בוטוקס בפלורנטין צילום: Olena Yakobchuk
בוטוקס בפלורנטין צילום: Olena Yakobchuk

בוטוקס בפלורנטין: הכירו את מכון יופי Everyone אסטיטיקה מדיקל

משתוקקים למראה צעיר ורענן?הגיע הזמן לאזור אומץ ולעשות זאת במכון יופי Everyone אסטיטיקה מדיקל בפלורנטין

פורסם בתאריך: 29.7.20 16:25

תכירו את אליעד סבו: "תחום היופי תמיד קסם לי", מספרת לנו מי שאחראית על ההקמה והניהול של מכון היופי EVERYONE שבשכונת פלורנטין. "אבל החיים מובילים אותך, את יודעת", היא ממשיכה, ולמעשה חשפה לפנינו את אופיה היוצר והיזם. כבר לפני הרבה שנים הבינה שהיא יזמית בנשמה, כשהיא רואה מקום להשכרה היא מיד חושבת מה אפשר לעשות איתו ואיזה עסק יהיה מתאים שם. כך בדיוק היא הגתה את הרעיון של מכון היופי שלה בשכונת פלורנטין.

לפני שהוקם מכון EVREYONE ניהלה סבו עסקים אחרים לא פחות מוצלחים. החל מבוטיק מצליח ועד ה"פלאפל עם תסביח" המיתולוגי בשוק הכרמל. אולם אז נוצרה ההזדמנות להקים את מכון היופי ממש בשכונה שבה היא גרה, וכמי שמעידה על עצמה כיזמית פרפקציוניסטית, גם מכון היופי החדש עומד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה. "הקמנו מקום חם, נקי ואסטתי, עם מחירים הוגנים", מספרת סבו. מכון EVERYONE חולש על פני שתי קומות, כמעט 100 מ"ר של חמישה חדרי טיפולים וגלריה. החדרים מאובזרים במיטב הציוד הקוסמטי החדיש והמתקדם בתחום. במרכז ניתן לקבל טיפולים של: פדיקור, מניקור, עיצוב גבות, הסרת שיער בלייזר, וכן רופאים שמעניקים טיפולי בוטוקס והזרקת חומצה הילרונית. הלקוחות הנאמנים של המכון הם ברובם תושבי השכונה, אולם הרבה לקוחות מגיעים גם מחוצה לה, לאחר שקיבלו המלצות שעברו מפה לאוזן. "כשמגיעים לקוחות מפה לאוזן סימן שמשהו עובד טוב", אומרת סבו.

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

אחד הטיפולים המבוקשים במכון הוא טיפולי בוטוקס. חשוב להכיר שהבוטוקס הוא למעשה שמו המסחרי של רעלן חלבוני בשם טוקסין הבוטולינום. בעולם הרפואה החלו להשתמש בו לפני מספר עשורים אך לא למטרות קוסמטיקה ויופי. הבוטוקס מסוגל לגרום להרפיית שרירים ובשל כך החלו להשתמש בו כדי לטשטש קמטי הבעה וקמטים דינמיים בפנים. השפעת הבוטוקס נמשכת לתקופה של עד חצי שנה ובסיומה השריר חוזר לעבוד כמו קודם. "אלינו מגיעים שני רופאים להזרקות בוטוקס וחומצה הילרונית", מסבירה סבו, אלו מגיעים לצד צוות מקצועי שנבחר בקפידה לעבודה במכון. "כל הצוות שלנו הם האנשים הכי טובים בתחום. כולם עם הכשרה ותעודות".
על השימוש בבטוקס מסבירה לנו הרופאה של EVERYONE: "באסטטיקה רפואית נשתמש לרוב בבוטוקס בשליש העליון של הפנים לקמטי ההבנה (למצח, לקמטי הזעף בין הגבות ולצידי העיניים)".

אליעד מוסיפה: "הבוטוקס משתק את השריר ומיישר את הקמטים, אבל בגלל שהוא משתק את השריר משתמשים בו רק באזורים אלו כדי לא ליצור הבעות פנים מוזרות הנובעות מחוסר תזוזה של השריר. אנחנו מקפידים לעבוד עם חומרים איכותיים, כיוון שהשוק הזה מאד פרוץ וקיימים הרבה חומרים בשוק. למרות שאנחנו עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר אנחנו מקפידים גם על מחירים הוגנים ללקוחות".
הדבר החשוב ביותר שמסבירה לנו אליעד סבו הוא שכמה שנשים רוצות להיראות צעירות, חשוב גם שניראה טבעיות. "שלא ניראה מנופחות מידי בפנים, או שהשפתיים שלנו יהיו מנופחות יותר מידי. אני רוצה להיראות טוב אבל לא מישהי אחרת", היא מסבירה. "יש נשים שמתמכרות לטיפולי ההזרקות וזה משנה להן את כל תווי הפנים. אני בגישה שאם יש לנו קמט בפנים אז הרווחנו אותו בכבוד", היא מסכמת.

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

הלקוחות במכון היופי EVERYONE מקבלות יעוץ ויחס אישי, וכל אחת מקבלת את הטיפול המתאים לה. מומלץ בחום להגיע למקום ולהרגיש את האווירה החמה והמשפחתית ולצד כל אלו גם לקבל את הטיפול המקצועי ביותר שיש.

קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי
‏ויטל 12‏, תל אביב-יפו‏
טלפון: 050-995-2333

מייל – [email protected]


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר