזקק למומחים בתחום עבודות פוליש בהרצליה, ובכלל ברחבי הארץ, יודע מיהו הטוב שבהם: יהודה, בעלי חברת 'י.ד ליטושים'. המקצוען שחושף את החיים שמתחת לאבן

פורסם בתאריך: 3.3.20 17:39

י.ד ליטושים

מרצפות בית עשויות שיש הן אחד מאותם הדברים שמעניקים לביתנו תחושת יוקרה מלאת שיק וסטייל. השיש המבריק והמיוחד מכניס לביתנו אוירה טבעית המשתלבת באופן מושלם עם סביבת המגורים, אך בדיוק כמו כל חומר אחר גם הוא מאבד מהתכונות שלו במהלך השנים ודורש תחזוקה.

משטחי שיש נוטים לאבד מהברק שלהם במרוצת השנים ולהפוך ממשטחים מבריקים ויפים למשטחים חסרי ברק אשר מלאים בכתמים, שריטות ושברים הנוצרים כתוצאה מחפצים כבדים שנפלו עליהם. חברת 'י.ד ליטושים' מתמחה בהחזרת האבן למצבה המקורי, באמצעות ליטוש עדין של משטח השיש המסיר שכבה דקיקה מהאבן וחושף את השכבה מלאת החיים שמתחתיה.

מבריק וממגנט. עבודה מבית י.ד ליטושים (צילום עצמי)

מבריק וממגנט. עבודה מבית י.ד ליטושים (צילום עצמי)

תהליך ליטוש הרצפה אומנם פשוט יחסית, אך לפני שאתם מזמינים איש מקצוע עליכם לבדוק מספר פרטים: גודל השטח אותו תרצו ללטש, סוג השיש ורמת הגימור אליה תרצו להגיע בסוף התהליך. כך, תוכלו לבחור ללטש את מרצפות ביתכם עד שניתן יהיה לראות מהן את ההשתקפות שלכם כמו במראה מבריקה או לחליפין לעשות ליטוש מעט גס יותר שיעניק לרצפה מראה מט משי מיוחד.

על מנת שיהיה ניתן לעבוד וללטש את הרצפה ללא הפרעות, יהיה עליכם להוציא את תכולת הדירה כך שניתן יהיה לעבוד ללא הפרעות. אם אתם לא גרים בבית צמוד קרקע והאופציה היחידה שלכם היא רק להעביר את הריהוט מפינה אחת לשנייה, תוכלו לבקש מיהודה, הבעלים של החברה, שגם מבצע את הליטושים, שיעטוף עבורֿכם את הריהוט כדי שלא יצבור אבק, ויזיז אותו כל פעם בהתאם לאזור עליו הוא עובד.

יצירת אומנות חלקה, נעימה ויפה (צילום: י.ד ליטושים)

יצירת אומנות חלקה, נעימה ויפה (צילום: י.ד ליטושים)

למראה קלאסי ואלגנטי

במהלך העבודה עצמה, מלטש יהודה את משטח השיש, פותח את החריצים וממלא אותם בדבק התואם בסגנון ובצבע לשיש עצמו. לאחר שסיים למלא את כל המשטח בדבק, עובר יהודה שוב פעם על המשטח לשכבה נוספת של ליטוש סופי.

אחרי שתהליך הליטוש מסתיים, משאירים את השיש להתייבש במשך שבוע וחצי כדי שיהיה ניתן ליישם עליו סילר. הסילר מאפשר ליצור שכבה נוספת מעל השיש, המונעת ממנו לספוח חומרים שונים ולצבור כתמים.

תהליך הליטוש מייצר מטבעו אבק בבית, אותו יש לנקות טוב טוב אחרי העבודה, אך אם ביצעתם בעבר ליטוש ורק נפתח הדבק שבחריצים תוכלו לבצע חידוש ליטוש בלי אבק ובלי יותר מדי בלגאן. במקום לעבור מחדש על כל הרצפה, ניתן פשוט לשים חומר על האזורים בהם נפתח הדבק ולאחר מכן לעשות פוליש עד לקבלת המראה אליו כיוונתם.

בנוסף על כך, אם אתם אוהבים רצפה בוהקת ומנצנצת תוכלו לבקש מיהודה שיעשה לכם פוליש קריסטל על המרצפות מה שיעניק להן מראה מבריק וממגנט.

י.ד ליטושים: להחזיר את האבן למצבה המקורי (צילום עצמי)

י.ד ליטושים: להחזיר את האבן למצבה המקורי (צילום עצמי)

מרצפות השיש מעניקות לביתנו מראה קלאסי ואלגנטי, אך כאשר הן מלאות כתמים ושריטות הן הופכות ממשטח יפה לעוד רצפה משעממת וחסרת אופי. אם אתם רוצים להחזיר את הברק בחזרה למרצפות ביתכם תוכלו לדבר עוד היום עם יהודה מ'י.ד ליטושים' שיבוא ויהפוך את רצפת ביתכם ליצירת אומנות חלקה, נעימה ויפה.

י.ד ליטושים

אזור פעילות: כל הארץ

טלפון: יהודה – 050-8837595


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר