קרדיט תמונה: INGIMAGE

משרד רו"ח שלמה רייטר: כשניסיון ומקצועיות משתלבים במקום אחד

פורסם בתאריך: 13.5.20 10:46

שלמה רייטר הינו רואה חשבון בעל ניסיון עסקי עשיר במיוחד. לאורך השנים, ליווה שלמה מאות עסקים במגוון תחומים.

שלמה החל את דרכו כיזם. כך, הוא הקים וניהל עסקים רבים במגוון תחומים ולאורך השנים רכש ניסיון עסקי שכמותו אין בדרך כלל לרואי חשבון.

צוות המשרד כולל מנהלי חשבונות, חשבי שכר ורואי חשבון, כולם בעלי ניסיון רב שנים.

המשרד מעניק מגוון שירותי ראיית חשבון לעסקים וחברות, החל מתכנון וייעוץ מס, ביצוע ביקורות לקראת הכנת מאזנים ודוחות כספיים שנתיים, עריכת הדוחות והגשתם לרשויות, החזרי מס לשכירים, לצד שירותי הנהלת חשבונות ושכר לחברות, הצהרות הון לעצמאיים ועוד.

ייעוץ עסקי לעסקים

ניסיונו העסקי עתיר השנים של שלמה והבנתו העמוקה את התחום הם שמאפשרים לו לתפקד בשני כובעים, ולצד מתן שירותי ראיית חשבון, הוא משמש כיועץ עסקי ללקוחותיו.

כך, הייעוץ העסקי והכלכלי שמציע שלמה ללקוחותיו כולל הכוונה לניהול נכון של העסק, יצירת הזדמנויות חדשות על ידי פיתוח קשרים ושיתופי פעולה עסקיים בעלי ערך, לצד סיוע בהשגת מימון לעסקים במידת הצורך.

חוות דעת רואה חשבון

הנישה הייחודית של שלמה רייטר, המעידה על מקצועיות שירותיו, היא בתחום חוות דעת חשבונאיות בכל הנוגע לסכסוכים עסקיים ולתביעות כספיות.

לדבריו של שלמה, בכל סכסוך כספי ותביעה עם משמעויות כלכליות, כדאי מאוד להצטייד בחוות הדעת חשבונאית מרואה חשבון מומחה ובעל ניסיון. חוות דעת שכזו תגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בתיק.

במקרים רבים פועל שלמה להערכת שווי העסק, בדיקת התנועות בחשבון הבנק של העסק ועוד, ליצירת הבנות בין הצדדים.

כמומחה בתחום תביעות הביטוח, שלמה מייצג לאורך השנים מגוון חברות ביטוח שנתבעות על ידי עסקים שניזוקו, ומסייע להן בהערכת אבדן המלאי ו/ או אבדן הרווחים של העסק שניזוק כתוצאה משריפה, הצפה, פריצה, מעילה וכד'. חוות דעת כזו הינה בעלת ערך רב ליישוב הסכסוך ויש לה משמעות עצומה למקרה שהתיק מתגלגל לפתחו של בית המשפט.

יישוב סכסוכים באמצעות חוות דעת חשבונאית רלוונטית גם בתביעת מזונות. במקרים אלו חוות הדעת נסמכת על חישוב סך המזונות ששולמו בפועל במשך התקופה האמורה, אל מול סכום המזונות שהנתבע נדרש לשלם כולל פסיקת בית המשפט לעניין הפרשי הצמדה וחישובי ריבית, במקרה הצורך.

מעבר להערכה החשבונאית ולחוות הדעת, לשלמה ניסיון רב בהופעה ייצוגית ומשכנעת בפניי בית המשפט השונים.

צור קשר

משרד רו"ח שלמה רייטר

הדר 2, הרצליה

077-614-4444

לאתר המשרד

לוגו שלמה רייטר

לוגו שלמה רייטר


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר