כל הפתרונות המשפטיים תחת מטרייה אחת: עו"ד משה איזק עושה לכם סדר. צילום: שי איזק
כל הפתרונות המשפטיים תחת מטרייה אחת: עו"ד משה איזק עושה לכם סדר. צילום: שי איזק

כל הפתרונות המשפטיים תחת מטרייה אחת: עו"ד משה איזק עושה לכם סדר

פעמים רבות בחיים עולה הצורך להיוועץ בעורך דין מקצועי ובעל ניסיון שמתמחה בתחום מסוים. בכתבה הבאה תכירו את עו"ד משה איזק (אייזק) שמשרדו מתמחה בתחומים מגוונים ומעניק ללקוחותיו את הפתרונות הרחבים ביותר, והכל במקום אחד. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 24.5.20 11:50

"החלום שלי מאז ומעולם היה לעסוק בעריכת דין ולסייע, כאשר באופי אני "Winner" ולא נרתע מהתמודדות משפטית גם כנגד גופים גדולים", כך מספר עו"ד משה אייזק, עורך דין ונוטריון בעל ותק של למעלה מעשרים וחמש שנים.

צוות המשרד של אייזק מעניק פתרונות משפטיים לאנשים פרטיים לצד עסקים וחברות בתחומי עבודה ונזיקין, רשלנות רפואית, תביעות אזרחיות ועוד. אייזק חרט על דגלו מתן שירות מקצועי ואמין, לצד מענה מידי וזמינות מלאה ללקוחותיו שנהנים מיחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. את חלקם הוא מלווה לאורך שנים רבות.

כל הפתרונות המשפטיים במקום אחד

אייזק מגדיר את עצמו כ- one stop shop, המעניק פתרונות ומענים משפטיים מגוונים לכל אדם או עסק. ייחודיותו מתבטאת ביכולתו להבין במהירות ובדייקנות את אופי הלקוח וצרכיו ולהתאים עבורו את המענים המשפטיים. "מענה משפטי נכון ומיטבי הינו כזה שלוקח בחשבון את התמונה כולה, וככזה הוא נותן פתרון מלא לצרכי הלקוח ולא רק פתרון נקודתי לסוגיה ספציפית", הוא מדגיש.

לקוחותיו מגיעים ברובם 'מפה לאוזן' בעקבות המלצה חמה שקיבלו. במקרים אחרים, לקוחות אשר נתבעו בעבר על ידי עו"ד אייזק וראו את אופן טיפולו בתיק, "חצו את הקווים" ופנו אליו לצורך ליווי משפטי. עו"ד אייזק מדגיש כי באוניברסיטה לא מלמדים כיצד לטפל בלקוחות ולנהל תיק בבית משפט. לשם כך נדרשים כישורים וניסיון בכדי להגיע לתוצאה המיוחלת.

שירותים משפטיים לעסקים

אייזק מלווה מגוון עסקים וחברות ומעניק להם ייעוץ משפטי שוטף לפי צרכיהם. "אנחנו משמשים כמחלקה המשפטית של לקוחותינו ומספקים מענה מידי לכל צרכיהם המשפטיים", הוא אומר.

בין היתר, מסייע אייזק בהיבטים המשפטיים הנדרשים מעסק בהקמה כמו הסכם שותפות, יצירת תקנון, טיפול בהסכם שכירות או רכישת נכס עבור העסק, גיוס עובדים וניסוח הסכמי שכר, ליווי משפטי בפעילות השוטפת, טיפול בתביעות שהוגשו כנגד העסק, ועד להיבטים פיננסים כדוגמת טיפול בגבייה.

מקרקעין

המשרד מעניק שירותים משפטיים בתחום המקרקעין – ייצוג רוכשים ומוכרים בעסקאות נדל"ן וליווי תהליך העסקה עד להשלמתה, וידוא כי המוכרים הינם בעלי הנכס ואינם מתחזים שגנבו את זהות המוכר, ליווי בעלי נכס בדרישתם לערבים וערבות בנקאית שישמשו כבטחונות אל מול שוכרי הנכס ולהבטחת עמידה בהסכם בין השוכר למשכיר, טיפול בנושא היטלי השבחה ועוד.

נזיקין

לאייזק ניסיון רב שנים בטיפול בתביעות נזיקין, תחום רחב הכולל בתוכו סוגיות כדוגמת תאונות דרכים, תאונות עבודה ועוד. במקרים של תאונות עבודה פועל צוות המשרד מול ביטוח לאומי לצורך קביעת נכות לתובע הנקבעת במסגרת ועדות רפואיות. בכל מקרה בו קיים חשד לרשלנות המעסיק או גורם אחר, מגיש אייזק תביעת נזיקין כנגד אותו גורם, בצירוף חוות דעת רפואית ערוכה כדין הכוללת גם את אחוזי הנכות שנקבעו לנפגע.

כאשר מדובר בתאונת דרכים, נעשית פנייה אל חברת הביטוח בה מבוטח רכבו של הנפגע לצורך תביעת פיצוי על הנזק שנגרם לו. "אנו מטפלים לא פעם בתביעות מורכבות, במקרים בהם נגרמה לתובע נכות או שאובחן כסובל ממחלה כרונית כמו פיברומיאלגיה בעקבות תאונה", מספר משה.

נושא נוסף בתחום הנזיקין הינו תביעות רשלנות המוגשות נגד רשויות בגין מפגעים ברחוב. לא פעם, אדם נחבל עקב מפגע בטיחותי שהינו בתחום אחריותה של הרשות המקומית. למשרדו של עו"ד אייזק ניסיון רב בתביעות מסוג זה. מידי שנה הרשויות המקומיות משלמות מיליוני שקלים לנפגעים רבים. לאחרונה, הוגשה תביעה העוסקת במקרה בו נער נפל אל מותו מצוק ליד הים. התביעה מתנהלת בימים אלו בבית המשפט המחוזי. עו"ד אייזק מדגיש כי בכל הנוגע לתביעות נזיקין, התשלום לעו"ד מתבצע בסיום הטיפול בתיק, ותלוי בהצלחת התביעה. "לא כל תאונה או מקרה הוא עילה לתביעה", הוא אומר, "אני ממליץ ללקוח להתקדם לתביעה רק כאשר אני מזהה שלמקרה סיכוי טוב לפסיקת פיצויים".

עבודה

תחום נוסף שבו עוסק עו"ד איזק הינו תחום דיני העבודה, ומלווה הן תביעות מצד העובד והן הגנה מצד המעביד. "באופן זה אנו צוברים ידע וניסיון רב, המשרת את לקוחותינו הבאים".

אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של משה אייזק לייעוץ וטיפול מסור ומקצועי באחד מהתחומים המוזכרים.

צור קשר

טלפון: 09-8847444

כתובת: פינסקר 20, נתניה

לעמוד הפייסבוק של עו"ד משה איזק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר