יוגה אונליין (צילום: By fizkes, shutterstock)
יוגה אונליין (צילום: By fizkes, shutterstock)

יוגה אונליין: אימון ביתי בזמן שנוח לך

בימים של התמודדות לא פשוטה עם מתחים ולחצים, שיעורי יוגה בבית הם פתרון אידיאלי לחיים שלווים יותר. 'דיגי-יוגה' - אימוני יוגה אונליין שפיתחה אבישג אמיר, מורה מוסמכת ליוגה תרפיה, מאפשרים להגיע לאיזון בחיים על-בסיס שלושה אלמנטים: תנועה, תזונה ותודעה

פורסם בתאריך: 30.3.20 14:07

אבישג אמיר: דיגי-יוגה – שיעורי יוגה דיגיטליים

'דיגי-יוגה' הוא שם החיבה לשיעורי יוגה דיגיטליים בגישה חדשנית ופורצת-דרך שפיתחה אבישג אמיר. אבישג היא מורה מוסמכת ליוגה תרפיה, שהגיעה לתחום מעולם התנועה והריקוד מתוך שאיפה לעבוד עם אנשים הסובלים מפציעות ואנשים מבוגרים שאינם מורגלים בתנועה.

אבישג, שעברה מסע חיים מרתק, למדה להאמין שאין קסמים אבל באמצעות עבודה מתמדת ניתן להגיע לתוצאות. לשם כך, חשוב לאמץ שגרה קבועה של תרגול מתמשך. מניסיונה האישי אבישג יודעת היטב מהו כאב, ולכן בחרה להתמחות כמורה בכירה ליוגה תרפיה. מומחיות זו מאפשרת לה לכוון את המתאמנים והתלמידות שלה לתנועות עדינות ומדויקות, שייטיבו עם הגוף וישחררו את הכאבים.

אבישג אמיר: הרבה קשב לגוף (צילום עצמי)

אבישג אמיר: הרבה קשב לגוף (צילום עצמי)

כמעריצה ותיקה של ג'יין פונדה, עוד מהימים שבהם הביאה לעולם את בשורת ההתעמלות האירובית באמצעות קלטות וידאו, אבישג יודעת שתרגול נכון כלל לא מצריך מורה צמודה. לתפיסתה, כול שצריך כדי לדייק בתנועות הוא מורה טובה שמסבירה נכון, והרבה קשב לגוף שיודע מה טוב לו.

מתוך תפיסה זו, נולד הרעיון לחוג היוגה הדיגיטלי המאפשר להשיג מטרות מרחיקות-לכת בעזרת אימון ביתי של 10 דקות ביום בלבד, בזמן שנוח לכל אחת וללא תלות במתאמנים ובלוחות הזמנים של המדריכה.

ת"ו השעה: תנועה, תזונה ותודעה

אבישג אמיר מאמינה כי ישנם שלושה אלמנטים הכרחיים לחיים בריאים, רגועים ונינוחים: תנועה, תזונה ותודעה. שלושת אלה יוצרים משולש אשר מבטיח איכות חיים ורווחה אישית. כדי להגיע לאיזון שלם בחיים, יש להטמיע בחיי היום-יום את החיבור בין שלוש הצלעות במשולש זה. כשאנחנו מזניחים את אחת הצלעות, לא נוכל להגיע לאיזון המיוחל. תרגול יומי בן עשר דקות של הדיגי-יוגה והטמעת עקרונות השיטה בחיינו, מאפשרים לנו לחיות מתוך אותו איזון נדרש ומבטיחים לנו בריאות ורוגע.

כך פועלת שיטת הדיגי-יוגה שפיתחה אבישג אמיר: המתאמנת רוכשת חבילת שיעורים של 100 דקות, ואלו מחולקות לעשרה שיעורים המכונים 'בריאות בעשר דקות', כאשר כל שיעור עובד על אזור מסוים בגוף. התרגול עצמו דורש עשר דקות בלבד ביום, ובמהלכן נעשית עבודה על חיזוק, גמישות ונשימה עמוקה. בתום התרגול, מקבלת המתאמנת מאבישג טיפ הקשור לתזונה או תודעה, מתוך הראייה שיש לתחזק תמידית את כל הצלעות במשולש של ת"ו השעה.

אבישג אמיר: לנשום, להרפות ולאזן (צילום עצמי)

אבישג אמיר: לנשום, להרפות ולאזן (צילום עצמי)

לנשום, להרפות ולאזן – 10 דקות ביום לשיפור ההרגשה והמראה והשגת שקט נפשי: תרגול קבוע לפי התוכנית של אבישג עובד על הגוף בראייה כוללת ומקיפה: מונע כאבים ומחלות, מעכב תהליכי הזדקנות, משפר את המראה, ומאזן מתחים ולחצים המהווים חלק בלתי נפרד משגרת היום-יום של כולנו – במיוחד בימים עמוסים המעתירים עלינו התמודדויות לא פשוטות.

במקום לשמור בבטן – לשמור על הבטן: כולנו נוטים לפעמים לשמור דברים בבטן, מה שכמובן משפיע על התחושה הכללית שלנו, אבל אבישג מאמינה שעלינו לשמור ולחזק את הבטן (ואת מה שלא צריך – לשחרר ממנה) כדי לתרום להרגשה הכללית הטובה וגם לתת תמיכה לגב. שיעור הבטן בתוכנית, המוענק כבונוס לרוכשות החבילה, מלמד איך לחזק את הבטן מבלי לגרום נזק לגב, ומומלץ לתרגל אותו בצמוד לאחד מהשיעורים האחרים.

דיגי-יוגה: לזקוף את הגב

כשאנחנו מרגישות שהקשיים מכופפים אותנו מעט, זהו בדיוק הזמן לזקוף את הגב. בתרגול עם אבישג נשפר את היציבה ושיווי המשקל, ונחזק את הבטן והגב כדי לזכות בזקיפות קומה, בהקלת העומס מכפות הרגליים והברכיים, בחיזוק ובהגמשת הרגליים והידיים, וכמובן – חשוב לשלב הכול עם נשימה עמוקה ונכונה שתקנה לנו שקט נפשי ושלווה.

האפקט המצטבר של 100 הדקות, המחולקות על פני 10 דקות יומיות, מעניק לגוף מעטפת כוללת של חיזוק, גמישות וכוח שכאשר הם חוברים יחדיו, התרומה שלהם לחיים טובים ושלווים משמעותית וניכרת.

אבישג אמיר: דיגי-יוגה – שיעורי יוגה דיגיטליים

טלפון: 054-7773439

מעבר לאתר

בריאות בעשר דקות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר