Les Experts: מרפאת שיניים יוצאת דופן עם שישה מומחים בינלאומיים בנתניה. תמונה באדיבות אליהו שוקרון
Les Experts: מרפאת שיניים יוצאת דופן עם שישה מומחים בינלאומיים בנתניה. תמונה באדיבות אליהו שוקרון

Les Experts: מרפאת שיניים יוצאת דופן עם שישה רופאים בינלאומיים בנתניה

מרפאת השיניים Les Experts נפתחה לפני כשלוש שנים בנתניה במטרה לספק לקהל הישראלי והבינלאומי את מיטב טיפולי השיניים שמציע צוות רופאים מצוין. בואו להכיר מקרוב את המרפאה שתחזיר לכם את החיוך לפנים

פורסם בתאריך: 27.7.20 13:13

LES EXPERTS זו חברה שנולדה בזכות המקצועיות והתלהבותם של שני מקורבים פרפקציוניסטים ותובעניים. המרפאה בנתניה היא הסניף הישראלי וסניפיה המקוריים ממוקמים בליון, צרפת. הצוות המקצועי במרפאה מורכב משישה רופאי שיניים מצוינים המספקים מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים למבוגרים ולילדים: טיפולים מונעים, עזרה ראשונה, ניתוחי שיניים, השתלות שיניים, יישור שיניים, טיפול בילדים, פריודונטיה, טיפולי שורש ,Hollywood Smile, כולל יישום של לומינט והלבנת שיניים בשיטה האמריקאית האיכותית ביותר בעולם.

LES EXPERTS. תמונה באדיבות אליהו שוקרון

LES EXPERTS. תמונה באדיבות אליהו שוקרון

הרופאים במרפאת Les Experts משלבים בהצלחה וברמה הגבוהה ביותר ניסיון מקצועי עם שירות מותאם אישית מעמיק לכל מטופל. תכניות הטיפול מכוונות לבריאותו של המטופל מתוך תשומת לב לאסתטיות בשיקום השיניים והשגת חיוך קוסמטי. המרפאה ידועה בזכות תשומת הלב, האמפתיה והטיפול בכל ההחלטות. "המטרה שלנו היא לספק טיפול ושירות באיכות גבוהה מאוד, כך שתמצאו חיוך נפלא – ?Your smile, what else", אומר בעלים ומנהל רשת מרפאות LES EXPERTS.

טכנולוגיה וטכניקות טיפולי השיניים המתקדמות ביותר בעולם

בתחום הטיפול בשיניים, הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את איכות הטיפול ואת חווית המטופל. מרפאת Les Experts כוללת חדרי טיפול מודרניים, נקיים ואסתטיים. היא מצוידת בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, בתחום רפואת השיניים. הציוד המתקדם במרפאה כולל מכונת רנטגן דיגיטלית המספקת צילומי רנטגן באיכות גבוהה, מצלמה פנורמית וסורק הדמיית שיניים 5D הסורק את המבנה הפנימי של שן בזמן אמת. הסורק מפיק צילומי צבע ברזולוציה גבוהה של חלל הפה, לצורך איתור בעיות אפשריות ושולח באופן דיגיטלי מדידות מדויקות למעבדת השיניים להכנת עבודה (כתרים, גשרים וכו '). בנוסף, המרפאה מצוידת בטכנולוגיית הלבנת שיניים של PHILIPS – מהמתקדמות בעולם.

מומחי שיניים

כל רופא שיניים בקליניקה מתמחה בתחום רפואת שיניים מסוים, על מנת לספק את כל טיפולי השיניים במקום אחד. רופאי השיניים בקליניקה משתתפים בקביעות בכנסים ובהשתלמויות ברחבי העולם בכדי להביא את שיטות הטיפול החדישות והציוד החדיש ביותר למרפאה בישראל.

תמונה באדיבות אליהו שוקרון

תמונה באדיבות אליהו שוקרון

בתחום יישור שיניים, המרפאה מציעה טיפולי יישור שיניים מתקדמים תוך שימוש במיישרים שקופים (INVISALIGN) וגשרים למבוגרים ולילדים.  בתחום השתלות שיניים, המרפאה עובדת עם שתלים קצרים לייצור STRAUMANN, מהטובים בעולם, על מנת להבטיח שילוב מיטבי במשך שנים רבות. בתחום האסתטיקה, המרפאה מבצעת ציפויי שיניים בשיטה מהירה ומתקדמת, כך שתוכלו לצאת מהמרפאה עם חיוך חדש, לבן לגמרי וביום אחד בלבד.

רופאי השיניים במרפאת Les Experts משתפים פעולה עם טיפולים מורכבים במיוחד, ומשלבים בין המומחיות שלהם כדי לספק את הטיפולים הטובים ביותר באיכות הגבוהה ביותר לכל מטופל.

המרפאה זמינה גם לטיפול חירום. היא עובדת במגוון שפות (עברית, צרפתית, אנגלית, ורוסית) לנוחות המטופלים ומשתפת פעולה עם מרבית חברות הביטוח. המחירים סבירים מאוד והשירות מעולה.

 

מרפאת Les Expert

כתובת: אגם כנרת 6, קומה 3, נתניה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 09-7449726

הבית החדש לשיניים שלכם. תמונה באדיבות אליהו שוקרון

הבית החדש לשיניים שלכם. תמונה באדיבות אליהו שוקרון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר