דנטל קליניק: כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת (צילום: דנטל קליניק)
דנטל קליניק: כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת (צילום: דנטל קליניק)

דנטל קליניק: כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת

לעמוד לרשות המטופל לכל צורך, במטרה לסיים את הטיפולים מהר ככל שניתן – זהו הערך העליון בעבודת צוות הרופאים של רשת מרפאות השיניים 'דנטל קליניק', ד״ר עבד חיראללה, מייסד הרשת: "חשוב לנו לחסוך זמן לאנשים, ולהעניק להם חוויה כמה שיותר נוחה ונעימה"

פורסם בתאריך: 17.3.20 19:10

תחום רפואת השיניים מביא עימו כל הזמן חידושים טכנולוגיים, שמטרתם להפוך את הטיפולים לקלים ונוחים יותר עבור המטופלים. הליכים רפואיים שבעבר היו מורכבים או שהתפרסו על פני מספר מפגשים, מצליחים כעת להסתיים בקלות ובזריזות תוך פרק זמן קצר, כאשר לאחריו יכולים המטופלים לחזור לשגרת יומם בכוחות מחודשים.

מרפאות 'דנטל קליניק' (Dental Clinic) של ד״ר עבד חיראללה, הפרושות בשלושה מוקדים בישראל – רמת גן, גבעת שמואל וכפר קאסם – מעמידות פתרון נוח לאלה המבקשים לטפל בשיניהם ולהחזירן לקו הבריאות כמה שיותר מהר, וללא כאבים מיותרים.

המרפאות מרכזות תחת קורת גג אחת סל שירותים רחב, המזמין את המטופלים לבצע את כל הטיפולים במקום אחד מבלי לרוץ ממרפאה אחת לאחרת, ומבלי להאריך יותר מדי את תקופת הטיפול.

רופאים מומחים מכל התחומים. מימין: ד״ר עבד ובנאן חיראללה (צילום: דנטל קליניק)

רופאים מומחים מכל התחומים. מימין: ד״ר עבד ובנאן חיראללה (צילום: דנטל קליניק)

ד"ר עבד, שעובד כרופא שיניים מוסמך מזה למעלה משני עשורים, מקבל למרפאותיו מטופלים המבקשים לטפל בבעיות בשיניים ובלסת, לצד כאלה המבקשים טיפולים אסתטיים. בין הטיפולים שתוכלו לקבל במרפאות: טיפולי שורש, עקירות, כתרים, סתימות, יישור שיניים, טיפולים כירורגיים ועוד.

״כשהקמנו את המרפאות, היה חשוב לנו לחסוך זמן לאנשים ולהעניק להם חוויה כמה שיותר נוחה ונעימה", מסביר ד"ר עבד. "ריכזנו בדנטל קליניק רופאים מומחים מכל התחומים, והם עומדים לרשות המטופלים לכל צורך אפשרי כך שניתן יהיה להגיע ולסיים כמה שיותר מהר את הטיפולים".

בשגרה ובמצבי חירום: זמינוּת בכל עת

בשל מגפת הקורונה וההגבלות שמטיל משרד הבריאות, כמו-גם הצורך התמידי בסביבה הגיינית ונקייה, עמל הצוות הרפואי על יצירת מרחב סטרילי המאפשר לאנשים טיפול בשיניהם ללא כל חשש. הציוד מחוטא ומוחלף כל העת, ומקדמי בטיחות רבים נלקחים במטרה להבטיח סטריליות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר.

החיים ממשיכים ודורשים מאיתנו לדאוג למצבנו הבריאותי גם בתקופות בעייתיות כמו אלה. הזנחת הטיפול בשיניים עלולה להביא עימה מאוחר יותר לנזקים ולסיבוכים לא נעימים, ולכן חשוב כמה שיותר מהר לטפל באזורים הבעייתיים על-מנת להשאיר דאגה אחת נוספת מאחור.

סטריליות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר (צילום: דנטל קליניק)

סטריליות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר (צילום: דנטל קליניק)

כחלק מהשירותים שאותם מעמידה המרפאה לרשות המטופלים, היא אף חוברת לקופות החולים כללית ולאומית ומציעה טיפולי שיניים לילדים מתחת לגיל 18. במקום להגיע למרפאות השיניים בקופות החולים, שבהן ישנה הצטברות של מטופלים הממתינים לתורם באותו מתחם, ניתן לקבוע תור מראש למרפאות דנטל קליניק ולקבל טיפול מרופאים מומחים תחת חסותה של הקופה.

באשר לתשלום עבור הטיפולים, בוודאי תשמחו לדעת כי אלו מוגשים ללא כל עלות כחלק משירותי הקופה, כך שכל שתצטרכו לעשות הוא לתאם תור ולהגיע לטיפול במועד שנקבע.

הצוות הרפואי המקצועי של המרפאות, השמירה על ההיגיינה וריכוז השירותים תחת קורת גג אחת – כל אלה דירגו עם השנים את מרפאות דנטל קליניק כמובילות והנוחות באזור. לצד העבודה בשגרה, פועלות המרפאות גם במצבי חירום, והן זמינות בשבתות וחגים כמו-גם בשעות הלילה הקטנות, על פי צורך.

אם כן, אתם רוצים להחזיר את החיוך היפה שלכם בחזרה למקומו ולחייך בפה יפה ומלא שיניים? צרו קשר עוד היום עם המרפאה הקרובה ביותר אליכם והזמינו תור לטיפול קל, זריז והכי חשוב – בעלות נוחה לכל כיס.

דנטל קליניק

מרפאות:

גבעת שמואל, מנחם בגין 38

רמת גן, ביאליק 65

כפר קאסם, סולטאני 55

טלפון: 050-7492575

שעות פעילות: א-ה: 20:00-08:00

מעבר לאתר

להשארת פרטים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר