קורס אנגלית אונליין (צילום: By garagestock, shutterstock)
קורס אנגלית אונליין (צילום: By garagestock, shutterstock)

קורס אנגלית אונליין: עכשיו גם מהבית או המשרד

יודעים אנגלית אך מתקשים להתבטא באופן שוטף? הכתבה הזו עבורכם: לאחר הצלחות רבות ברחבי העולם, בית הספר Global Native English עושה עלייה ומביא גישה מרעננת וייחודית ללימודי אנגלית. כעת גם אתם יכולים להצטרף להצלחה - ומכל מקום שנוח לכם ללמוד בו

פורסם בתאריך: 24.3.20 17:21

Global Native English

למידת שפה חדשה זו אף פעם לא משימה קלה. היא דורשת מחויבות של התלמיד וכמובן – מורה טוב, בעדיפות שיהיה דובר את השפה כשפת אם. השפה האנגלית היא אומנם חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים של תלמידי ישראל, אך לא מעט מהם – בין אם הם עדיין תלמידים או כבר כאלה שסיימו – עדיין מתקשים בתקשורת הבין-אישית באנגלית.

דניאל קסדן, מורה מנוסה לאנגלית, הקים את בית הספר Global Native English לפני 11 שנים בברזיל, כמעט במקרה. ”עברתי לברזיל לאחר 10 שנים בישראל" הוא מספר, "ובברזיל כולם דוברים פורטוגזית. בקושי מדברים שם אנגלית, וכאמריקאי שלא דיבר אז פורטוגזית נתקלתי במחסום שפה קשה“.

למרות שגם הברזילאים לומדים אנגלית בבתי הספר, דניאל מצא את התקשורת היום-יומית כמאתגרת וטיפח תשוקה אמיתית לשפר את המצב. עם הזמן, הוא פיתח גם גישה חדשה לחלוטין ללימוד אנגלית, אשר נתפרת למידותיו של כל תלמיד בצורה אישית והביאה לסיפורי הצלחה רבים ברחבי העולם. עכשיו בית הספר מגיע גם לישראל – אונליין.

Global Native English: תשוקה אמיתית לשיפור המצב. דניאל קסדן (צילום עצמי)

Global Native English: תשוקה אמיתית לשיפור המצב. דניאל קסדן (צילום עצמי)

היעד: להתבטא באופן שוטף

קיימים יתרונות רבים בשיעורים מקוונים: התלמיד יכול לשבת בכל מקום שנוח לו, במסגרת ביתית או כחלק מיום עמוס במשרד, והלמידה איכה כרוכה בנסיעה שלו או של המורה – מה שהופך את החוויה לקלה, זמינה, נעימה, וחסכונית יותר, הן מבחינת הזמן והן מבחינת המשאבים המוקצים לנסיעה.

מעבר לכך, בעזרת הטכנולוגיה כיום יכול המורה לשתף את המסך שלו עם התלמיד, ולהראות לו את החומר הנלמד באופן זמין וקל. כך, השיעורים האינטרנטיים זולים ונוחים יותר משיעור קונבנציונלי, אך עם זאת מופנית כל תשומת הלב של המורה אל התלמיד שמולו בשיעור.

בבית הספר Global Native English מאמינים שכל תלמיד הוא עולם ומלואו וכי המטרות של התלמידים, בסופו של דבר, הן אוניברסליות – בין אם הם רוצים לשפר את האנגלית שלהם לצורכי טיול או עסקים: כולם רוצים להרגיש בטוחים מספיק כדי לתקשר ברמה שהיא יותר מבסיסית, להתבטא באופן שוטף ולהרגיש בנוח אפילו לציין זאת כשהם לא מבינים את הנאמר.

בית הספר מונה כיום מורים רבים דוברי אנגלית כשפת אם, שבאים מרקעים מקצועיים שונים אשר תורמים לעושר התרבותי שהם מביאים איתם לשיעור המקוון. הכיתה הווירטואלית היא המרחב המוגן של התלמיד, שבו ניתן ואפילו כדאי לעשות טעויות, וניתנים דגשים על הגייה נכונה ובניית משפטים באמצעות אוצר המילים הקיים אצל כל תלמיד.

ב-Global Native English מגדירים שיעור מוצלח כאשר התלמיד הוא זה שמדבר במהלך הרוב המכריע של השיעור, וגם אם נופלות בדיבורו טעויות כאלה ואחרות – המורה נמצא שם כדי לעזור ולחזק את הביטחון העצמי של התלמיד, וללמד את החומר הנלמד.

כל תלמיד הוא עולם ומלואו (צילום: Global Native English)

כל תלמיד הוא עולם ומלואו (צילום: Global Native English)

מסלול אישי לכל תלמיד

בית הספר Global Native English מציע שלושה מסלולים של שיעורים לכל הרמות, פעם או פעמיים בשבוע (משך כל שיעור 45 דקות), וקורס אינטנסיבי של שלוש שעות שבועיות. השיעור הראשון ניתן חינם ובמהלכו פוגש דניאל עצמו את התלמיד, מעריך את רמתו, שואל על תחומי העניין שלו ועל מטרותיו, ובעיקר מנסה לברר מה עוצר את התלמיד מלהרגיש בטוח ביכולותיו – וכך נבנה המסלול באופן אישי לכל תלמיד.

יש לזכור, שהשיעור עצמו הוא רק ההתחלה ואין קסמים כאשר מדובר בלמידה של חומר חדש ומאתגר: מכל תלמיד מצופה להכין שיעורי בית ולתרגל את הנלמד לפחות 25 דקות מדי יום, כאשר התרגול איננו רק מנטלי אלא גם פיזי – בהגיית המילים ובהטעמתן בצורה הנכונה.

במקביל, מכיוון שב-Global Native English מבינים שגם דרך הלמידה וגם התרגול צריכים להיות מותאמים לתלמיד ומהנים, הרי ששיעורי הבית הם לעיתים לא קונבנציונליים וכוללים גם צפייה דרך נטפליקס בסרטים דוברי אנגלית, עם כתוביות באנגלית, או האזנה לפודקאסט בנושא לפי בחירתו של התלמיד – כשלאחר מכן הוא מתבקש לספר עליהם בכיתה.

Global Native English: חמישה טיפים לשיעור מוצלח

♦ הגיעו לשיעור!

♦ הכינו תמיד את שיעורי הבית שניתנו.

♦ תרגלו את הנלמד במשך 20-25 דקות מדי יום.

♦ שנו את הגישה שהביאה אתכם ללמוד אנגלית: הסיבה שאתם בכיתה האינטרנטית עם המורה היא על מנת ללמוד את השפה.

♦ מומלץ לבצע את השיעור דרך מחשב נייד או נייח, או לכל היותר טאבלט – ולא דרך טלפון! – ולדאוג שהחיבור לאינטרנט הוא יציב.

בניגוד לבתי ספר אחרים, ב-Global Native English לא מעוניינים להחזיק בתלמיד 'לנצח' – להיפך: המורים שמחים לאפשר לתלמידיהם לצאת לעולם, מצוידים בידע שרכשו ובביטחון העצמי שפיתחו באמצעות השיעורים והעבודה הקשה שהשקיעו בלמידת השפה.

אם גם אתם רוצים להצטרף למעגל ההולך ומתרחב של תלמידים מרוצים, זהו בדיוק הזמן להיכנס לאתר בית הספר ולהזמין את השיעור הראשון שלכם עם מורי Global Native English – ללא עלות – ולהתחיל את המסע החדש שלכם כתושבי העולם הגדול.

לוגו Global Native English

.

Global Native English

טלפון: 055-6881837

למשלוח מייל

שעות פעילות: ימים א, ד,ה – 09:00-19:00 | ימים ב, ג, ו – 09:00-17:00

מעבר לאתר בית הספר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר