עיסוי תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא. צילום: פראוטה אביגד
עיסוי תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא. צילום: פראוטה אביגד

עיסוי תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא

מי מאתנו לא חולם לעיתים על החופים הזהובים בתאילנד, האננס הקר וכמובן העיסויים המפנקים שמטעינים אותנו באנרגיות חדשות? אז כנראה שלתאילנד לא נגיע בקרוב, לפחות עד שהשמיים ייפתחו, אבל את העיסויים הממכרים והאותנטיים נוכל להשיג בקלות, ממש כאן בארץ ב-"סוקותאי ספא"

פורסם בתאריך: 5.7.20 14:27

עיסוי היישר מתאילנד לישראל

לא תתפלאו לגלות שמאחורי "סוקותאי ספא", הספא התאילנדי האותנטי, עומדת תאילנדית מקומית בשם פראוטה אביגד שהגיעה לארץ כבר בגיל 18. "קיבלתי ויזת תייר ושהיתי בקיבוץ ובתל אביב, טיילתי", מספרת פראוטה. "אחרי שחזרתי לתאילנד פגשתי שם את בעלי, ישראלי, קיבוצניק, ובגיל 21 החלטנו להתחתן וחזרתי איתו לישראל". כך, כבר למעלה מ-30 שנה שחיה פראוטה בקיבוץ גבעת ברנר, כאשר ברוב השנים, עד שהפכה למעסה, עיקר עיסוקה היה בקיבוץ; היא עבדה כטבחית של הקיבוץ לתקופה, כמטפלת סיעודית בבית החולים של הקיבוץ ואף בבית הילדים.

ללמוד ישירות מהמקור

השינוי בחייה התרחש כאשר בשנת 2007 היא התגרשה והחליטה לחזור למקורות וללמוד עיסוי תאילנדי. "רציתי לעשות בחיי משהו עם משמעות, לעזור לאנשים דרך מגע. בהתחלה למדתי בארץ במספר בתי ספר שונים בלימודי ערב, במהלך היום עבדתי וגידלתי את הילדים שלי", היא מספרת, "ואז, כשנסעתי לתאילנד לבקר משפחה, החלטתי שזו ההזדמנות הכי טובה ללמוד עיסוי תאילנדי מסורתי, ישר מהמקור".  לאחר שחזרה לארץ, עבדה כמטפלת ומעסה בבית מלון של רשת גדולה במשך מספר שנים, שם גם העבירה הדרכות עיסוי למטפלות, עד שהחליטה שהגיע הזמן להגשים את החלום האמיתי ולפתוח מקום משלה, את "סוקותאי" – ספא עיסוי תאילנדי אותנטי.

מה תמצאו בספא?

הספא  הוא למעשה בית עיסוי תאילנדי, מרווח ונעים שמציע מגוון סוגי טיפולים ובהם עיסוי תאילנדי מסורתי בו המטופל לבוש בגדים נוחים והוא משלב טכניקות מעיסוי עמוק ולחיצות של שיאצו, עיסוי תאילנדי עם שמן קוקוס חם אותו מחממים לפני הטיפול לטמפרטורה מושלמת ונעימה, טיפול אבנים חמות מפנק, טיפול אירוודה, עיסוי המתמקד בפלג הגוף העליון – גב, צוואר, כתפיים וראש, עיסוי רקמות עמוק, וכמובן עיסוי כפות הרגליים המפורסם של תאילנד.

מתאילנד באהבה. צילום: פראוטה אביגד

מתאילנד באהבה. צילום: פראוטה אביגד

את העיסויים ניתן להתאים לפי צרכי המטופל ורצונותיו,כגון עיסוי שמיועד להקלה על מיגרנה, עיסוי שמיועד לספורטאים ומתאמנים שמתמקד בשחרור כאבי שרירים, עיסוי המיועד במיוחד לנשים בהריון ועוד. "אנחנו לא מסתפקים בעיסוי כמו מקומות אחרים, ופשוט בוחרים בין עיסוי יבש לעיסוי עם שמן", מסבירה פראוטה. "אנחנו רוצים לתת מעבר. במהלך הטיפול אנחנו מקפידים לנסות לזהות את הבעיה איתה הגיע המטופל, להבין במה צריך להתמקד ואיך להקל עליו. המטרה שלנו היא שהזמן שהוא איתנו יהיה הזמן הכי מהנה שלו, מההתחלה ועד הסוף".

חווית עיסוי מפנקת

אז למה יכולים הלקוחות לצפות לכשיגיעו? ראשית, יקבלו אתכם צוות המקום הנעים. כל המטפלים העובדים במקום מתמחים בעיסוי תאילנדי ועברו הכשרות מתאימות. במקום ישנן ארבע מיטות עיסוי מרווחות, עם רווח מתאים בין המיטות, וארבע כורסאות המיועדות לעיסוי כפות הרגליים, הפוט מסאג'. "אנחנו תמיד משתדלים לתת את השירות הכי טוב שניתן", אומרת פראוטה. "והפידבקים שאנחנו מקבלים הם מעולים. לקוחות שהיו בתאילנד ועברו שם עיסויים מסורתיים, אומרים לנו שלא רק שאנחנו הכי קרובים לתאילנד שיש, אלא אפילו טובים יותר".

 

לחודשים יולי – אוגוסט בלבד, סוקותאי ספא מזמין אתכם ליהנות מהנחה של 15% על כל טיפול שתזמינו

 

סוקותאי

כתובת: דיזינגוף 84, פינת בר כוכבא, תל אביב

טלפון: 03-6271012

מעבר לעמוד הפייסבוק

מוזמנים להתפנק. צילום: פראוטה אביגד

מוזמנים להתפנק. צילום: פראוטה אביגד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר