חדרי שינה בנתניה: כל הריהוט לחדר השינה במקום אחד. צילום: לירון רביבו חג'אג
חדרי שינה בנתניה: כל הריהוט לחדר השינה במקום אחד. צילום: לירון רביבו חג'אג

חדרי שינה בנתניה: כל הריהוט לחדר השינה במקום אחד

חידוש חדר השינה עשוי להכניס לביתכם משב רוח רענן ולכן כדאי שתגיעו הישר למומחים בתחום זה. במקום להגיע לחנות הרהיטים ולקנות בדיוק מה שמציעים לכם, אתם יכולים לעצב את החדר לפי ראות עיניכם והתוצאה תהיה בהתאם. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 21.6.20 15:25

My Room באזור התעשייה שבנתניה מציע ריהוט איכותי לחדר השינה שלכם באינספור עיצובים. מאחורי החנות הוותיקה, עומדים עמוס חג'ג' ורמי זיכרמן, מעצבי פנים ובעלי ניסיון עתיר שנים בעולם הריהוט. בעשרות השנים בהן החנות קיימת ייצרו מגוון ענק של פריטי ריהוט תוצרת הארץ למאות אלפי לקוחות מרוצים. בחלל התצוגה, המשתרע על פני 650 מטרים ניתן להתרשם ממגוון אפשרויות למיטות מעוצבות, שידות לצד המיטה, שידות טואלט וארונות לחדר השינה.

ריהוט לחדר השינה בהתאמה אישית

"מגיעים אלינו לקוחות מכל קצוות הארץ," אומר עמוס, "אדריכלים רבים מגיעים שוב ושוב עם לקוחותיהם, מכיוון שהם יודעים שאנחנו מייצרים ריהוט בהתאמה אישית, במחיר שווה לכל כיס, וכל לקוח יכול למצוא אצלנו את הרהיט המושלם עבורו. אצלנו אין דבר כזה 'אי אפשר'. לקוח יכול להגיע עם רעיון שיש לו לעיצוב מיטה או כל פריט ריהוט אחר, ואנחנו נעצב עבורו לפי רצונו".

בחנות ניתן לעצב מיטות בכל מידה, עם או בלי ארגז מצעים, עם גב מיטה מרופד, או כזה העשוי מעץ סנדוויץ' הנצבע בצביעה אפוקסית בגוון שנבחר על ידי הלקוח.

"אנחנו עובדים עם מגוון רפדיות מהמובילות בישראל, והדבר מקנה לנו את הגמישות והאפשרות לעצב ראשי מיטה בהתאם לבחירת הלקוח, בגובה, בעובי וברוחב הרצוי ולבחור מבין אלפי סוגי בדים", מוסיף עמוס. הדבר נכון גם עבור עיצוב שידות, וניתן להתאים לשידה רגליים וידיות מתוך מגוון עצום הקיים בחנות.

צוות מעצבי הפנים ישמח להתאים עבורכם ארון בכל גודל, בחלוקה פנימית הכוללת מגירות, מדפים נשלפים, איזור תלייה, ואף מיקום לטלוויזיה בהתאם לרצונכם. ניתן לתכננן את הארון כארון קיר או ככזה שעומד בפני עצמו. כמו כן, החנות מעניקה עשר שנות אחריות לארונות הזזה.

"אנחנו למעשה חנות ריהוט עם יכולות וגמישות של נגריה פרטית, ובמחירים נגישים לכל כיס", מדגיש רמי. צוות החנות מבקר מדי שנה בתערוכות הריהוט המובילות בעולם, ומתעדכן בכל הטרנדים החדשים בעולם עיצוב הריהוט.

המזרן המושלם לחדר השינה

"חדר שינה אינו שלם בלי מזרן איכותי", אומר עמוס, "אנו מציעים מבחר גדול של מזרונים, של חברות המזרונים המובילות בישראל. עם או בלי קפיצים, עם שכבות של לטקס, ויסקו ועוד, אנו מבטיחים להתאים ללקוחותינו את המזרן האידיאלי לצרכיהם, לחוויית שינה מושלמת". עמוס ממליץ ללקוחות לבחור מזרן רק לאחר התנסות קצרה בחנות. "הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מזרן הוא תחושת הנוחות. אנו מזמינים את לקוחותינו להתרווח במזרונים ולהתנסות", הוא מוסיף.

 

צור קשר

My Room

רח’ גיבורי ישראל 5א’, אזה”ת החדש, נתניה (מתחם איקאה)

09-865-9488

שעות פעילות:

א' – ה'21:00 – 9:00

שישי 15:00 – 9:00

מוצאי שבת – 23:00

לאתר החנות

מה הכי נוח לכם? צילום: לירון רביבו חג'אג

מה הכי נוח לכם? צילום: לירון רביבו חג'אג


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר