אינפיניטי פורצלן למטבח בהרצליה: האבן היפה והיעילה לבית שלכם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה
אינפיניטי פורצלן למטבח בהרצליה: האבן היפה והיעילה לבית שלכם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה

אינפיניטי פורצלן למטבח בהרצליה: האבן היפה והיעילה לבית שלכם

אינפיניטי פורצלן היא אבן פורצלן מיוחדת השואבת את השראתה מהטבע ומחברת בין הטוב שמגיע מכל העולמות. האבן שעושה שמות במטבחים בכל העולם, היא פרי פיתוח מיוחד של הקונצרן האיטלקי ״גרופ קונקורד״, שאותה מייצרת חברת הבת אינפיניטי פורצלן. בואו לראות איך הבית שלכם משתדרג באמצעותה ברגע

פורסם בתאריך: 28.7.20 16:02

עד לפני כמה שנים, אחת האבנים הנפוצות ביותר במטבחים ישראליים הייתה אבן השיש הטבעי, ולא פלא, לשיש מראה מיוחד, מבריק ואצילי, וכזה שמצליח להפוך אפילו את המטבח המשעמם ביותר לחדר מלא קלאס וסטייל. אבל זה לא אומר שאין צרות בגן עדן.

האבן ששיגעה במשך שנים את כל העולם, סובלת מחסרון אחד משמעותי. מכיוון שמדובר בחומר טבעי ועדין, היא סופחת אליה כתמים וצריבות שפשוט לא ניתן למנוע אותם. בסופו של יום אנשים משקיעים ממיטב כספם כדי ליצור מטבח מהמם, אבל כדי לשמור עליו מבריק וללא רבב, הם נאלצים להימנע מלשים על המשטח חומרים כמו תבלינים, חומרי ניקוי, שמנים או כל דבר עם חומץ (כמו לימון). כך יוצא שבמקום להרוויח מטבח שגם נראה טוב וגם נוח לשימוש, מתמודדים אנשים עם מטבח שנראה טוב אך מרגיש כמו פצצה מתקתקת שעדיף להתרחק ממנה.

מחפשים אחר חלופה

כדי למצוא פתרון הולם לאתגרים שייצרה אבן השיש, החלו חברות לחפש אחר פתרון אחר שיצליח להתעלות על החסרונות של השיש. במהלך החיפושים עברנו תהליך אבולוציוני שלם שהתחיל את דרכו באבן השיש וסיים את הטרנספורמציה באינפיניטי פורצלן.

תחילה נעשה ניסיון להשתמש באבן הגרניט, שאמנם לא ספחה כתמים וצריבות, אבל פשוט לא השתלבה בצורה נכונה בסגנון הבתים הישראליים. אחריה הגיע השדרוג – משטחי הקוורץ הסינטטיים. אך אלה התאפיינו רק במשטחים בעלי צבע אחיד ומשעמם, והציגו עמידות חלקית לחום ולשריטות. במקביל אף נעשה ניסיון להכניס למטבח את הגרניט פורצלן, שהגיעה עם צבעים בהירים יותר שדמו לאבן השיש, ולא צברה כתמים וצריבות, אך נשברה בקלות יחסית עם כל מכה שקיבלה.

המושיעה הגיעה

לבסוף הגיעה האבן המושיעה שהצליחה ללקט בפינצטה את יתרונות כל האבנים האחרות, כשאת החסרונות היא השאירה מחוץ לדלת. האינפיניטי פורצלן היא אבן סינטטית המורכבת מחומרים טבעיים בלבד. היא מגיעה במידות ג'מבו, בממדים של 3.25 מטר על 1.62 מטר, וניתן לבחור אותה במספר עוביים החל מ-6 מילימטר לחיפוי ולריצוף, ועד ל-12 ו-20 מילימטר למטבחים.

תצוגת יכולת מרשימה ביותר

אז על מה כל המהומה? אתם אולי חושבים שמדובר בסתם אבן, אבל מי שהסתובב קצת ובחן את האלטרנטיבות השונות העומדות לטובת משטחי מטבח, כבר הבין שלא כך הדבר. האינפיניטי פורצלן מגיעה עם אחריות ל-10 שנים. היא עמידה בפני שריטות, צריבות וכתמים, כך שניתן להשתמש עליה בכל חומר שתחשבו עליו, אפילו באקונומיקה, מים רותחים ובחומצת מלח, מה שעוזר לציבור הדתי להכשיר את המשטח מבלי לחשוש מפגיעה בו. היא עמידה ביותר ולא נשברת או מתבקעת עם כל מכה שהיא מקבלת. היא עמידה בפני קרני u.v (אור השמש), וניתן לשלב אותה גם במטבחים חיצוניים ובחיפוי הבית. וביחס לחלופות האחרות בשוק, שהביצועים שלהן יורדים מהביצועים שלה, היא אפילו יותר משתלמת.

כיום ניתן למצוא את האבן במרקם מבריק, מאט ואפילו במרקם סטן משי, שלא קיים ברוב האבנים האחרות. כמו כן, ניתן למצוא אותה במספר דוגמאות ובמבחר צבעים רחב שמהם ניתן לבחור, החל מצבעים בהירים ונעימים בצבעי בז', לבן ואפור בהיר, ועד צבעים כהים יותר בסגנון גרניט. לצד זאת, ניתן למצוא את המשטחים בצבע אחיד וחלק או בסגנון טבעי המדמה את הגידים המיוחדים שהולכים לאורכה של אבן השיש. מכיוון שמדובר במעין ״הדפס״ של אותם גידים ודוגמאות, ניתן ליצור תנועה מתמשכת ורציפה באבן ולדמות את לוחות השיש הטבעיים שנוצרים בטבע כדי ליצור זרימה אחידה וטבעית ממשטח אחד למשנהו.

האינפיניטי פורצלן היא הדור החדש של משטחי המטבח ומציגה יכולות מרשימות שמציבות אותה בפסגת אבני המטבח. אם אתם אוהבים לבשל ולהשתולל במטבח, ולא מוכנים להתפשר על סטייל וטאצ' עיצובי מלא בחן, האינפיניטי תעשה לכם חיים קלים ותשתלב בביתכם באופן מדהים.
לפרטים נוספים על האבן והיכן ניתן להשיגה, פשוט התקשרו ליבואנית הבלעדית ״שיש אליהו חסון״ שתכוון אתכם לחנויות באזורכם שמחזיקות את האבן, או היכנסו לאתר החברה וגלו בעצמכם אילו חנויות קרובות לביתכם מחזיקות את אבן הפלא המיוחדת.

 

כתובת: אימבר 10, פתח תקוה

טלפון: 074-7691584

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר לאתר

איכות ברמה שלא הכרתם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה

איכות ברמה שלא הכרתם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר