חשמלאי מומלץ בשרון: הכירו את יוסי סולניק. צילום: Etaphop photo, Shutterstock
חשמלאי מומלץ בשרון: הכירו את יוסי סולניק. צילום: Etaphop photo, Shutterstock

חשמלאי מומלץ בשרון: הכירו את יוסי סולניק

שנים רבות יוסי סולניק לא עשה שימוש בידע הרב שצבר בתחום החשמל, עד שהחליט אחרי הפרישה מצה"ל שהגיע הזמן להתעסק עם הידיים. כך מצא את עצמו עובד בפרויקטים גדולים וקטנים שיצרו סביבו קהל נאמן של לקוחות שחוזרים אליו פעם אחר פעם. עכשיו זו ההזדמנות שלכם להכיר את האיש אשר חשמל בכפות ידיו

פורסם בתאריך: 12.4.20 13:21

להיתקע בבית עם בעיית חשמל זה לא משהו שהייתם רוצים שיקרה לכם, קל וחומר בתקופה שכזו. אם נקלעתם לצרה הזו ואתם זקוקים לתיקון מידי באזור השרון, כדאי שיהיה לכם את הטלפון של יוסי סולניק.

סולניק, תושב הוד השרון, הוא מהנדס תעשייה וניהול בהכשרתו ובוגר לימודי תואר שני במינהל עסקים. אחרי שירות קבע ארוך, פרש סולניק מצה"ל בדרגת אל"מ והחליט שהקריירה המקצועית שלו תתמקד בתחום הפיננסי, אבל מה שרבים אולי לא יודעים זה שסולניק מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך כבר משנות ה-80 של המאה שעברה.

"שנים ארוכות לא היה שימוש לתעודה בגלל שירות הקבע הארוך שהייתי בו", מספר יוסי. "עם הפרישה, ודווקא בגלל העיסוק הנרחב בשוק ההון, חיפשתי מה לעשות עם הידיים. כך מצאתי את עצמי נהנה לעשות עבודות חשמל שהתחילו בקטן והגיעו עד לפרויקטים גדולים מאוד כמו כמה וכמה וילות שנבנו מהיסוד, מבנה של תמא 38 בתל אביב עם תוספת קומות ועוד".

שירות עד הבית. צילום עצמי

שירות עד הבית. צילום עצמי

היום יוסי מציע את כל עבודות החשמל כשלרוב הוא עובד לבדו, אבל במידה והעבודה דורשת ידיים נוספות אין עם כך בעיה. פרט לעזרה יוסי מגיע עם שנים רבות של ניסיון בטיפול בהתקנות, בלוחות חשמל, והזמינות שלו היא 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

מהם סוגי העבודות בהם אתה מטפל?

"אני מאוד אוהב להתחיל מההתחלה, זה הכי יעיל מבחינתי. לקחת וילה מהיסוד או עסק (בית קפה, משרד) כפי שכבר ביצעתי בעבר. כמו כן אני יודע להצטרף לשיפוץ, קטן או גדול, וישנם מצבי מצוקה אליהם אני נקרא בשעות הערב, וגם בימי שבת או גשם, כדי להחליף רכיב בלוח החשמל כי משהו הפסיק לעבוד, או כדי לנתק קווי חשמל בגינה כי גופי התאורה מקפיצים הכל, או כדי לטפל בחדירת מים ללוח. יש כל הזמן תקלות".

מי קהל היעד עבורך?

"אנשים שיוצאים לתהליך של בנייה, בית פרטי כזה או אחר, לקוחות שעומדים לקראת שיפוצי עומק בבית והשיפוצניק שלהם לא יודע לספק חשמלאי מוסמך לביצוע השינויים וכמובן כל עולם התקלות".

 

אז אם אתם מחפשים מישהו שכבר בביקור הראשון שלו אצלכם יהיה ברור שתחזירו אותו גם בהמשך, בחרו ביוסי. האמינות שלו, המחירים ההוגנים ובעיקר התחושה הטובה שהוא מותיר אחריו תעניק לכם את ההרגשה שלא תקבלו שירות כזה בשום מקום אחר.

יוסי סולניק, חשמלאי מומלץ בשרון

נייד: 050-7362521

יוסי סולניק בפעולה. צילום עצמי

יוסי סולניק בפעולה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר