צילום: רמי זרנברג
צילום: רמי זרנברג

ברומו עיצובים: גם לכם יכול להיות בית מלא בקסם

״ברומו עיצובים״ הוא מחסן ייחודי המתמחה בייבוא של רהיטים ופיסות מקוריות מהמזרח הרחוק. אם אתם מחפשים את הנקודה המתוקה בין עיצוב מודרני לנגיעות עדינות של המזרח הרחוק, הכתבה הבאה בשבילכם

פורסם בתאריך: 24.5.20 21:05

בכל פינה ובכל מטר ניתן למצוא היום חנויות רהיטים ממוחזרות המציגות את אותה הגברת בשינוי אדרת – אותם השולחנות, הכורסאות והרהיטים, עם שינויים מזעריים שאפילו מיקרוסקופ ממוקד לא יצליח להבחין בהבדל ביניהם.

אנשים צמאים למשהו ייחודי ושונה, משהו שידבר את השפה שלהם ויכניס את הרוח שלהם הביתה, משהו שאי אפשר למצוא בכל מקום ושיהיה כפריט אנדמי בנוף הבית המיוחד שלהם. למזלנו אין צורך לחפש מתחת לכל אבן ולכל עלה בשביל למצוא רהיטים ופריטים ייחודיים שאין שני להם, אם אתם גרים באזור עמק חפר והסביבה או עוברים באזור תוכלו לקפוץ ל״ברומו עיצובים״ ולהיכנס לעולם מלא בצבע, חומרים ורהיטים שכנראה לא תמצאו בשום מקום אחר חוץ מבצידו השני של העולם.

״ברומו עיצובים״ הוא מחסן ייבואן של מוצרים ייחודיים מהמזרח  מקום מלא ברהיטים ופריטים מיוחדים מלאי קסם המביא את כל מוצריו היישר מהצד השני של העולם. רוב הרהיטים מגיעים מאינדונזיה המרוחקת והיתר משאר מדינות המזרח ובהן: הודו, סין, וייטנאם, קמבודיה והפיליפינים.

ברומו עיצובים: גם לכם יכול להיות בית מלא בקסם. צילום באדיבות ברומו

ברומו עיצובים: גם לכם יכול להיות בית מלא בקסם. צילום באדיבות ברומו

בשנת 2013 הצטרף אל ״ברומו עיצובים״ יורם ברקאי (54), שמסתובב באזור המזרח כבר קרוב ל-33 שנים שנה ומשמש כאחראי על התוואת הסגנון שמוביל את המקום. את חנות הרהיטים האוריינטלית הראשונה שלו פתח בלונדון ב-1991, ולאחר שסגר אותה ב-1998, המשיך להקמת רשת חנויות מוכרת בשם ״סוטאר״ שהתמחתה בריהוט אתני מהמזרח. אחרי שהחליט לרענן את הסגנון וחיפש שוב פעם אחר הבשורה החדשה ביותר, החליט יורם להצטרף ל״ברומו עיצובים״ אשר מתמחה בייבוא של רהיטים ייחודיים ויפיפיים מהמזרח, כשהקו המנחה הוא עיצוב מודרני וחדשני המשולב עם חומרים, צבעים וסגנונות מעודנים המאפיינים את תרבויות המזרח.

״הצטרפתי למקום כשההתמקדות העיקרית שלו עוד הייתה מכירה סיטונאית לחנויות רהיטים, אבל עם הזמן ועם ההתעניינות הגוברת מצד הלקוחות, התחלנו לפתוח את המקום לקהל הרחב וכעת כל מי שרוצה יכול להגיע לכאן, להתרשם, להתייעץ ולמצוא פריטים שמוסיפים לבית מראה חדשני עם עיצוב טבעי ונעים״, מספר יורם ומצביע על גלריית הרהיטים המרשימה. 

אחד למיליון

מבחר הרהיטים הרחב שתמצאו במקום נע בין שולחנות, כורסאות ושידות, ועד פריטים בעיצוב ובהזמנה אישית שהרבה מהם הם ״פיסים״ ייחודיים שאין עוד כמותם, כמו ריהוט חוץ אלגנטי; מראות מעוצבות במסגרות מיוחדות ומחומרים ממוחזרים כמו עלי בננה, אצות ים ועצי סחף; קערות עץ משגעות ועוד. מרבית הרהיטים שתמצאו במקום עשויים מעץ טיק שמוכר גם בתור ״טיק בורמזי״ ושהינו עץ קשיח, עמיד וחסין למים שמושלם עבור רהיטים ופריטי נוי ייחודיים. 

כדי למצוא את אותם הרהיטים, שמושכים בשנים האחרונות יותר ויותר עיניים, מטייל יורם אחת לכמה זמן במזרח בחיפוש אחר חפצים מלאי קסם. רבים מהמוצרים שתמצאו במקום הם מעין שילוב משולש בין הסגנון המודרני העכשווי, המאפיינים המקומיים של מדינות המזרח והעיצוב של יורם שמצליח לעשות חיבור מושלם בין מודרניות לטבע ורוח. 

צילום באדיבות ברומו עיצובים

צילום באדיבות ברומו עיצובים

מודרני עם ניחוח אוריינטלי בקליק

את תצוגת הרהיטים המרשימה של ״ברומו עיצובים״ תוכלו לראות במחסן, שם תוכלו לגעת, להרגיש ולהתחבר לקסם שמייצרים הרהיטים בכל חלל בו הם מוצבים. בין אם אתם מחפשים פריט מיוחד למרפסת ובין אם אתם רוצים לרהט מחדש את כל הסלון עם קו עיצובי נקי ונעים, במקום תוכלו לטייל ולהסתובב בין המחלקות השונות ולמצוא מגוון פיסות שיהפכו את ביתכם למיצג אומנותי משגע. אם אין לכם זמן להסתובב ויודעים בדיוק מה אתם מחפשים תוכלו גם להיכנס לאתר, לשוטט בין הקטגוריות השונות שהוא מציע, ובהם כורסאות וספות, שולחנות וכיסאות, מראות, ועוד מגוון פריטים מהממים, ולהזמין את הכל במשלוח עד הבית. 

הזדמנות לכל כיס

המחסן שנפתח לקהל הרחב מציע את כל מוצריו במחירים נוחים ושווים לכל כיס, ואף מציעה אחריות על מגוון רהיטים. מכיוון שמדובר במקום המיועד במקור למכירה לחנויות קמעונאיות תוכלו למצוא בו אינספור רהיטים שווים במחירים נמוכים והכי חשוב – באיכות גבוהה ומחומרי הגלם הטובים והחזקים ביותר, הכל היישר מהיבואן. 

העיצובים המיוחדים של יורם המשלבים מודרניות ונגיעות קטנות ועדינות של המזרח כובשים בשנים האחרונות את ליבם של הישראלים שצמאים לבשורה חדשה ומרעננת. בין אם אתם מחפשים פריטים קטנים שיכניסו קסם לסלון ובין אם בא לכם לעשות טוטאל מייקאובר לכל הבית, ״ברומו עיצובים״ הוא המקום המושלם לכל מי שמחפש שיק משולב בטיק. 

 

כתובת: אזור התעשייה ויתקין, להכניס בווייז ״ברומו עיצובים ויתקין״ 

טלפון: 054-7474330

שעות פעילות:

א-ה: 16:00-08:00

ו: 13:00-08:00

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

צילום: רמי זרנברג

צילום: רמי זרנברג


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר