בית דפוס אונליין (צילום: By Moreno Soppelsa, shutterstock)
בית דפוס אונליין (צילום: By Moreno Soppelsa, shutterstock)

בית דפוס אונליין – דפוס עמל

בית דפוס אונליין משנה את כללי המשחק: כשבלחיצת כפתור באתר האינטרנט אפשר להזמין את כל צורכי הדפוס, כבר אין צורך שתטרחו להגיע פיזית לבית הדפוס ולהמתין זמן רב עד לקבלת התוצר המיוחל. כך בדיוק זה עובד בתצורת האתר החדשה של 'דפוס עמל'. אתם חייבים להתקדם

פורסם בתאריך: 2.4.20 19:33

דפוס עמל

בעולם טכנולוגי מתגלגל ומתחדש תדיר, אלו שלא מתקדמים קדימה, נשארים מאחור, וזו בדיוק המחשבה שהנחתה את "דפוס עמל", מבתי הדפוס האיכותיים ביותר בארץ, וכזה הקיים כבר למעלה מ-75 שנים, בעת השקת האתר החדש שלהם עם שירות שהם משיקים בתצורה חדשה: בית דפוס אונליין.

כל צורכי הדפוס – באתר ידידותי אחד

אם בעבר, כל צרכי הדפוס שלנו היו צריכים להיות מחושבים ומתוכננים מראש והיה נדרש להגיע פיזית אל בית הדפוס ולהמתין שעות ולעיתים ימים עד לקבלת התוצר המיוחל, הרי שבית דפוס אונליין משנה את כללי המשחק, בצורה שמטיבה משמעות עמנו, הצרכנים. כיום, כל צרכי הדפוס שלנו נמצאים במרחק קליק אחד של העכבר, באתר האינטרנט החדש של "דפוס עמל", וכעבור זמן קצר, מוצרי הדפוס שהזמנו מגיעים לפתח הבית, עם משלוחים לכל רחבי הארץ.

מגוון אפשרויות רחב תחת קורת גג אחת (צילום: סטודיו דפוס עמל)

מגוון אפשרויות רחב תחת קורת גג אחת (צילום: סטודיו דפוס עמל)

אז מה ניתן להזמין? ממש הכל מהכל. ב-"דפוס עמל" מייצרים הזמנות לאירועים, כל סוגי הניירת המשרדית, חומרים שיווקיים, מדבקות, קטלוגים וחוברות, ספרים ועוד מגוון רחב של מוצרים לכל צורך. הייחוד של "דפוס עמל" הוא השילוב בין הדפוס הקונבנציונלי, המוכר, לבין הדפוס הדיגיטלי – תחום ההתמחות שלהם. שילוב טכנולוגיות זה, הוא שמסייע לייצר מוצרי דפוס מיוחדים ומעניינים, שאינם שגורים בנוף הדפוס הרגיל. כך, לדוגמה, יכולים בדפוס עמל להדפיס באופן דיגיטלי על גבי סוגי נייר מגוונים, ולבצע תהליכי השבחה שונים, כגון: הטבעות, לכות סלקטיביות, למינציות ועוד אפשרויות מגוונות עד לקבלת תוצר מרשים ומיוחד במינו.

איך מבצעים הזמנה אונליין?

אתר האינטרנט של דפוס עמל הוא אתר ידידותי ונוח המאפשר לכל אחד מן הלקוחות לבחור בדיוק את המוצר בו הוא מעוניין, לעצב אותו כראות עיניו ולבחור את כל המאפיינים שבו. כך למשל לקוח המעוניין ביצירת כרטיס ביקור יוכל לבחור את הכרטיס לפי מגוון של רקעים או כאלה המעוצבים בהתאמה למקצועות שונים, או, כמובן, להעלות קובץ עיצוב פרטי שלו. לאחר בחירת הרקע והתבנית, או העלאת הקובץ, ניתן לבחור את גודל הכרטיס, סוג הנייר, הדפסה חד צדדית או דו צדדית, פינות עגולות, ציפוי בלכה, הטבעות ועוד. מגוון אפשרויות רחב זה נכון לגבי כל מוצר אותו יבחר הלקוח, ולכל מוצר יש את התוספות הרלוונטיות עבורו בכדי להפוך אותו למוצר הדפסה פרמיום, ייחודי ומעניין. בהתאם לכך, גם את תהליכי ההשבחה שעוברים המוצרים אותם מזמינים הלקוחות דרך אתר האינטרנט הם יכולים לבחור בעצמם, כמו למשל הטבעה יוקרתית ומרשימה המתבצעת בחום על גבי הזמנה לחתונה.

במרחק קליל אחד של העכבר (צילום: סטודיו דפוס עמל)

במרחק קליל אחד של העכבר (צילום: סטודיו דפוס עמל)

שירות אישי, לאורך כל הדרך

למרות שכל התהליך מתבצע אונליין, ב-"דפוס עמל" לעולם לא מזניחים את לקוחותיהם, ומספקים ליווי ותמיכה מקצועית לאורך כל הדרך. אם בכל שלב נתקעתם, יש לכם שאלות או בעיה כלשהי או שתרצו סיוע, תוכלו להתקשר לקו התמיכה הטכנית, או לשלוח אימייל, וצוות בית הדפוס המקצועי ישמח לעמוד לצידכם וללוות אתכם בתהליך. כמו כן, למרות הנוחות והחדשנות המוצעת בהזמנת דברי דפוס אונליין, "דפוס עמל" עדיין עומד לשירות לקוחותיו באופ פרונטלי גם בבית הדפוס עצמו, בו הצוות המקצועי ישמח לשבת אתכם, צוות הגרפיקאים ישמחו לעצב ביחד אתכם את המוצר המודפס בו אתם חפצים, ותוכלו לקבל את החבילה שהזמנתם באופן אישי, באיסוף במקום.

לא מזניחים את הלקוח (צילום: סטודיו דפוס עמל)

לא מזניחים את הלקוח (צילום: סטודיו דפוס עמל)

דפוס עמל

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקוה.

טלפון: 03-9231345 | 03-9244334

למעבר לאתר – בית הדפוס עמל

למשלוח מייל לבית הדפוס עמל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר