עורך דין בתחום רשלנות רפואית בנתניה: עו"ד משה איזק מלווה אתכם בתהליך. תמונה ממאגר ingimage
עורך דין בתחום רשלנות רפואית בנתניה: עו"ד משה איזק מלווה אתכם בתהליך. תמונה ממאגר ingimage

עורך דין בתחום רשלנות רפואית בנתניה: עו"ד משה איזק מלווה אתכם בתהליך

פעמים רבות טיפול רפואי מזיק יותר ממועיל עקב רשלנות רפואית. זיהוי המקרה וטיפול משפטי ראוי בו עשויים להקטין את העוול הנגרם למטופל ואף לזכות אותו בפיצויים הולמים. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 19.5.20 19:27

עו"ד משה איזק הינו עורך דין ונוטריון, בעל ותק של למעלה מעשרים וחמש שנות ניסיון במקצוע. בין תחומו התמחותו, מעניק משה וצוות המשרד שירותים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית תוך הקפדה על יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח.

מהי רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית הינה כל מצב בו טיפול רפואי מכל סוג שהוא נעשה באופן רשלני וגורם למטופל לנזק. "אנו מטפלים בכל קשת הסוגיות בתחום, תוך מענה משפטי מקצועי וליווי אנושי ואמפתי ללקוחותינו", אומרת עו"ד הילה יד-שלום, העוסקת במשרד בתחום הרשלנות הרפואית ובעלת נסיון של 15 שנים. הילה הינה בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים ותואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטת תל אביב.

"טיפול במקרה של רשלנות רפואית דומה להרכבת פאזל", ממשיכה הילה, "כאשר התפקיד שלנו הוא למצוא את כל החלקים הרלוונטיים למקרה ולהניח אותם במקומות הנכונים, כדי להבין את התמונה כולה ולתת למטופל מענה משפטי מיטבי".

הילה יד שלום צילום: רונן איזק

התייעצות ראשונית ללא תשלום

הילה ממליצה לכל אדם שחווה עוול בעקבות טיפול רפואי לפנות להתייעצות משפטית. משרדו של עו"ד משה איזק מציע ייעוץ ראשוני ללא עלות, לבדיקה האם אכן מדובר ברשלנות רפואית. "אנו בוחנים את המקרה, שומעים מהמטופל את השתלשלות האירועים, עוברים על התיק הרפואי והתיעוד של ההליך הרפואי המדובר ונעזרים במומחה במידת הצורך. אלו מסייעים לנו להבין האם קיימת עילה לתביעה", מסבירה הילה.

התייעצות עם מומחים מובילים בתחומם

התייעצות עם מומחה מתאים לצורך קבלת חוות דעת הינה שלב קריטי בתביעת רשלנות רפואית, היות ובחירת מומחה יכולה להכריע את גורל התביעה. במשרדו של עו"ד איזק נעזרים במגוון מומחים מובילים בתחומם, כאשר כל מקרה מופנה אל מומחה בעל תת התמחות ספציפית, הרלוונטית לתחום הטיפולי בו בוצעה הרשלנות.

תביעה או פשרה?

"חשוב להבין כי עלויות הגשת תביעה בתחום רשלנות רפואית נאמדת באלפי שקלים", אומרת הילה, "זאת בשל עלותה היקרה של חוות הדעת של מומחה, והעובדה כי לעתים נדרשת אף יותר מחוות דעת אחת". בשל כך, הילה מוודאת כי הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית תעשה רק במקרים בהם נגרם למטופל נזק משמעותי (כדוגמת נכות או נזק ארוך טווח אחר).

במקרים שבהם הנזק שנגרם למטופל אינו גדול אלא נקודתי, ניתן ואף כדאי לפעול בדרכים אחרות על מנת להבטיח למטופל את הפיצוי על הנזק שנגרם לו. אחת הדרכים האפשריות הינה פנייה לגוף הרלוונטי האחראי לנזק או לגורם המבטח אותו, הצגת התיעוד הרפואי והראיות הנוגעות לאירוע הרשלנות, תוך הוכחת הנזק שנגרם למטופל, וניהול מו"מ לצורך קבלת פיצויים. זאת, מבלי להגיש תביעה בבית המשפט.

טיפול במגוון מקרי רשלנות רפואית

לאורך השנים ייצג משרדו של איזק מגוון לקוחות במגוון מקרים. באחד המקרים, קרע ברחם שנגרם למטופלת במהלך הלידה אינו טופל כיאות על ידי בית החולים, ובעקבותיו נאלצה היולדת לבצע כריתת רחם. נגרמה לה נכות נפשית, אורולוגית ואורתופדית והייתה נתונה בסכנת חיים. המשרד הגיש תביעה בשמה לבית החולים, ולמטופלת נפסק פיצוי על הנזק שנגרם לה.

במקרה אחר, ליווה המשרד חולה סרטן שתבע את בית החולים, בשל רשלנות באבחון סרטן ריאה ממנו סבל. המקרה החל בצילום חזה שביצע התובע לאחר תאונת דרכים. לתובע נאמר כי הצילום תקין, היות ולא התגלה שבר בצלעותיו. בית החולים לא מסר לתובע באותו מעמד כי מצא גידול סרטני בריאתו, מידע שאם היה ניתן בזמן, יכול היה למנוע את התפשטות הגידול בגופו.

לא פעם מוגשות תביעות נגד קופת החולים בה התובע מבוטח. כך קרה במקרה שבו ילד הגיע שוב ושוב עם תלונות של כאב ראש אל רופא המשפחה בקופה. אותו רופא לא סבר כי נדרש המשך טיפול במקרה אצל נוירולוג. כמה חודשים לאחר מכן נפטר אותו ילד מגידול בראשו.

 

צור קשר

עו"ד משה איזק

טלפון: 09-8847444

מייל: [email protected]

כתובת: פינסקר 20, נתניה

לעמוד הפייסבוק של עו"ד משה איזק

איזק משה, צילום:שי איזק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר