נותני שירות עד הבית (צילום: By Inspiring, shutterstock)
נותני שירות עד הבית (צילום: By Inspiring, shutterstock)

נותני שירות עד הבית: שומרים על השגרה בימי קורונה

בימים אלה, כאשר רובנו מסוגרים בבתים, עולה יותר מתמיד הצורך בנותני שירות עד הבית כדי להקל עלינו בניסיון לשמור על שגרת חיינו. בכתבה זו נציג מגוון ספקי שירותים באזור השרון - מתיקון תקלות בבית וברכב, ועד השלמת חוסרים בציוד ובמזון. כתבה דינמית ומתעדכנת

פורסם בתאריך: 18.3.20 18:27

שוק ספקי השירותים לבית בישראל הוא שוק רחב שמאגד שפע של תחומי שירות – החל מחשמלאים, מנעולנים, אינסטלטורים וטכנאי מזגנים; דרן גננים, מדבירים ועובדי ניקיון; וכלה בשליחים שמביאים עד אל סף דלת ביתו של הלקוח כל משלוח שיבקש.

בימים כמו אלה שבהם אנו מצויים, כאשר רובנו מסוגרים בבתים למען בריאותנו, עולה יותר מתמיד הצורך בשירותיו של כל מי שעשוי להקל עלינו ולחסוך מאיתנו יציאה מיותרת מהבית – ולעיתים אף מסוכנת – בניסיון לשמור איכשהו על שגרת חיינו.

בכתבה שלהלן ננסה לסייע לכם בכך, בעזרת מגוון ספק שירותים שיכולים ויודעים לפתור תקלות וקלקולים בבית וברכב, להשלים חוסרים של ציוד ומזון, ובכלל – לתרום מניסיונם ומכישוריהם לטובת הכלל, ובתוך כך גם לשמור על פרנסתם כעצמאים. בשלב זה, הכתבה דינמית ופתוחה לכל המעוניינים להצטרף אליה, ותתעדכן מדי יום עם ספקי שירותים אשר ערוכים להגיע עד בית הלקוח – עד שתוסר הסכנה מעלינו.


"מסעדת נגיסה" ברעננה: מומחיות באוכל אסיאתי

רבות המסעדות שמעוניינות להוציא את כלל לקוחותיהם עם חיוך על הפנים ועל כן מאמצות את המוטו הידוע "הלקוח תמיד צודק". ברשת המסעדות האסייתיות ״נגיסה״, המחזיקה סניפים בפריסה ארצית, לוקחים את הביטוי הנ״ל שלב אחד קדימה באמצעות אוכל הנעשה מכל הלב, שירות אישי, סושי ומנות ווק מוקפדות פרי ידם של טבחים מומחים בתחומם. כך, מתקבל בסופו של דבר מוטו חדש: הלקוח תמיד מרוצה, או במילים אחרות: הלקוחות עם חיוך על הפנים.

מי אנחנו: "נגיסה" היא רשת מסעדות אסיאתיות שהוקמה בשנת 2008 וכיום נמצאת בבעלותה של קבוצת המסעדות הגדולה בישראל- "קבוצת קפה קפה". אחד עשר סניפי הרשת מתפרשים על פני כל רחבי הארץ, כאשר מי שמספק משלוחים לאזורי רעננה והרצליה הוא הסניף המפורסם והכשר למהדרין של הרשת ברעננה.

סושי ריינבו. צילום: בן יוסטר

סושי ריינבו. צילום: בן יוסטר

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: מדובר ברשת מסעדות אסיאתיות בסטנדרט בלתי מתפשר המעניק דגש לחומרי גלם טריים (דגים טריים המגיעים כל יום). סושי ומנות ווק הן לב העשייה של רשת המסעדות "נגיסה". בכל סניף עומדים טבחים אשר עברו התמחות, ויודעים כיצד להעניק ללקוחות את כל הטוב שיש למטבח האסיאתי להציע. דוגמה לאחת המנות המפורסמות של הרשת היא רול הסושי נגיסה קראנץ' – סלמון, אבוקדו ומלפפון, עטופים בסלמון צרוב ומעוטרים בספייסי מיונז, טריאקי ושבבי בטטה.

תוך כמה זמן אנחנו בדלת: המשלוח יגיע לביתכם תוך 50 דקות עד שעה, ובמעט המקרים בהם יש עיכובים בלתי צפויים, עובדי המסעדה דואגים לעדכן אוטומטית את הלקוחות.

אצלכם בין השעות: שירות המשלוחים של סניף "נגיסה" ברעננה" פועל בימי ראשון וחמישי החל מהשעה 11:00 בבוקר עד 22:00 בערב, ביום שישי מהשעה 11:00 עד 13:30 וביום שבת מהשעה 20:00 עד 21:30.

בונוס למזמינים שירות עד הבית: במידה ותזמינו משלוח מסניף רעננה, תיהנו ממנה ראשונה חינם. חשוב גם לציין שהמסעדה עובדת על פי כללי ההיגיינה וההנחיות של משרד הבריאות – משטחים סטריליים, עבודה עם כפפות ומסיכות, הנחת המשלוח על סף הדלת וכדו'.

 

מסעדת "נגיסה" ברעננה

כתובת הסניף: זרחין 13, רעננה

טלפון הסניף למשלוחים: 09-8809060

שעות פעילות הסניף: ימים א'-ה' 11:00-23:00, יום ו' 11:00-14:00, יום שבת 20:00-22:00

להזמנת משלוחים, ניתן גם ליצור קשר עם רשת "נגיסה" בטלפון 5255*

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

בר המתוקים ההיסטרי של המסעדה. צילום: דניאל שאשא

בר המתוקים ההיסטרי של המסעדה. צילום: דניאל שאשא



"פרי נוף": חנות טרייה ורעננה לפירות וירקות

ביקור בחנות הירקות והפירות מעניק לרובנו תחושת סיפוק של ממש. גם אם שגרת החיים עמוסה, איננו יכולים לוותר על הצבעים, הריחות, הטעמים הנפלאים וכמובן על היתרונות הבריאותיים שלהם. לכן, החנות החדשה "פרי נוף" מספקת לכם שירותי משלוחים עד הבית של מבחר פירות וירקות טריים, כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהיצירות של הטבע גם בתקופה מאתגרת זו, והשירות כמובן ניתן תוך מתן תשומת לב לטריות ולהעדפותיכם האישיות.

מי אנחנו

"פרי נוף" היא חנות חדשה לפירות, ירקות ומה שמסביב כמו למשל ממרחים, רטבים מיוחדים, שמנים, טפנדים, ארטישוקים מוחמצים, מגשי פירות וירקות ודליקטסים נוספים. כל אלה יכולים לשדרג את הארוחה הבריאה שלכם, ובזכותם מתווסף לעסק בוסט נוסף שמוכיח עד כמה ב"פרי נוף" משקיעים בלקוחות.

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב

פירות וירקות זה התחום המרכזי של 'פרי נוף'. את המוצרים בוחר רותם בקפידה מתוך המבחר של השוק הסיטונאי, שם הוא גם מתוודע בכל ביקור מחדש לחיבור העמוק שלו לעולם הפירות והירקות בפרט ולאהבתו העזה לקולינריה בכלל. לצד ההיצע הטרי והאיכותי, השירות הוא גם אחד המרכיבים הבולטים ב"פרי נוף" ועל פי תפיסתם של הבעלים רותם ורועי חשוב לתת לכל לקוח את המענה האישי והמקצועי ביותר.

תוך כמה זמן אנחנו בדלת

עד לקבלת משלוחי הפירות והירקות של "פרי נוף", אתם תמתינו כשעה אחת בלבד. הדבר כמובן משתנה מעט בהתאם למיקום ולעומס הפניות. החנות פועלת ומבצעת משלוחים לאזור הרצליה, רמת השרון, רעננה ורשפון בין השעות 8:00 עד 19:00.

בונוס למזמינים שירות עד הבית

היתרון המרכזי טמון בעצם המשלוח. במקום להגיע עד לחנות, ב"פרי נוף" מזמינים אתכם להתקשר אליהם, לפרט כיצד אתם אוהבים את הפירות והירקות שלכם ומכאן והלאה כבר לא תצטרכו לעשות דבר. כמו כן, כאן לא מעמיסים ושולחים, אלא בוחרים בקפידה את המוצרים בהתאם לרצונותיכם.

לא משאירים אתכם לבד: טיפים להמשך טיפול ביתי

כל פרי וירק זקוק לאזור שהייה אחר על מנת לשמור על צבעו העז, טריותו וטעמו העשיר. האחד זקוק לצל, השני זקוק לטמפרטורה נמוכה וכיוצא בזה. רועי ורותם ישמחו להעניק לכם עצות וטיפים לטיפול מקיף בפירות ובירקות בהם אתם בוחרים. הדבר כמובן רלוונטי בין אם אתם נמצאים פיזית בחנות ובין אם אתם מזמינים משלוח שיגיע אליכם בהקדם האפשרי.

מגשי פירות וירקות מפנקים

באווירת החג בוודאי תשמחו לדעת שפרי נוף מרכיבים גם מגשי פירות וירקות להרגשת חג מהודרת, טעימה ובריאה, לכם וליקיריכם. המגשים מתאימים לכל מטרה – ימי הולדת, משלוח למשפחה ולחברים, וכמובן לפינוק טעים בשבילכם במיוחד בימי הבידוד.

 

"פרי נוף"

כתובת: הפרסה 7, נוף ים, הרצליה

טלפונים (גם מקבלים וואטסאפים): 054-7539016, 054-5244410

קישור לעמוד הפייסבוק

פרי נוף. לוגו באדיבות הלקוח

פרי נוף. לוגו באדיבות הלקוח


Buy the way: הבית שלכם על הדרך

אם אתם מחפשים בית קפה או מרכול עם תמהיל מוצרים רחב, שאליהם ניתן להגיע עצמאית ולהצטייד מכול טוב, קבוצת Buy the way מציעה לכם את שניהם גם-יחד תחת קורת-גג אחת. בימים אלו, החלה הקבוצה לספק גם שירות הזמנות ומשלוחים עד הבית, כולל מוצרים לחג הפסח.

מי אנחנו: "Buy the way מורכבת מסניף בכפר סבא, סניף בצומת כביש 4 ועסקי מזון נוספים בתל אביב", אומרת עירית אברך, הבעלים של הקבוצה, "ובראשם עומד המפעל שלנו שבו מיוצרים מדי יום לחמים, עוגות, עוגיות, גלידות, מאפים וקינוחים תוך הקפדה על טריות, עונתיות ושימוש ברכיבים טבעיים בלבד.

"המטרה שלנו היא לשמש עבור הלקוחות כמקום איכותי לצד הדרך, כשמעבר למוצרים שאנו מייצרים אנחנו גם דואגים לקפה משובח, לחוויית אירוח ולמגוון רחב של מוצרים נוספים כגון יינות, ריבות ושוקולדים בעבודת יד, מוצרים ללא גלוטן וסוכר, כלי בית, חלבייה עשירה, ובימים אלו גם מוצרי היגיינה ונוחיות".

Buy the way: מקום איכותי לצד הדרך (צילום: אנטולי מיכאלו)

Buy the way: מקום איכותי לצד הדרך (צילום: אנטולי מיכאלו)

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: "אפייה, קונדיטוריה וגלידה הן לחלוטין מחלקות הדגל שלנו, אבל אנחנו מציעים בנוסף מטבח מקומי עם כריכים נפלאים ותפריט לכל שעות היום. הדבר שאנחנו הכי אוהבים אצלנו הם הלקוחות הקבועים שלנו, שהיינו רוצים בכל דרך להמשיך ולשמור איתם על קשר גם מרחוק".

תוך כמה זמן אנחנו אצלכם בדלת: ב-Buy the way מקבלים הזמנות בשעות 8:00-18:00 (בטלפון 09-7424600) ומספקים עד הבית ב-שעות 16:00-20:00 בכל יום.

בונוס למזמינים שירות עד הבית: בהזמנות מעל 80 ש"ח המשלוח הוא חינם. יעדי המשלוחים: כפר סבא, רעננה, בצרה, בני ציון, צופית, גן חיים, חרוצים, שדה ורבורג, רמת הכובש ורמות השבים.

עוד משהו: ניתן לפרוס לחמים, אם מציינים זאת בעת ההזמנה. ב-Buy the way מוכרים גם אלכוג'ל ומסכות. עירית: "אם יש משהו שאתם מכירים ואוהבים ואינו מופיע בתפריט – אל תהססו לבקש".

לא משאירים אתכם לבד: טיפים לבית

  1. עוגות מוס לשמור במקרר, עוגות גלידה לשמור במקפיא, יינות לבנים בקירור.
  2. חימום כריכים אידיאלי – בטוסטר.
Buy the way: הקפדה על טריות ורכיבים טבעיים בלבד (צילום: שי בן אפרים)

Buy the way: הקפדה על טריות ורכיבים טבעיים בלבד (צילום: שי בן אפרים)

Buy the way

סניף הברוש:

כתובת: צומת כביש 4 | טלפון: 09-7424600 | שעות פתיחה: 24 שעות

סניף כפר סבא:

כתובת: שד' מנחם בגין, כפר סבא | טלפון: 09-7446868 | שעות פתיחה: 07:00-19:00 בכל ימות השבוע

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם



'מאור מצברים': שירות זריז לכל מחוז המרכז

ב'מאור מצברים' מעניקים שירותי החלפת מצברים עד הבית – בנוסף לשירות בחנות עצמה – ואלו מבוצעים באופן זריז במיוחד, ולאורך רוב שעות היום. העובדים המנוסים של המקום יגיעו אליכם במהירות ויספקו עבורכם מענה איכותי במחיר הוגן. על מנת שתכירו לעומק את בית העסק המקצועי דיברנו עם עידן, עובד בכיר בחברה.

מי אנחנו: "מאור מצברים נפתח לפני כעשר שנים על ידי מאור ביטון, בעל ניסיון של כ-13 שנים בתחום המצברים, מקצוען שזוכה לאינספור ביקורות חיוביות ומעולות על שירותו האדיב".

מאור מצברים: מענה איכותי במחיר הוגן (צילום עצמי)

מאור מצברים: מענה איכותי במחיר הוגן (צילום עצמי)

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: "החלפת מצברים היא התחום שלנו. אנו משתמשים במצברים איכותיים בלבד – של חברות גדולות ומוכרות כגון 'שנפ', 'וולטה' ו'ורטה' – וכולם מגיעים עם אחריות יצרן מלאה. במסגרת השירות, לאחר שהלקוח מתקשר אנו מתאימים לו מצבר ומביאים אותו עד לפתח ביתו, בודקים את המצבר הקיים ומוודאים שהבעיה ברכב נובעת מפגם במצבר, ומחליפים אותו במידה שמתברר שזו אכן סיבת הבעיה".

תוך כמה זמן אנחנו בדלת: "הדבר תלוי במיקום הלקוח, אך זמן ההגעה נע בין רבע שעה לבין שעה וחצי".

אצלכם בין השעות: "אנחנו מספקים שירות משעה 7 בבוקר עד 11 בלילה מדי יום – מלבד ביום שבת – ואנו עובדים אפילו עד מאוחר יותר כאשר מגיעים אלינו מקרי חירום".

בונוס למזמינים שירות עד הבית: "אצלנו תוכלו ליהנות משירות החלפת מצבר לרכב עד הבית, בתוספת מחיר סמלית והוגנת לחלוטין שנעה בין 30 ל-100 שקלים, בהתאם למיקום הלקוח".

לא משאירים אתכם לבד: טיפים להמשך טיפול ביתי

1. לפתוח את מכסה המנוע ולשטוף את הקורוזיה באמצעות מים רותחים על הקטבים במצבר.

2. לא לשכוח לכבות את האורות ברכב, בסיום הנסיעה.

3. כשמדליקים את הרכב, לוודא שהמזגן כבוי.

4. לפנות למוסכניק אם אינכם בקיאים בתפעול הרכב.

מאור מצברים

לוגו מאור מצברים

.

טלפון: 072-3341453

מעבר לאתר

לקריאת חוות דעת



'קפה פלוס': כל הפלוס עד הבית

בתקופה המבלבלת הזו, כשכולנו סגורים כמעט לאורך כל היום בבתים, חשוב לשמור על רגעים קטנים של שפיות ואושר – למשל, כשאתם מתיישבים על הבוקר עם כוס הקפה שלכם במרפסת ופשוט שוכחים מהכול. בדיוק בשביל רגע מיוחד כזה, כדאי שתכירו את חנות 'קפה פלוס' בהרצליה. למה? כי כשכל משלוח שיוצא אליכם מלווה במתנה קטנה ובחיוך – אבל בעיקר מגיע תוך שעות ספורות! – לא תרצו מלכתחילה לצאת מהבית.

מי אנחנו: קפה פלוס, בבעלות גבי נתנוב, נפתחה לפני חודשים ספורים כחלק מהחזון של גבי להקים חנות מקצועית משלו לאחר שנים רבות של עבודה בתחום הקפה בישראל – וכך היה: החנות מספקת שירות לאזור השרון בכל הקשור לתחום הקפה – ממכונות קפה ואביזרים, דרך קפה שנטחן במקום, ועד לקפסולות וסוגים שונים של קפה מיובא מכל המותגים המוכרים. גבי: "אפשר להשיג אצלנו את כל המותגים המובילים בעולם – החל מדלונגי, דרך פיליפס ועד אסקסו – של מכונות קפה ביתיות מתקדמות, אוטומטיות וידניות".

קפה פלוס: 60 סוגי קפה (צילום: דניאלה ביל)

קפה פלוס: 60 סוגי קפה (צילום: דניאלה ביל)

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: "אנחנו יודעים לעשות את הקפה הכי טוב, בטריות וברמה מאוד גבוהה מבחינת הקלייה המקומית. מדי שבוע, וגם בתקופה הזו, אנחנו מקבלים אספקה חדשה. בכל הקשור לקפה איטלקי המגוון שלנו, הוא בין הגדולים בארץ – והאספקה מיידית".

תוך כמה זמן אנחנו בדלת: "במשלוחים אנחנו מהירים, יחסית. אם ההזמנה מגיעה עד שעה 12:00, תוך שלוש שעות אנחנו בבית הלקוח. הזמנה שמתקבלת אחרי 12:00 תגיע אליו למחרת בבוקר. בקנייה מעל 300 שקלים, המשלוח הוא חינם לאזור השרון. מתחת לסכום הזה, אנחנו גובים 15 שקלים לשליח עד הבית".

אצלכם בין השעות: בקפה פלוס עובדים מ-09:00 עד 19:00, ובמידת הצורך המשלוח יגיע גם בשעות הערב. גבי: "לפעמים גם אחרי שנסגר יום העבודה. אני רואה בזה טובה ללקוח. השירות שלנו הוא אישי ומתייחסים לכל בקשה, ואם יש דרישה לספק בערב – נעשה את זה. אנחנו מתחשבים במצב, ובאופן כללי מאוד גמישים ומתאימים את עצמנו לבקשות".

בונוס למזמינים שירות עד הבית: ללא קשר למצב הנוכחי, כל משלוח מקפה פלוס יוצא לבית הלקוח עם מתנה קטנה ללא תוספת תשלום. המסר המרכזי של נתנוב: "אנחנו כאן כדי לעשות ללקוחות כמה שיותר טוב".

קפה פלוס: חנות קפה מקצועית (צילום: דניאלה ביל)

קפה פלוס: חנות קפה מקצועית (צילום: דניאלה ביל)

לא משאירים אתכם לבד. טיפים להמשך טיפול ביתי

1. אם יש לכם מכונת קפה, מומלץ להשתמש בפילטר למניעת אבנית ולנקות אותה מדי פעם, בהתאם להנחיות.

2. למי שאין ברשותו מכונת קפה, מומלץ לאחסן את הקפה בוואקום כדי לשמור על הטריות שלו, ולקבל מוצר טרי וטעים בכל פעם.

קפה פלוס

כתובת: בן גוריון 18, הרצליה

טלפון: 09-8895757

למעבר לפייסבוק



'קליית הכיכר' בהוד השרון: לפצח את התעלומה

בתקופה שכזו, שבה אין הרבה אפשרויות לצאת מהבית, כדאי למצוא את הדבר הבודד הזה שייקח אתכם למקום אחר כבר בטעימה הראשונה. כאלה הם הפיצוחים והתבלינים השונים, שיודעים לתת בטעם ובריח שלהם תחושה של מציאות אחרת, ואם כבר פיצוחים ותבלינים – רק ב'קליית הכיכר' בהוד השרון.

מי אנחנו: "הגעתי לקלייה מעולם הסופרים", מסביר אמיר שירי, הבעלים של קליית הכיכר, "החלטתי שאני רוצה לעשות משהו קטן יותר, אישי, בלי שותפים או עובדים רבים. תמיד אהבתי את הצבע ואת הריחות של התבלינים".

החנות, שנפתחה לפני 5 שנים, גאה באיכות המוצרים שלה. "אצלנו פקאן טבעי זה פקאן טבעי. אגוזים ותמרים ברמה הכי גבוהה שיש, הפירות היבשים, הקטניות. לא כמו בסופרים. את התבלינים והפיצוחים שלנו אנחנו קולים ברמה הגבוהה ביותר, וללא גלוטן".

קליית הכיכר: קולים ברמה הגבוהה ביותר (צילום: יח"צ)

קליית הכיכר: קולים ברמה הגבוהה ביותר (צילום: יח"צ)

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: "שירות עם חיוך, אמינות ורמת טריות וקלייה מהטובות בארץ. הקלייה מתבצעת בידי קולה מרעננה שנמצא כבר 40 שנה בתחום. משלוח טרי מגיע שלוש פעמים בשבוע לחנות, אחת ליומיים. גם בתקופה הזאת".

תוך כמה זמן אנחנו בדלת: בקליית הכיכר מציעים שתי אפשרויות: האחת, לבצע הזמנה טלפונית ולשלם בכרטיס האשראי או לעדכן בשיחה כמה כסף מזומן יש ברשותכם, ואז פשוט להגיע ליד החנות, לצפצף וייצאו אליכם עם המוצרים ועם העודף. האפשרות השנייה היא במשלוחים שיוצאים מדי יום בין 09:00 ל-12:00 לאזור הוד השרון, כפר סבא, רעננה והמושבים באזור, פרט ליום שישי.

אצלכם בין השעות: "עד 12:00 המשלוח מגיע לבית הלקוח. אפשר להתקשר גם ערב לפני ולקבל את המשלוח בבוקר, אבל בגדול אנחנו גמישים. אם, למשל, ירצו משלוח ב-13:00 או בשעה אחרת, אנחנו נמצא את הפתרון. שעות הפעילות שלנו הן משמונה בבוקר ועד שמונה בערב. לפעמים עד שבע, תלוי בתנועת האנשים".

בונוס למזמינים שירות עד הבית: המשלוחים בקליית הכיכר הם חינם בהזמנה מעל 150 שקלים.

לא משאירים אתכם לבד. טיפים לבית

1. אם מכינים חומוס בבית, צריך להוסיף את הטחינה הגולמית רק אחרי הטחינה עם התבלינים, כדי שייצא ממרח ולא גוש.

2. תבלינים בקטניות כדאי לשמור במקרר בין החודשים מאי עד ספטמבר, כדי שלא יצברו עש או מפגעים אחרים כתוצאה מהחום והלחות.

קליית הכיכר: טריות, אמינות ושירות עם חיוך (צילום: יח"צ)

קליית הכיכר: טריות, אמינות ושירות עם חיוך (צילום: יח"צ)

קליית הכיכר

כתובת: הידידות 9, הוד השרון (כיכר מגדיאל)

טלפונים: 09-8911336, 050-5779923 (רק בהודעות וואטסאפ)



'עמית עיצובים': חיים חדשים לרהיטים ישנים

הריהוט הוא חפץ בשימוש יומיומי, ולאחר תקופה מופיעים סימני בלאי שונים. חידוש רהיטים ישנים הוא האלטרנטיבה המושלמת לרכישת ריהוט חדש ויקר, ועל-כן מתוך מוּדעות לעולם ירוק יותר, נעדיף לשמור על רהיטים שאהבנו או ירשנו, ולתת להם חיים חדשים. 'עמית עיצובים', מרפדייה משפחתית של מושבניקים מכפר אז"ר, תחדש עבורכם כל רהיט משומש ותעניק לו פנים חדשות.

מי אנחנו: מרפדיית 'עמית עיצובים', בבעלותו של עמית ליפסון, מחדשת רהיטים מזה שלושה דורות. סבו, שהיה יבואן ויצרן רהיטים בכפר אז"ר, הוריש לאביו מפעל לייצור רהיטים. האב הרחיב את העסק המשפחתי כשהקים גם חנות רהיטים גדולה וידועה. אלה היו נופי ילדותו של עמית. היום, בגיל 56, עמית עדיין פוגש קולגות ואנשי מקצוע שונים מעולם הרהיטים, שזוכרים אותו כילד.

עם השנים, השינויים שחלו בענף השפיעו גם על העסק המשפחתי – המפעל והחנות נסגרו, והפעילות החלה להתמקד בחידוש רהיטים – וכך נוסד לפני 25 שנים 'עמית עיצובים'. "מדובר בשירות ייחודי בעולם הריהוט", אומר עמית, "המאפשר ללקוחות שלנו לרפד מחדש מבלי לצאת מהבית, בחומרים מאיכות מעולה ובעבודה מקצועית ביותר – ובכך לשמר אותם לעוד שנים רבות.

"לא משנה אם זהו ריפוד בד, עור, או דמוי עור, צוות 'עמית עיצובים' מתמחה בכל תחומי וסוגי הריפוד. השירות שלנו כולל: תיקוני עץ, נגרות, פוליש, החלפה ומתיחת רצועות, החלפת קפיצים וספוגים, החלפה ותיקון קש וינאי".

צילום: עמית עיצובים

צילום: עמית עיצובים

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: "אנחנו מייעצים באמצעות הוואטסאפ, בפגישה בביתכם או במרפדיה שלנו. תוכלו לבחור בדים לריפוד ממאות רבות של דוגמאות, סגנונות, סוגים וצבעים של בדים ממיטב היבואנים, הנותנים מענה לכל טעם וצורך.

"הלקוחות שלנו פטורים מלחפש רפדים, נגרים, חנויות בדים, פוליטורה והובלות – השירות שלנו כולל את כל התהליך: ייעוץ עיצוב בהתאמה לסגנון, לתאורה ולצבעי החדר, איסוף, ולפי הצורך גם תיקון, ריפוד, צביעה, הובלה והתקנה בחזרה בבית".

לצד הידע הנרחב והניסיון רב-השנים, הייחודיות של עמית באה לביטוי בעיקר במגע האישי שהוא מביא איתו – מגע שחסר כל כך כיום בעולם הריהוט.

לא משאירים אתכם לבד: לייעוץ טלפוני, הצעת מחיר, תיאום פגישה בביתכם או במרפדייה, עמית ישמח לעמוד לרשותכם בטלפון ובוואטסאפ.

מרפדיית עמית עיצובים

טלפון: 054-4493249



'ספיידר גיזום עצים': עבודה של מומחים

העצים שבחצר ביתנו מזכים אותנו בצילם הנעים ובצבעיהם הרבים, אך לצד היתרונות יש להם גם מספר חסרונות. נחמד אומנם לגור בסביבת עצים מרשימים, אך ישנם לעיתים עצים שעדיף לגזום לפני שיהוו סכנה. עצים רבים, ששורשיהם אינם נטועים בחוזקה באדמה, עלולים ליפול בימי סערה או להשיר הררי עלים ופירות מלכלכים. חלקם עלולים ליפול גם עקב ריקבון שהתפשט בהם, וחלקם אפילו מהווים מקפצה של עכברים וחולדות לתוך ביתנו באמצעות ענפים המשיקים למרפסת או לחלונות הבית. כאן נכנסת לתמונה חברת 'ספיידר גיזום עצים'.

מי אנחנו: 'ספיידר גיזום עצים' היא חברה המתמחה מזה למעלה מ-23 שנה בגיזום עצים ובפינוי גזעי עצים שנפלו בשל סערה, ריקבון בעץ או כל סיבה אחרת. החברה משתמשת במכשור כבד ובכלים מתקדמים כשהמטרה היא אחת: לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, ועם מינימום הפרעה או נזק לסביבה.

ספיידר גיזום עצים: רמה גבוהה של מומחיות (צילום עצמי)

ספיידר גיזום עצים: רמה גבוהה של מומחיות (צילום עצמי)

מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: איציק אשר, בעלי החברה, הספיק כבר לראות ולהתמודד עם כל אתגר שנקלע לדרכו לאורך כל שנות עבודתו בתחום. "גיזום הוא עבודה מסוכנת, שדורשת רמה גבוהה של מומחיות כדי להשיג תוצאה שאיננה מהווה סכנה לסביבה ולגוזם עצמו", הוא אומר.

לשם כך, איציק משתמש בעבודתו בכלים כגון מנופים, טרקטורים ומכונות כרסום לגדמים. אחד הכלים הייחודיים שאיתם עובד איציק בזמן הגיזום הוא ה'ספיידר' – מנוף סל ייחודי לגיזום עצים המסוגל להיכנס גם למקומות צרים ובעייתיים, שאליהם בדרך כלל אי אפשר להכניס מנוף.

תוך כמה זמן אנחנו בדלת: כשמדובר בכריתת עצים, עדיף תמיד לתאם מראש את זמן ההגעה של חברת הגיזום. עם זאת, במצב חירום שבו אחד העצים נפל בשטח ביתכם וחסם את החנייה או את הרחוב, ניתן להתקשר לאיציק והוא ישמח להגיע מיידית ולעזור לכם להיפטר מהעץ.

אצלכם בין השעות: 'ספיידר גיזום עצים' זמינים 24/7 לכל עזרה שתצטרכו. תוכלו לתאם עם איציק לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב המאוחרות, והוא יגיע בשעה שנקבעה – מוכן לעבודה ועם כל הציוד הדרוש.

בונוס למזמינים שירות עד הבית: אם אתם גרים במקום שבו העירייה אוספת את הגזם והעלים, תוכלו לבקש מאיציק שישאיר את הכול מחוץ לביתכם לאיסוף. אם זהו תפקידכם לפנות את הגזם, איציק יעזור לכם ויפנה את כל הגזעים, הענפים והלכלוך שהצטברו במהלך העבודה, כך שלא תצטרכו לשלם קנסות מיותרים לעירייה.

לא משאירים אתכם לבד: טיפים להמשך טיפול ביתי

1. לקראת עבודות הגיזום יש לוודא שהשטח מוכן לעבודה, שאין שום הפרעות בסביבה או כל דבר שעלול לעכב את בעל המקצוע. עם זאת, חשוב גם לדאוג שבסיום העבודה יחזור המקום להיות נקי ומסודר כפי שהיה.

2. לפני הגיזום, יש להוציא אישור מהעירייה לגבי עץ או עצים שבכוונתכם לכרות, וכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שמחזיק בכל הכלים הנדרשים לביצוע המשימה. איציק, שכל כריתת עץ שחברתו מבצעת היא חוקית ומאושרת, מדגיש כי "לפני שמחליטים להוריד עץ בגינה או בשטח הבית, חייבים לקבל אישור לכך מהעירייה. אשמח לעזור בזה למי שאינו יודע כיצד לקבל את האישורים".

ספיידר גיזום עצים: איציק אשר בפעולה (צילום עצמי)

ספיידר גיזום עצים: איציק אשר בפעולה (צילום עצמי)

ספיידר גיזום עצים

כתובת: רמת השרון, סוקולוב 57

טלפון: 052-2569366

שעות פעילות: 24/7

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר