הפעלות לילדים בימי קורונה: הכירו את המקצוענים שיעשו לכם שמח. צילום: Maria Symchych, Shutterstock
הפעלות לילדים בימי קורונה: הכירו את המקצוענים שיעשו לכם שמח. צילום: Maria Symchych, Shutterstock

הפעלות לילדים בימי קורונה: הכירו את המקצוענים שיעשו לכם שמח

ימי הולדת לילדים תמיד ילווה בהתרגשות ובחגיגה גדולה וצבעונית. תקופת הקורונה לימדה את כולנו שחגיגות ימי ההולדת יכולות להתבצע גם מרחוק, ובשביל שהילדים שלכם יפיקו מהמאורע את ההנאה המקסימלית, הבאנו לכם את המומחים בתחום

פורסם בתאריך: 23.4.20 13:57

לרקוד עם יפעתי – חגיגה מושלמת

יום ההולדת של הילדה מתקרב ואתם מתלבטים איך לחגוג בתקופה המאתגרת הזו? בואו לחגוג מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת , עם שלל ריקודים והפתעות ועם כל החברות! יפעת קסטרו, מורה למחול בעלת ותק של עשרים שנים בתחום, הקימה לפני ארבע שנים את 'לרקוד עם יפעתי' – יום הולדת קופצני ושמח בשילוב ריקודים לילדות בגילאי 6 עד 12.

'לרקוד עם יפעתי' היא גם סדרת טלוויזיה מצליחה בהוט VOD, בה יפעת מלמדת את יסודות המחול בצורה חווייתית וכיפית. בנוסף, יפעת מפעילה מיזם חדשני ללימוד ריקוד על רולרבליידס, המתקיים בשיתוף איגוד הגלגיליות ופועל בחמישה עשר מרכזים ברחבי תל אביב, הרצליה ורמת השרון.

יום הולדת בלתי נשכח בזום

"התקופה הנוכחית לא פשוטה לילדים. השגרה שלהם נקטעה והם לא יכולים לצאת ולפגוש את החברים", אומרת יפעת. "לא מעט ילדים חוגגים יום הולדת בבית, עם המשפחה הגרעינית, אך זה לא חייב להסתכם בזה. אפשר ואף מומלץ לחגוג יום הולדת עם החברים גם עכשיו. יום הולדת היא תמיד סיבה למסיבה והחגיגה יכולה להיות לא פחות מושלמת בזום ובשביל זה אני פה", היא מוסיפה בחיוך.

לרקוד עם יפעתי. קרדיט תמונה: ויקטוריה סבידרוב

לרקוד עם יפעתי. קרדיט תמונה: ויקטוריה סבידרוב

סדנת תסרוקות וריקוד קבוצתי במגוון סגנונות

יפעת מציעה תכנית ליום הולדת בלתי נשכח. התכנית כוללת מגוון עשיר של פעילויות: "אני דואגת לכל פרט מקטן ועד גדול", מספרת יפעת, "כל המוזמנות מקבלות הזמנה אישית ליום ההולדת והנחיות בנוגע ללבוש ולאביזרים שאפשר לשלב במסיבה. אני מבקשת מהמשתתפות להכין ברכה יפה לילדת יום ההולדת עוד לפני החגיגה עצמה" היא מוסיפה.

חגיגת יום ההולדת עצמה כוללת סדנת תסרוקות קצרה, במהלכה יפעת מלמדת את המשתתפות להכין בעצמן תסרוקת יפה ולאחריה מגיע החלק המלהיב ביותר – לימוד קטעי ריקוד במגוון סגנונות ובהם היפ-הופ, ג'אז מודרני ועוד, לצלילי שירים שבחרה ילדת יום ההולדת. ניתן לחגוג גם יום הולדת בסגנון 'טיק-טוק', הכולל לימוד קטעי ריקוד קצרים לצלילי המוסיקה הכי מגניבה ועדכנית באפליקציה.

במהלך החגיגה המשתתפות מברכות את ילדת יום ההולדת ומציגות את הברכה שהכינו. "בייחוד בתקופה זו, החברות כל-כך שמחות לחגוג יחד זו עם זו, והחגיגה נמשכת גם לאחר שילדת יום ההולדת מכבה את הנרות שעל העוגה", מספרת יפעת. "זו חגיגה מרגשת ובלתי נשכחת לילדת יום ההולדת וגם למשתתפות, ובסיומה ילדת יום ההולדת מקבלת מזכרת מתוקה – קליפ עם קטעי וידאו ותמונות מהחגיגה שאני עורכת עבורה".

 

צור קשר

לרקוד עם יפעתי

טלפון: 050-7761377

לעמוד הפייסבוק של 'לרקוד עם יפעתי'

לעמוד האינסטגרם של 'לרקוד עם יפעתי'

בימי שגרה ההפעלה מתקיימת ביישובי המרכז, השרון והשפלה

יפעת קסטרו. צילום: הדר כהן

יפעת קסטרו. צילום: הדר כהן


בילבולית הבלשית – הפעלה חווייתית לאוהבי בעלי החיים

את בילבולית הבלשית – הפעלות ימי הולדת חווייתיות עם בעלי חיים, הקימה קרין בר עזר, בעלת ניסיון של יותר מעשרים שנה בעבודה עם ילדים. קרין גדלה לצד בעלי חיים עוד מאז שהייתה פעוטה. "הייתה לנו בבית כל חיה שאפשר לדמיין, ציפורים, חתולים, ארנבים, אפילו חמור", היא מספרת. אהבתה לחיות החלה עוד אז. "תמיד ראיתי בחיות חברים, אהבתי לבלות בחברתם".

לאחר שבגרה השלימה קרין תואר בחינוך מיוחד ולמדה טיפול בעזרת בעלי חיים, ליצנות רפואית וליצנות מקצועית. במשך מספר שנים היא הפעילה חוגי טבע בגנים, בתי ספר ומתנ"סים וכן עבדה כמדריכה בחברה להגנת הטבע ובחוגי סיירות ע"ש אורי מיימון. כיום קרין משמשת כמורה למדעים, מתנדבת כליצנית רפואית, ובעלת פינה קבועה בתוכנית הילדים 'שלומי וסתם 123' בערוץ 20 וכן בערוץ הכוכבים. בנוסף, קרין מופיעה בקניונים עם ההצגה "בילבולית הבלשית ותעלומת הקולר הנעלם".

גולת הכותרת היא הפעלותיה של קרין לימי הולדת – 'בילבולית הבלשית', בה משלבת קרין מפגש עם בעלי חיים. "יש קסם אמיתי במפגש בין ילד לבעל חיים ואהבה ללא תנאים", היא מספרת, "דווקא בעידן טכנולוגי, שבו הילדים שלנו מבלים שעות מול מסכים, אני מרגישה תחושת שליחות לחבר את הילדים לטבע,  ללמד אותם על חמלה ואהבה לחיות. לא פעם ילדים מספרים לי שבהפעלה הם מלטפים חיות כמו צב, שרקן ולטאה בפעם הראשונה", היא משתפת.

ההפעלה מתאימה לגילאי אפס עד עשר, ומתקיימת ברחבי הארץ, החל מאזור חיפה ועד לרחובות. קרין מקפידה לבצע שיחת היכרות עם המשפחה וילד יום ההולדת לפני ההפעלה. "חשוב לי לדעת אם לילד יש העדפות מסוימות, אם יש דברים שהוא נרתע מהם, ולתפור לכל ילד אירוע שמתאים עבורו באופן אישי", היא מדגישה.

ההפעלה כוללת קבלת פנים המכילה עמדות איפור, קעקועי נצנצים ועמדות צילום. לאחר מכן מוכתר ילד יום ההולדת למלך הג'ונגל, ומוענק לו כתר, שרביט וגלימה. הטקס שם את ילד יום ההולדת במרכז תשומת לב ומתובל בקסמים ובהרבה הומור.

חוויה מהנה, מעשירה ומלמדת. צילום: ג'נט ארליך

חוויה מהנה, מעשירה ומלמדת. צילום: ג'נט ארליך

הניסיון רב השנים של קרין בעבודה עם ילדים, הוא שמאפשר לה להגיע לכל ילד, גם המופנם ביותר, לעזור לו 'להיפתח' בעזרת מגוון הפעלות, להאדיר אותו בעזרת ההפעלה הייחודית ולהפוך את חוויית יום ההולדת לבלתי נשכחת. "הורים מופתעים לפעמים מהאופן שבו הילד שלהם, שבדרך כלל ביישן, משתתף והופך לכוכב ביום ההולדת שלו", היא מספרת.

קרין מדגישה שההפעלה, בייחוד כאשר החוגגים הם ילדים צעירים, הינה גמישה ביותר ומותאמת לצרכי הילדים. "ההפעלה גדושה בפעילויות ובהפתעות. אני מתאימה אותה לילדים ולמצב בשטח. לדוגמא אם לילדים קשה לשבת אנחנו נקום לרקוד ולהוציא אנרגיה, אם הילדים מעדיפים חיה מסוימת אנחנו נמשיך איתה", היא מספרת.

ההפעלה כוללת ליטוף חיות מחמד, ביניהם ארנבים, שרקנים אוגרים ואפרוחים, ולאחר מכן גם נחש, לטאה, צ'ינצ'ילה וחמוס וצב, בהתאם לרצון הילדים והמשפחה. "אני מסבירה לילדים על בעלי החיים, איך לגעת, ללטף אותם ולהאכיל אותם. זו פעילות חווייתית במהלכה הילדים נהנים מהמפגש עם החיות וגם לומדים עליהן", אומרת קרין, "ותוך כדי הפעילות הילדים לומדים על ערכים של שיתוף פעולה, סבלנות ודחיית סיפוקים". כל החיות המשתתפות בהפעלה הינן בבעלות קרין ונמצאות תחת פיקוח וטרינרי.

לקראת סיום ההפעלה קרין מנפחת לכל ילד בלון בצורה משתנה בהתאם לרצונו, ומחלקת מגוון פרסים לילדים, בהם חוברות צביעה של חיות, פאזלים של חיות ועוד. ילד יום ההולדת מקבל במתנה ספר שכתבה שנקרא 'עץ התפוזים פוגש חברים'.

הפעלות בזמן קורונה

בתקופת הקורונה מציעה קרין למעוניינים יום הולדת בעלי חיים בזום. החגיגה מתקיימת דרך המחשב, קרין מציגה לילדים את החיות ומספרת על כל אחת מהן. בחגיגה משולבים שירים וריקודים, וכמובן טקס העוגה.

אפשרות נוספת לחגיגת יום ההולדת הינה באמצעות 'מברק מזמר' – קרין מגיעה לבית הילד עם בובת ענק, זר בלונים ועם אחת החיות שבבעלותה ומפתיעה את ילד יום ההולדת עם שירים וברכה.

 

צור קשר

בילבולית הבלשית

נייד: 054-8138169

לאתר של קרין

לעמוד הפייסבוק של קרין

לסרטון על בילבולית הבלשית

בילבולית הבלשית. צילום: ג'נט ארליך

בילבולית הבלשית. צילום: ג'נט ארליך


מתוקית – מופעי ילדים בטעם של פעם

לאושרת מילר יש סיפור מיוחד והיא הגיעה לתחום הפעלות בימי הולדת לא במקרה. "כילדה יתומה תמיד היה לי צורך להרגיש שאני לא לבד ושרואים אותי", היא מספרת. "חוויית יום ההולדת שלי זכורה לי כאירוע מאוד מעצים שחיזק את הבטחון העצמי שלי. אני מאמינה שכל ילד רוצה וצריך להרגיש אהוב ומיוחד, ויום הולדת זו הזדמנות להעניק לילד את החוויה הזו. לכן חשוב לי להעביר את התחושה הזאת לילד החוגג שבחר בי".

אושרת מילר הינה בעלת תואר ראשון B.D באקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול בירושלים, בעלת תעודת הוראה בתנועה ומחול לגיל הרך והחינוך היסודי. כמו כן, גם השתלמה בקורסים רבים וסדנאות ללימודי משחק, ליצנות ואימפרוביזציה אצל גדולי השחקנים והבימאים.

מתחביב למקצוע

המפגש הראשון של אושרת עם ילדים התקיים כבר לפני עשרים שנה כשעבדה כאחראית צהרון בגן ילדים. "למדתי המון על עולמם של ילדים, מה הם אוהבים, מה מרגש ומצחיק אותם. ראיתי שהילדים שמחים וצוחקים בקרבתי וזה היה משמח מאד עבורי. כך הבנתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה". במקביל החלה אושרת לקיים הפעלות בימי הולדת משפחתיים. "זה כל-כך הצליח שבני המשפחה שלי הציעו שאהפוך את זה לעסק". אושרת לקחה את הרעיון ברצינות ויצאה לדרך. מלווה בבעלה, השניים הפכו לצמד מצליח שהיה מוכר כ'מתוקי ומתוקית', כשהיא הייתה בתפקיד הליצנית והוא כקוסם.

כיום אושרת (מתוקית) שחקנית יוצרת המקיימת שעות סיפור והצגות ילדים בקניונים, מרכזים קהילתיים, סיפריות וגני ילדים, מפעילה חוגי תנועטרון בגני ילדים. גולת הכותרת של אושרת היא הפעלות ימי ההולדת המקוריות והנפלאות, פרי יצירתה.

מתוקית בחוויה שלא תשכחו. צילום: עינת ברואנשטין. עיצוב קרדיט עיצוב: אושרת מילר

מתוקית בחוויה שלא תשכחו. צילום: עינת ברואנשטין. עיצוב קרדיט עיצוב: אושרת מילר

מגוון מופעים והצגות איכותיות ליום ההולדת

הפעלת הדגל של אושרת בימי הולדת הינה מופע 'ממלכת הצחוקים' – מופע קסמים וליצנות קורע מצחוק. מתוקית חולמת להיות קוסמת אבל בדרך הכל משתבש. יחד עם בובת האורנג אוטנג המדברת שלה שאלופה ב'לשבור את הקרח', עם הילדים הם יוצאים למסע מלא בצחוק והפתעות, בו הגיבור האמיתי הוא ילד יום ההולדת. החוגג לוקח חלק פעיל במופע והוא למעשה אחראי על הצלחת הקסמים ומציל את המצב. הילדים נשארים עם חוויה עוצמתית ומתאהבים במתוקית ובבובת האורנג-אוטנג שממשיכה לשמח אותם גם לאחר יום ההולדת, בסרטונים משעשעים הנשלחים להורים לבקשתם. המופע מיועד לגילאי שלוש עד תשע.

"אני מתרגשת בכל יום הולדת מחדש", מספרת אושרת, "הידיעה שיש לי את היכולת לשמח ילד ולהעניק לו את התחושה שהוא במרכז גורמת לי אושר וממלאת אותי". אפשרות נוספת להפעלת יום ההולדת היא 'קסם של תיאטרון' – הצגה המיועדת לגילאי שנתיים עד תשע, המפעילה את הדימיון של הילדים, פונה אליהם בגובה העיניים ומעניקה להם חוויה בלתי נשכחת. ההצגה משלבת קטעי תנועה ומשחק והילדים הם משתתפים פעילים בה.

ההצגות הן פרי יצירתה של אושרת ובעלות תוכן איכותי וחינוכי ועוסקות בין היתר בקבלת האחר, חגי ישראל, חברות, התמודדות עם קושי ובמסרים נוספים שנוגעים בעולמו של הילד. את ההצגה בוחרת מתוקית יחד עם ההורים, מתוך מגוון הצגות לבחירתם. ילד יום ההולדת מקבל תפקיד ראשי בהצגה אם רוצה בזאת. מתוקית יודעת להתאים את עצמה לכל ילד באשר הוא. "חשוב לי להתחבר אל הילד ואל עולמו. אני עושה זאת דרך שיחה מקדימה וסרטון וכמובן מגיעה תמיד לפני בוא האורחים כדי לשבור את הקרח ולספר לו מה עומד להיות. ילדים זקוקים לבטחון ואני מנסה לספק זאת".

נושאי היום הולדת של מתוקית מגוונים: ממלכת הנסיכות ואבירים, קסמים וליצנות, יום הולדת תיאטרון של סיפור ועוד. חלקה השני של יום ההולדת כולל טקס ברכות ועוגה וכולל משחקים, ריקודים ופרסים לכל הילדים. משך ההפעלה הוא עד שעתיים. ההפעלות מתקיימות באיזור המרכז והשרון.

בשגרת הקורונה אושרת נבחרה על ידי עיריית הוד השרון להציג את הצגותיה בערוץ הבידוד לרווחת הילדים. ניתן לצפות בהן בערוץ היוטיוב של אושרת/מתוקית ובערוץ היוטיוב של עיריית הוד השרון. כמו כן מציעה אושרת ימי הולדת ושעות סיפור בזום במחירים נגישים. בנוסף, מתוקית מציעה שלל פעילויות ייחודיות באירועי ברית/ה, וכן משחקת כדמות שטח ססגונית ומצחיקה באירועים שונים.

 

צור קשר

מתוקיתמופעי ילדים בטעם של פעם

נייד: 054-6317357

למעבר לעמוד הפייסבוק 

למעבר לאתר

למגוון הצגות בערוץ היוטיוב של מתוקית

מתוקית - מופעי ילדים בטעם של פעם. צילום: עינת בראונשטיין

מתוקית – מופעי ילדים בטעם של פעם. צילום: עינת בראונשטיין. קרדיט עיצוב: אושרת מילר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר