שני וגבי בר: "נגיף הקורונה ממשיך לגרום למסחר הדיגיטלי לצמוח". בתמונה: גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה. צילום: תומר פולטין
שני וגבי בר: "נגיף הקורונה ממשיך לגרום למסחר הדיגיטלי לצמוח". בתמונה: גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה. צילום: תומר פולטין

שני וגבי בר: "נגיף הקורונה ממשיך לגרום למסחר הדיגיטלי לצמוח"

נגיף הקורונה הכניס את המשק הישראלי והעולמי למצב של חוסר וודאות, ואנשים רבים מצאו את עצמם בבעיה כלכלית לא פשוטה. למרות המצב, תחום אחד דווקא חווה עליות חזקות ועודף ביקוש - תחום הנדל"ן הדיגיטלי. ישבנו לשיחה עם שני וגבי בר, המנכ"לים המשותפים בחברת TCM, כדי שיסבירו לנו איך להפוך את משבר הקורונה להזדמנות לשגשוג כלכלי

פורסם בתאריך: 22.4.20 13:36

משבר הקורונה המתפשט העמיד אנשים רבים במצב כלכלי קשה וללא יכולת לייצר הכנסות. אך מנגד, אנו חוזים בעליות אדירות במכירות האון ליין ופריחה בתחום הנדל"ן הדיגיטלי. ענקית האיקומרס 'אמאזון' למשל, מגייסת כ-100,000 עובדים חדשים על מנת לעמוד בעודף הביקוש העצום שנוצר בעקבות הקורונה והבידוד בבתים.

הקניונים כולם סגורים, כך גם חלק גדול מהחנויות הפיזיות, ורוב הרכישות כיום אפשריות אך ורק דרך הזמנות באינטרנט בעקבות הסגר. לכן, חברות רבות במשק בחרו לעבור לדרך של מסחר אלקטרוני ולאפשר ללקוחות להזמין מוצרים ישירות לביתם דרך הזמנה באתר אינטרנט.

שני וגבי בר, בני זוג והמייסדים של חברת TCM – חברה לניהול והקמה של נדל"ן דיגיטלי, טוענים כי בזמן הזה, המקום הבטוח והיציב ביותר להיות בו, מבחינה כלכלית, הוא האינטרנט. שוחחנו עם בני הזוג על תחום הנדל"ן הדיגיטלי והשינוי שמתחולל בהתנהגות הצרכנים.

 סרטון אנימציה – נדל"ן דיגיטלי | TCM

 

"נגיף הקורונה יצר התנהגות צרכנית חדשה"

בעקבות נגיף הקורונה, ברוב מדינות העולם אנשים נאלצים להישאר בביתם למשך תקופה ממושכת, כאשר האופציה היחידה שלהם לרכוש מוצרים, כמו קניות מהסופר, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי בידור, פארמה וכו', הייתה דרך הרשת.

"בעקבות הבידוד נוצרה אלטרנטיבה לקניות ברשת, מכורח המציאות. אנשים רבים החלו לאמץ דפוס צריכה חדש ושונה מזה שהיו רגילים אליו עד כה, ולמדו לרכוש את כל המוצרים הדרושים להם באונליין", מסבירים שני וגבי בר. "מדובר בתהליך שהתחיל כבר לפני מספר שנים, אך אין לנו שום ספק שנגיף הקורונה האיץ את השינוי בהתנהגות הצרכנית ומדובר בשינוי שפה כדי להישאר".

גבי ושני בר אכן צודקים. תחום המסחר הדיגיטלי, אשר פרץ בסין כתוצאה ממגיפת הסארס בשנת 2003, כאשר חנויות פיזיות החלו להיסגר והצריכה בעולם עברה לרשת, מתפתח במהירות שיא. כיום רוב האנשים, גם המבוגרים שבינינו, יודעים כיצד לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט ללא כל בעיה.

"אנשים מפתחים הרגלי צריכה שונים בעקבות משבר הקורונה, ולאחריו, רובם ימשיכו לצרוך מוצרים בשיטה זו – אשר מאפשרת חיסכון בזמן והזמנה מהספה בבית", מציג גבריאל בר שני. "בכל מצב, וגם כעת לאורך המשבר, שוק הסחר המקוון ממשיך לגדול ולצמוח".

צוות TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש (צילום: אורי כרמי)

צוות TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש (צילום: אורי כרמי)

הזדמנות לייצר רווח משמעותי בזמן המשבר

לאורך השיחה, הסביר לי בר כי תחום הנדל"ן הדיגיטלי הוא תחום העתיד. הוא הציג בפניי נתונים, אשר מצביעים על כך שתחום האיקומרס הולך לצמוח בקצב מואץ בעקבות המשבר.

"סך מכירות האונליין בשנת 2014 עמד על כ-1.3 טריליון דולר, לפני משבר הקורונה התחזיות הצביעו על כך שמכירות האונליין יגדלו ל-4.9 טריליון דולר בשנת 2021", אמר גבי בר שני. כעת, בעקבות הנגיף, התחזיות מצביעות על צמיחה אפילו יותר גדולה – כלומר עלייה של יותר מ-300% בביקוש תוך שש שנים בלבד".

גבי בר הוסיף, "אצלנו בחברת TCM, אנו מזהים את ההזדמנויות המדהימות שנוצרו לייצור רווחים באמצעות נדל"ן דיגיטלי בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שפיתחנו, המבוססת על ביג דאטה ו-AI. הכלים האלו עוזרים לנו לנתח את השוק בצורה יעילה ויסודית, ובאמצעותם אנו ממקסמים את הרווחים עבור המשקיעים".

מסחר דיגיטלי מול המצב בשוק | TCM. תמונה באדיבות הלקוח

מסחר דיגיטלי מול המצב בשוק | TCM. תמונה באדיבות הלקוח

בסיום השיחה שאלתי את שני וגבי בר, מה העתיד צופן עבור חברת TCM, ובני הזוג השיבו: "חברת TCM נמצאת כיום בפני תהליך הנפקה מול הבורסה האוסטרלית והקנדית, החברה שלנו אחראית לניהול השוטף של נדל"ן דיגיטלי ונכסים מקוונים בשווי של עשרות מיליוני דולרים, ואנו ממשיכים לפתח את הטכנולוגיה החדשנית שלנו".

"בין לקוחותינו נמנים אנשים פרטיים וקרנות השקעה פרטיות בארץ ובחו"ל, אחת מהקרנות היא קרן iArgento, אשר הייתה המשקיעה הראשונה של חברת "מובילאיי", ונכנסה כשותפה במספר נכסים דיגיטליים שאנו מנהלים. כיום הקרן מלווה אותנו בתהליך ההנפקה מול הבורסות", מספר הזוג.

גבי בר שני הרחיב: "החזון שלנו הוא להעניק לאנשים אושר כלכלי, באמצעות ערכי ליבה, באמצעות הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. אנו רוצים לקדם ערכים של סובלנות, אהבה ואמון, וכמו כן אנו נוטלים חלק במספר פרויקטים חברתיים, כמו פרויקט 'חולמים בגדול' שהתחלנו, המיועד לנוער בסיכון. אנו מתכננים להמשיך ולקדם את הערכים שלנו גם מול לקוחותינו ובכך לבנות איתם מערכת יחסים חמה ואוהבת כשותפים לדרך".

 

לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו ולהצטרפות לחצו כאן

לביקור בדף הפייסבוק של חברת TCM לחצו כאן


כתבה שיווקית


 


מובהר כי אין באמור בכתבה משום המלצה או חוות דעת בקשר לרכישה ו/או מכירה ו/או שיווק של השקעה מכל סוג שהיא, האמור בה הינו תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר