הסרת שיער בפלורנטין: הכירו את מכון יופי Everyone אסתטיקה מדיקל. צילום: AXL, Shutterstock
הסרת שיער בפלורנטין: הכירו את מכון יופי Everyone אסתטיקה מדיקל. צילום: AXL, Shutterstock

הסרת שיער בפלורנטין: הכירו את מכון יופי Everyone אסתטיקה מדיקל

בלב שכונת פלורנטין בתל אביב שוכן לו מרכז אסתטיקה מיוחד ויפה, הנקרא EVERYONE וכשמו כן הוא - מיועד לכולם. לא פלא שאת המקום פוקדים לקוחות המגיעים מרחוק, רק כדי ליהנות מתוצאות מספקות, שירות מקצועי וטכנולוגיה מתקדמת 

פורסם בתאריך: 21.6.20 16:03

אם השם אליעד סבו מוכר לכם, אתם לא מדמיינים. מדובר ביזמית בלב ובנשמה, אותה בטוח פגשתם כמה שנים קודם לכן באחד ממיזמיה. המפורסם שבהם בו וודאי נהניתם להתענג במגוון המטבלים שנוספו לפיתה ללא הגלוטן בכניסה לשוק הכרמל: "פלאפל עם תסבי'ח". "אני באופי שלי יזמית. התעסקתי בהרבה תחומים שלא תמיד קשורים אחד לשני. אני אוהבת להקים משהו שלא קיים", מספרת לנו אליעד, "אני גרה בשכונת פלורנטין ובעצם לא היה מקום שמרכז את כל טיפולי היופי במקום אחד", היא מוסיפה.

אליעד סבו. צילום עצמי

אליעד סבו. צילום עצמי

מתוך החוסר שזיהתה סבו בשכונה, היא לקחה את האתגר בשתי ידיה והקימה מרכז יופי גדול, המשתרע על שתי קומות ובו מלבד אולם הכניסה עם עמדות פדיקור ומניקור, חמישה חדרי טיפולים המאובזרים במיטב הציוד הקוסמטי החדיש והמתקדם בעולם. במרכז ניתנים טיפולי: פדיקור, מניקור, טיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער בלייזר, ובנוסף מוענקים טיפולי בוטוקס והזרקת חומצה היאלורונית על ידי רופאים מהמובילים בתחום אסתיטיקת הפנים.

"המקום קיים כבר למעלה משנתיים והוא הפך להיות מקום נחשב בשכונה אליו, מגיעים הרבה אנשים מבחוץ ששמעו על המקום. כל לקוח זוכה לקבל יחס אישי. אני מעסיקה את אנשי המקצוע המובילים בתחום, כולם עם תעודות וניסיון", אומרת סבו. "גם אני למדתי קוסמטיקה במרכז ג'יג'י לקוסמטיקה רפואית, אני קוסמטיקאית מוסמכת ואני מתעסקת במרכז EVERYONE בכל מה שקשור לקוסמטיקה, לטיפולי פנים והסרות שיער בלייזר".

מגיע לכם להתפנק. צילום עצמי

מגיע לכם להתפנק. צילום עצמי

מה הייחוד של טיפולי הסרת השיער אצלכם ב – EVERYONE ?
"אני עדיין פוגשת אנשים שחושבים שטיפולי הסרת שיער בלייזר זה דבר כואב ולא נעים. אז היום חשוב לי להעביר מסר שהטיפולים האלה לא כואבים. מכשיר הסרת השיער איתו אני עובדת אינו מכאיב, לא גורם כוויות, ובניגוד לשאר השיטות הקיימות בשוק, שיטה זו היא אפקטיבית הן ביחס לשיער רגיל והן לפלומתי וכמובן לגוון עור כהה ובהיר כיוון שלמכונה הזו יש ידית שיודעת לקרר את עצמה בזמן הטיפול היא לא עושה כוויות ובשל כך היתרון האדיר שלה שניתן להיחשף לשמש אחרי הטיפול".

מה לגבי משך הטיפול?
"עם המכשיר הזה ניתן להגיע לתוצאות מעולות של הסרת שיער עם חמישה עד שבעה טיפולים. במקרה הצורך כמובן מוסיפים טיפול, אבל השיטה והמכשיר מצויינים", מסבירה סבו. "חשוב לציין שמדובר במכשור של חברת אלמה לייזר, המורשים שלה בארץ זו חברת נובה מדיקל, זו חברה המתמחה בציוד רפואי וציוד לקוסמטיקאיות. זה המכשיר הטוב ביותר כיום בשוק".

מבחינת מחירים מסבירה לנו אליעד סבו שגם בתחום זה ענף הסרות השיער עבר שינוי. פעם טיפולי הסרת שיער בלייזר היו דבר יקר, אולם היום עם ההתפתחות הטכנולוגיה מדובר בהשקעה משתלמת ולא יקרה בהשוואה למשל להסרת שיער בשעווה. "מדובר בהפרש בין הסרת שיער עם שעווה לעומת הלייזר במאות בודדות של שקלים, אך התוצאה היא תוצאת ארוכת טווח ולכן חד משמעית זה משתלם יותר ואין צורך בהתעסקות מיותרת עם כאב וצמיחה חוזרת כמו שיש עם השעווה".

אחד הדברים שעליהם מקפידה אליעד ב EVERYONE הוא שרק היא אמונה על טיפולי הסרת השיער בלייזר. זו המומחיות שלה וכך היא מכירה את הלקוחות ובאיזה שלב נמצא כל אחד מהם. כל לקוח מקבל יחס אישי והטיפול מותאם לו בצורה הטובה ביותר על פי הצרכים האישיים שלו.

לסיכום – נדיר למצוא מרכזי אסתטיקה שכונתיים המושכים אליהם קהל מכל קצוות הארץ אשר מגיעים האחד מהמלצת חברו וכן מקפידים גם על אסטתיקה, ניקיון, רמת שירות גבוהה וכמובן מחירים הוגנים ומעל הכל מעניקים יחס אישי.

יצירת קשר:

קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי

כתובת: ‏ויטל 12‏, תל אביב-יפו‏

טלפון: 050-995-2333

מייל: [email protected]

מכון היופי Everyone. צילום עצמי

מכון היופי Everyone. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר