גננים בשרון (צילום: By welcomia, shutterstock)
גננים בשרון (צילום: By welcomia, shutterstock)

גננים בשרון: פינה קטנה של טבע בבית

חולמים על גינה המשלבת בתוכה עצים מיוחדים, חלוקי נחל בצבעים שונים או כרי דשא מפנקים? אסי חסון, בעלי חברת 'נופים ירוקים' המעסיקה גננים בשרון, ישמח להגשים עבורכם את הפנטזיה לגינה אמיתית - שתעלה על כל ציפיותיכם

פורסם בתאריך: 1.4.20 17:56

נופים ירוקים

בשנים האחרונות הפכה הגינה יותר ויותר למקום שבו בני המשפחה נחים ומבלים. בעקבות זאת, המודעות להשקעה בגינה עלתה בסדר העדיפויות והפכה למרכיב חשוב בתחזוקת הבית. אם גם לכם יש חלום על גינה שמשתלבת בצורה אלגנטית בפתחי הבית, חברת 'נופים ירוקים' תשמח להגשים אותו עבורכם.

'נופים ירוקים' הוקמה לפני למעלה מ-25 שנה על ידי אסי חסון, מומחה בהקמת גינות, פיתוחן ואחזקתן. אם הייתה לכם אי-פעם פנטזיה על גינה המשלבת בתוכה עצים מיוחדים, חלוקי נחל בצבעים שונים וכרי דשא מפנקים, זוהי ההזדמנות שלכם להפוך את הפנטזיה לגינה אמיתית שתעלה על כל ציפיותיכם.

נופים ירוקים: כרי דשא מפנקים (צילום: יח"צ)

נופים ירוקים: כרי דשא מפנקים (צילום: יח"צ)

כמו לנצח על תזמורת

הקמת גינה היא קצת כמו ניצוח על תזמורת – צריך לתאם בין ספקים, לקשר בין אנשי מקצוע, ולוודא כל הזמן שהעבודה מתבצעת בהתאם לתכנון וללוחות הזמנים. אבל לפני שמתחילים להיכנס לעניינים ולהכניס את הכלים לשטח, חשוב קודם לדעת איך אתם רוצים שהגינה תיראה: האם תהיה מלאה בדשא ירוק או שתציע גם שטחי דק חומים, האם יזרום נחל קטן לאורכה או שזו תהיה גינת ירק שבה תבלו עם הילדים.

את הכול אפשר לעצב במיוחד על-פי הצרכים שלכם, אבל לשם כך מומלץ קודם להתייעץ ולהיעזר בניסיון ובידע העשיר של אסי, שמאחוריו הקמה של מאות גינות מהממות ברחבי הארץ. אם אתם לא בטוחים כיצד הכול ייראה בסוף, אסי ישמח להציג בפניכם הדמיה של הגינה העתידית. כך, תוכלו להכניס שינויים אחרונים בתוכנית עוד לפני שביצעתם את ההזמנה ולפני שהעבודה עצמה החלה.

"אחרי שקבענו כיצד תיראה הגינה, מגיע החלק שממנו אנשים הכי נהנים – בחירת האלמנטים המרכיבים את הגינה", מסביר אסי, "אני מציע לאנשים הזדמנות להשתולל עם הדמיון ולקחת איזה כיוון שהם רוצים. העיצוב של הגינה הוא חוויה בפני עצמה, לא רק מטלה שיש לסיים כדי ליהנות מהתוצאה שלה.

"הלקוחות ואני מסתובבים ביחד בין משתלות כדי למצוא את הפרחים, העצים ושאר הצמחים שימלאו את הגינה בצבעים. הם יכולים לבחור כל דבר – החל מחלוקי הנחל שנמקם בשבילי הגינה, דרך סוג הדק והגודל שלו, ועד האריחים שיהיו על הג'קוזי עבור אלה שמחפשים להתפנק. מה שחשוב הוא שאנשים ייהנו מהדרך, ויבחרו את האלמנטים שהכי מתאימים לטעם האישי שלהם".

נופים ירוקים: פינה מוצלת לימי הקיץ (צילום: יח"צ)

נופים ירוקים: פינה מוצלת לימי הקיץ (צילום: יח"צ)

יופי לצד פונקציונליות

הרעיון שמאחורי הקמת הגינה הוא גם ליצור סביבה פונקציונלית, מעבר לתפקידה כמקום יפה ומזמין שאליו ניתן לצאת כדי לקבל קצת שקט ונחת, ולכן כל אחד יכול לעצב את גינת חלומותיו – בהתאם לאורח חייו ולפעילויות שבהן הוא אוהב לעסוק.

כך, למשל, מי שאוהב לעשות על האש יוכל לשלב עמדת ברביקיו בגינה, מי שמחפש מקום מוצל להתרווח בו בחודשי הקיץ החמים יוכל להתקין בה פרגולה, ולאלו שרוצים ליצור סביבה נעימה עבור הילדים או הנכדים – גינת ירק נאה או פינת משחקים יהיו מושלמים עבורם. במילים אחרות: כל דבר שיהפוך את חייכם לנוחים ומהנים יותר, יכול להשתלב בגינה.

בשלב האחרון, לאחר שתיאמתם וסגרתם את כל הפרטים החשובים עם אסי, כל שנותר הוא להמתין שהגינה תהיה מוכנה – ותוכלו לתפוס את מקומכם על המדשאה הנוחה, תחת עצי הפרי שנטעתם.

לסיום, אם תמיד רציתם גינת חלומות בדיוק כמו זו שמפארת קטלוגים ואתרי גינון שונים, עכשיו זו ההזדמנות שלכם. יחד עם צוות מקצועי, עשרות שנים של ניסיון ושמירה על סטנדרט עבודה גבוה, ישמח אסי להקים עבורכם גינה שאליה תוכלו להזמין אורחים ומשפחה על-מנת ליהנות מפינה מוצלת וירוקה בימי הקיץ החמים.

לוגו 'נופים ירוקים'

נופים ירוקים

נופים ירוקים

טלפון: 050-4322014

אזורי פעילות: השרון, צפון תל אביב והסביבה.

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

לכרטיס הביקור הדיגיטלי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר