ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן: טיפוח גברי הוא לא מילה גסה. צילום: body stock, Shutterstock
ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן: טיפוח גברי הוא לא מילה גסה. צילום: body stock, Shutterstock

ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן: טיפוח גברי הוא לא מילה גסה

טיפול בשיער הוא פרויקט יומיומי שעלול לשאוב לא מעט זמן וסבלנות. אתם מכירים את הימים האלה בהם השיער לא מסתדר ולא משנה מה עושים איתו הוא רק ממשיך לקפוץ לכל הכיוונים, כאילו מתעקש לעמוד על המשמר כמו חייל בעמדת תצפית שמציץ החוצה רק ליתר ביטחון. נשמע מוכר? הגיע הזמן שתכירו את ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן שישנה לכם את התמונה לטובה

פורסם בתאריך: 8.6.20 10:04

תקריות שיער הן דבר שבשגרה. כדי להימנע מהן, הביקור במספרה הוא must. חלקנו ״משקיעים״ והולכים לספר שלנו אחת לחודשיים או שלוש, וחלקנו מתייצבים כל שבועיים ולפעמים אפילו כל שבוע כדי להבטיח שאנחנו תמיד נראה במיטבנו, מוכנים לכל הזדמנות. אך בסופו של דבר, כמו שאומרים בעולם הנדל״ן, ״אם הבסיס רעוע ולא יציב, לא משנה מאילו חומרים נבנה את הבניין, הוא לעולם לא יחזיק מעמד״, ואותו דבר קורה עם עם התספורת שלנו. אם אנחנו רוצים להיראות מתוקתקים בכל עת, התספורת היא הדבר החשוב ביותר והדרך הטובה ביותר להבטיח שהתספורת תראה לא פחות ממדהים, היא למצוא ספר שידע לקחת את חומר הגלם שעל הראש ולהפוך אותך ליצירת אומנות.

הגיע תורכם ליצירת אומנות. צילום עצמי

הגיע תורכם ליצירת אומנות. צילום עצמי

״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמנס״ היא מקום המתמחה בתספורות גברים ונשים עם מומחיות רחבה בטיפוח גברים. המקום שהוקם לפני כשנתיים נפתח על ידי נתנאל אלייב, ילד פלא בעולם הספרות שהחל את דרכו עוד בגיל 12 וכיום מנהל מקום מצליח משלו.

״אני זוכר שכבר מגיל צעיר מאוד נמשכתי לתחום, הניעה אותי תשוקה שקשה להסביר וכל רגע פנוי שהיה לי מצאתי את עצמי מחזיק מספריים, מתאמן, מנסה, לומד. כשהייתי בן 12 קיבלתי הזדמנות שלקחתי בשתי ידיים – התחלתי לעבוד במספרה במרכז תל אביב, שם עבדתי במשך 6 שנים, נושם את התחום ולומד מכל מי שהיה סביבי. ההתחלה המוקדמת שלי נתנה לי יתרון כי היא חידדה את היכולת שלי לשים לב לניואנסים הקטנים ביותר, ובזכות זה פיתחתי עין חדה שמאפשרת לי להביא תוצאות שכולם יוצאים מרוצים מהן״, משתף נתנאל.

״גדלתי במספרה, למדתי שם הכל והרווחתי את הכישורים שלי מתוך ניסיון ורעב בלתי נגמר להתפתח בתחום ולחקור אותו. תמיד ידעתי לשלב בין הרצונות שאיתם מגיעים הלקוחות לבין דעה כנה ואמיתית שאני נותן להם – אם מישהו מבקש ממני משהו שלא יחמיא לפנים שלו אני תמיד אתן את דעתי המקצועית ואדאג שהוא יהיה מודע לכל האפשרויות כדי שברגע שהוא קם מהכיסא הוא יחייך למראה, מבסוט מהתספורת החדשה שהוא זכה לקבל״, משתף נתנאל.

לאחר שפתח את המספרה בגיל 20, החלו לקוחות לפקוד את המקום ללא הפסקה (ככה זה כשמוצאים ספר טוב באמת). עבור נשים מציע נתנאל החלקות שיער, תספורות וצבעים, ועבור גברים כבר ניתן למצוא מגוון שירותים מרשים החל מתספורות ב-60 שקלים דרך עיצוב זקן, שעוות לאף, לאוזניים ולפנים, ועד לנרות לניקוי אוזניים. אם אי פעם קינאתם ברכב שלכם על טיפול העשרת אלפים שהוא מקבל, ב-״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמנס״ אתם תקבלו טיפול שיעביר את הפנים שלכם מהפך וישחרר אתכם בחזרה לעולם כשאתם נראים בשיא שלכם.

ליידיז אנד ג'נטלמן, היכונו למהפך. צילום עצמי

ליידיז אנד ג'נטלמן, היכונו למהפך. צילום עצמי

קצת כמו מועדון חברים וותיק, גם ״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמנס״ הפך להיות מקום בו אפשר להגיע, לשבת, להירגע, לדבר ופשוט להעביר את הזמן בכיף. לא משנה אם אתם מוותיקי המקום או שזו ״נסיעת המבחן״ הראשונה שלכם, תוכלו להיות בטוחים שברגע שאתם נכנסים לברברשופ תתקבלו בזרועות פתוחות ועם הרבה אהבה. הערך שמוביל את נתנאל בעבודתו הוא ליצור מקום מושלם עבור כל אחד, בין אם אתם מאלה שאוהבים לפטפט תוך כדי התספורת ובין אם אתם מאלה שמעדיפים לשמור על זכות השתיקה ולצפות בתהליך כמו בפרק מרתק של הסדרה האהובה עליכם – רק אל תשכחו לפנות את הכיסא להבא אחריכם.

אם אתם גרים בתל אביב ומחפשים בנרות אחר ברברשופ במחיר הוגן בו תזכו לתספורת שתשדרג לכם את הלוק, תוכלו לפגוש את נתנאל ב״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמנס״ לתספורת שתסובב לכולם את הראש.

 

ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן

כתובת: שדרות וושינגטון 19, תל אביב

טלפון: 053-5600044

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-09:00

ו: 15:00-09:00

הממלכה של נתנאל. צילום עצמי

הממלכה של נתנאל. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר