מסאז' תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא. צילום: Shutterstock - Seksan 99
מסאז' תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא. צילום: Shutterstock - Seksan 99

מסאז' תאילנדי בתל אביב: הכירו את סוקותאי ספא

אין ספק כי אחד מהפינוקים הבלתי מעורערים של החיים הוא עיסוי איכותי ומרגיע, ואם ניתן ליהנות מאחד כזה בבית ספא מוצלח – מה טוב. "סוקותאי ספא" מציע למתארחים במקום בדיוק את זה ואתם מוזמנים לתאילנד שנמצאת ממש מתחת לאף שלכם

פורסם בתאריך: 8.7.20 13:44

עיסויים מרגיעים ומהנים, כאלה שנדמה כאילו הגיעו אלינו ישירות מתאילנד הם בדיוק מה ש'סוקותאי ספא' מציעים לכם. מאחורי הספא המוצלח עומדת פראוטה אביגד, תאילנדית שהגיעה לארץ כבר בגיל 18 ובמרוצת השנים החליטה לחזור לשורשים וללמוד את תחום העיסוי התאילנדי לעומק, מתוך מטרה אמיתית לסייע לאנשים באמצעות מגע. אביגד, שטסה לתאילנד בעקבות ההחלטה ללמוד את התחום ישירות מהמקור, שבה לארץ לאחר הלימודים ועבדה כמעסה וכמדריכת עיסויים מספר שנים עד שקיבלה את ההחלטה לפתוח מקום משלה, כזה שבו תוכל לספק לאנשים חוויית עיסוי תאילנדי אותנטי ואיכותי. כך נולד "סוקותאי ספא".

מסורת ארוכת שנים

העיסוי התאילנדי נחשב לחלק מאומנויות הריפוי המסורתיות שהיו נפוצות בממלכת סיאם הקדומה – או תאילנד, כפי שהיא מוכרת לנו היום. באמצעות העיסוי המתמקד בנקודות האקופרסורה ובתנועת הדם שבגוף, יכולים המטפלים להביא את גוף המטופל לתרפיה עמוקה ולסייע לו להתגבר על מגוון של כאבים ומיחושים שונים. העיסוי התאילנדי נחשב לחלק כה משמעותי בתרבות התאילנדית, עד כי קיימת במשרד הבריאות הממשלתי התאילנדי מחלקת עיסוי רשמית, והעיסוי התאילנדי נפוץ בתחום הרפואה הביתית בכל רחבי תאילנד. בדיוק כמו האוכל התאילנדי המגוון, גם העיסוי התאילנדי עושה שימוש במגוון של טכניקות שונות המבוצעות תוך שימוש באגודלים, במרפקים ואף בברכיים של המטפל מתוך מטרה למקסם את יעילות הטיפול ככל הניתן.

פינוק בנוסל תאילנד. צילום: פראוטה אביגד

פינוק בנוסל תאילנד. צילום: פראוטה אביגד

טיפול לכל בעיה

בדיוק כמו העיסוי התאילנדי המסורתי, גם העיסויים ב"סוקותאי ספא" מתמקדים בסיוע למטופל במגוון של בעיות שונות כמו למשל כאבי שרירים, מיגרנות ועוד. "המטרה שלי היא לזהות את הבעיה שאיתה מגיע המטופל ולהקל עליו", אומרת אביגד. על מנת להתאים את הטיפול באופן אידיאלי לכל מטופל, מציע הספא למטופלים מגוון של וריאציות לעיסוי התאילנדי, ובכלל זה עיסוי תאילנדי מסורתי, עיסוי תאילנדי עם שמן קוקוס חם, טיפול באבנים חמות, עיסוי לפלג הגוף העליון, עיסוי לכפות הרגליים, טיפול אירוודה, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי המותאם לנשים בהיריון ועוד, כך שכל מטופל יוכל לבחור את הטיפול המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלו. "אני רוצה שכל מטופל יחוש בנוח בספא ויקבל מענה מלא לצרכים ולרצונות שלו. בסופו של דבר, הרעיון הוא שהמטופל לא רק יזכה לטיפול שיקל עליו אלא גם ייהנה ממהלך הטיפול עצמו", מסבירה אביגד. "בשונה ממקומות אחרים, אנחנו לא מסתפקים בעיסוי יבש או בעיסוי בשמן, אלא מציעים למטופלים שלנו אופציות רבות שמהן יוכלו לבחור".

פינוק יוקרתי בנוסח תאילנד

ב"סוקותאי ספא" קיימות ארבע מיטות עיסוי, כמו גם ארבע כורסאות לצורך עיסוי הרגליים במטרה להנעים את חוויית המטופל במקום ככל הניתן. בכניסה לספא מקבלים את פני המטופלים צוות המקום, אשר עושים כל שביכולתם על מנת להנעים את האווירה עבור כל אדם שפוקד את הספא. פרט לצוות האיכותי האמון על מראה הספא והאווירה בו, ב"סוקותאי ספא" קיים גם צוות מקצועי של מעסים אשר עברו מגוון של הכשרות בתחום והתמחו בעיסוי תאילנדי באופן ספציפי. "אנחנו מקבלים פידבקים נהדרים על הספא ועל צוות המעסים שלנו", מעידה אביגד. "הלקוחות שמגיעים לספא מחמיאים לנו לא רק על השירות הטוב, אלא גם ובעיקר על איכות העיסויים שמתעלים מבחינתם על העיסויים שקיבלו בעבר בתאילנד. כשאני שומעת פידבק כזה – מבחינתי עשיתי את שלי", היא אומרת.

 

לחודשים יולי – אוגוסט בלבד, סוקותאי ספא מזמין אתכם ליהנות מהנחה של 15% על כל טיפול שתזמינו

סוקותאי

כתובת: דיזינגוף 84, פינת בר כוכבא, תל אביב

טלפון: 03-6271012

מעבר לעמוד הפייסבוק

לא תרגישו שאתם בארץ. צילום: פראוטה אביגד

לא תרגישו שאתם בארץ. צילום: פראוטה אביגד

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר