חומצה הילראונית בפלורנטין. צילום: Shutterstock, Valua Vitaly
חומצה הילראונית בפלורנטין. צילום: Shutterstock, Valua Vitaly

חומצה היאלרונית בפלורנטין: הכירו את מכון יופי Everyone אסטיטיקה מדיקל

מהי חומצה היאלורונית? במה היא שונה מטיפול בוטוקס? לכמה זמן מחזיק הטיפול? אליעד סבו, ממכון היופי Everyone אסטיטיקה מדיקל, עושה לכם סדר

פורסם בתאריך: 29.7.20 16:33

מכון יופי Everyone אסטיטיקה מדיקל שנמצא בשכונת פלורנטין בתל-אביב, הוא אחד ממכוני היופי היחודיים שתראו בנוף התל-אביב. מי שאחראית על המיזם היא לא אחרת מאליעד סבו, יזמית מוכשרת במגוון תחומים, אותה כבר פגשנו במיזמים אחרים בתל-אביב כמו ה"פלאפל עם תסביח'", שבטוח יצא לכם להכיר.

אם תהיתם איך מעסק בתחום המזון בלב השוקק של שוק הכרמל עברה סבו למיזם אסתטיקה ויופי תגלו יזמית בנשמה ואת הרצון שלה לחדש ולפתוח עסקים לפי הצורך שמגיע מהקהל בשטח.
"תחום היופי תמיד קסם לי מספרת לנו סבו, שלמדה כבר לפני חמש עשרה שנה קוסמטיקה במרכז ג'יג'י לקוסמטיקה רפואית. "אני גרה בשכונת פלורנטין ובעצם לא היה מקום שמרכז את כל טיפולי היופי במקום אחד", היא מוסיפה. מתוך החוסר שזיהתה סבו בפלורנטין, החליטה להקים מרכז יופי גדול. המכון בגודל של קרוב ל-100 מ' ובו גלריה וחמישה חדרי טיפולים המאובזרים במיטב הציוד הקוסמטי החדיש והמתקדם בתחום. במרכז ניתן לקבל טיפולים כמו: פדיקור, מניקור, עיצוב גבות, הסרת שיער בלייזר, וכן רופאים שמעניקים טיפולי בוטוקס והזרקת חומצה היאלורונית.

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

לפני ואחרי טיפול. צילום:דניאל הורוביץ

הטיפולים החדשניים של בוטוקס ובמיוחד חומצה היאלורונית הם טיפולים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות. מה שפעם היו נחשבים טיפולים לעשירים בלבד, עם ההתפתחות הרפואית והטכנולוגית הפכו טיפולי ההזרקה למוצר נפוץ וזמין, אך יחד עם זאת מדגישה סבו את החשיבות של בחירת הרופאים והחומרים כיוון שהשוק עדיין פרוץ: "אנחנו מקפידים לעבוד עם חומרים איכותיים כי קיימים הרבה חומרים בשוק. למרות שאנחנו עובדים עם החומרים האיכותיים והיקרים ביותר אנחנו מקפידים גם על מחירים הוגנים ללקוחות". עוד היא מוסיפה: "בהקשר של חומצה היאלורונית יש עשרות סוגים, ומה שקובע זה רמת הסמיכות של החומר ולכמה זמן הוא נשאר".

על חומצה היאלורונית מסבירה לנו הרופאה של EVERYONE: "חומצה היאלורונית נועדה להעניק נפח בפנים אשר אותו אנו מאבדים עם התבגרות העור. בזכות חומצה היאלורונית ניתן למלא שקעים בפנים, לפסל עצמות לחיים, קו לסת, אף, למלא את שקעי העיניים לטשטש כהויות ולתת מראה עירני. ניתן כמובן גם להגדיל שפתיים וכמובן לשפר את קמטי הנזולביאל (המובילים מצידי האף לצידי השפתיים). החומר מגיע במזרקים בסמיכויות שונות ועל הרופא לדעת להתאים את המזרק לסוג הטיפול. ישנן המון חברות בשוק וישנו שוני בעמידות החומר באזור ההזרקה ולכן יש נה חשיבות מכרעת להזרקה אך ורק אצל רופא בעל ניסיון".

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

אליעד סבו מוסיפה: "חומצה היאלורונית מחזיקה בין שנה וחצי לשנתיים וזו תוצאה מאד טובה. זאת הודות לכך שאנו עובדים עם מזרקים של סיטלאז' שהם ממוקמים בראש הטבלה מבחינת איכות החומר וסמיכות המוצר לכן התוצאות טובות ומחזיקות זמן ארוך בשונה משאר החומרים היותר זולים שנמצאים בשוק. מה שחשוב באמת לדעתי זה שאמנם אנחנו רוצים להיראות צעירות אבל לא להיראות פתאום כמו מישהי אחרת. ולכן בטיפולים אצלנו אנחנו מקפידים לשמור על המראה טבעי".

טיפול ייחודי נוסף שניתן לקבל במכון EVERYONE הוא ה"סקין בוסטר", וגם הוא חייב להיות מבוצע על ידי רופא. זהו אחד הטיפולים הנכללים במשפחת טיפולי ה"מזותרפיה", מסבירה סבו: "מדובר בחומצה היאלורונית אך לא כזו שבאה לשנות את מבנה הפנים או לתת נפח, אלא באה לשפר את מרקם העור, להעניק לחות, לשפר קמטוטים, לסגור נקבוביות ואף לשפר פיגמנטציה, צלקות אקנה ועוד".

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

לפני ואחרי טיפול בוטוקס. צילום:דניאל הורוביץ

מכון יופי Everyone אסטיטיקה מדיקל קיים כבר שנתיים והוא הפך מקום מרכזי בשכונה שכולם באים אליו. "כמו משפחה של השכונה", אומרת סבו, "מגיעים גם הרבה אנשים מבחוץ ששמעו על המקום. יש יחס אישי, המקום נקי, חם ואסטתי. אני מעסיקה את אנשי המקצוע הכי טובים בתחום, כולם עם תעודות וניסיון ", היא מסכמת. אנחנו אומרים – שווה ביקור!

קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי
‏ויטל 12‏, תל אביב-יפו‏
טלפון: 050-995-2333
מייל – [email protected]


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר