אינפיניטי פורצלן: בדיוק מה שהמטבח שלכם צריך (צילום: אינפיניטי איטליה)
אינפיניטי פורצלן: בדיוק מה שהמטבח שלכם צריך (צילום: אינפיניטי איטליה)

אינפיניטי פורצלן: בדיוק מה שהמטבח שלכם צריך

במשך שנים רבות, גרניט ושיש טבעי היו הבחירות הראשונות עבור כל מי שרצה מטבח אלגנטי ונוצץ. אך בשנים האחרונות נכנסה מתחרה חדשה ומרגשת לשוק – עמידה יותר, חדישה יותר, ובמבחר צבעים ומרקמים גדול יותר. הכירו את אינפיניטי פורצלן

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:28

תמיד חלמתם על שיש חלומי במטבח אבל פחדתם להרוס אותו? אתם לא לבד. אלפי ישראלים חולמים על מטבח אלגנטי עם משטח שיש מבריק או מט, שיעניק לביתם מראה אלגנטי ויוקרתי. אך החלום הנוצץ של כל כך הרבה אנשים מתנפץ מהר ברגע שהם מגלים את החוקים הנוקשים שנועדו לשמר על האבן המרהיבה.

שיש הוא אמנם סוג אבן מאוד פופולארי בשל המראה והצבעים הייחודיים והבהירים שלו, אך הוא ידוע בכך שהוא סובל מצריבות ומכתמים וכמובן עולה הרבה מאוד כסף. גרניט לעומת זאת יותר מתאימה לעבודה במטבח אבל בגלל הצבעים הכהים שלה היא פחות מתאימה לסגנונות החדשים הקיימים היום במטבח הישראלי, ובנוסף היא גם מאוד יקרה. היתרונות והחסרונות של שתי האבנים גם יחד הולידו במרוצת השנים מגוון פתרונות בדמות של ״גרניט פורצלן״ ומשטחי קוורץ סינטטיים –לוחות אבן סינטטיים אותם יצרו חברות שונות כדי להביא את הטוב מכל העולמות – גם צבעים בהירים, וגם אבן עמידה שלא סופחת כתמים ועמידה בשריטות. הבעיה התחילה כשאותם לוחות סינטטיים, שהיו אמורים להביא את הטוב מכל העולמות, התגלו כלוחות שלא מסוגלים לעמוד בחום ושריטות, ונשברים בקלות עם כל מכה שהם חוטפים, מה שהפך את העבודה איתם במטבח להליכה זהירה על קליפות ביצים.

כתשובה לאתגרים שהציבו אבן השיש והגרניט, ולביצוע הלא תמיד מושלם של חברות הגרניט פורצלן הקיימות היום בשוק, הצטרפה באחרונה לשוק אבן חדשה, מסוג גרניט פורצלן, שנושאת עמה את יתרונות כל האבנים וללא החסרונות שלהן – אינפיניטי פורצלן – שמגיעה עם אחריות מלאה ל-10 שנים על כתמים ושריטות בכל רמות הגימור שלה.

אם הזמנתם מעצבת פנים או אדריכל לתכנן את הבית החדש שלכם, כנראה כבר שמעתם על האבן המיוחדת שעושה שמות ומשאירה אבק למתחרות. האינפיניטי פורצלן היא הפתרון המושלם למי שמחפש נוחות ופרקטיות, לצד נראות חסרת פשרות, ולא רוצה להתפשר על מה שבאמצע.

 

אינפיניטי פורצלן: בדיוק מה שהמטבח שלכם צריך (צילום: אינפיניטי איטליה)

 

הדברים הכי טובים מגיעים מאיטליה

את האבן המיוחדת פיתחה חברת ״גרופ קונקורד״ הקונצרן הגדול מאיטליה המתמחה מזה למעלה מ-50 שנה ביצור משטחי פורצלן. לאחר שבמשך שנים יצרה החברה אריחי רצפה מפורצלן, היא הבינה שישנו ביקוש גדול למוצר גרניט פורצלן עבור משטחי שיש למטבח במידות גדולות, ולאבן שתהנה מיתרונות כל האבנים האחרות, אך ללא החסרונות שלהם – אי עמידות לשריטות וכתמים ומראה סינטטי מדי.

אחריי ההבנה הקים הקונצרן גרופ קונקורד את חברת אינפיניטי שיצרה את אבן ה״אינפיניטי פורצלן״ שנועדה להיות אבן עמידה וחזקה, שלא סופחת חומרים, לא סובלת מכתמים, לא נשברת בקלות ויודעת להתמודד עם טמפרטורות גבוהות במיוחד וכל זאת עם מראה שמדמה אבן טבעית ולא מראה סנטטי כמו שקיים בחברות הקיימות קיום. במילים אחרות החברה פיתחה את הסופרמן של עולם הפורצלן, שנהנה מכל היתרונות והיופי של האבן הטבעית, וללא החסרונות.

אינפיניטי פורצלן למי שאוהב לעמוד במטבח

אינפיניטי פורצלן, שמורכבת מ-100% חומרים טבעיים נכנסה באחרונה לבתים ישראלים רבים, והפכה לבחירה הראשונה עבור מי שאוהב להתלכלך במטבח, ולא אוהב להשקיע יותר מדי מחשבה באשר למקום בו הוא מניח את הסכין, הסיר או את התבלינים שחס וחלילה עלולים להישפך ולהכתים את השיש. לוחות אינפיניטי מגיעים במידות ג'מבו של 3.25 על 1.62, בעוביים של 6 מילימטר לחיפוי קירות, ארונות מטבח וריצופים, ובעוביי 12 ו-20 מ״מ למשטחי מטבח, ומהווים מענה מושלם לבתים מודרניים בעלי מראה מעודן.

כסופרמן של אבני השיש, האינפיניטי פורצלן מציגה יכולות מרשימות במספר תחומים, ועד כה לא נראה שנמצא הקריפטונייט שיכול לעצור אותה. היא לא נשרטת, מה שאומר שכל המשטח הוא בעצם קרש חיתוך אחד גדול. היא לא סופחת חומרים, כך שאת הלימון שבדרך כלל אתם מתייחסים אליו כפוטנציאל לפיגוע תוכלו להניח ישירות על המשטח ללא חשש. היא עמידה לקרני U.V כך שהיא לא משנה צבע או מאבדת מהברק שלה כתוצאה מחשיפה לאור השמש, מה שהופך אותה גם למתאימה עבור מטבחי חוץ או לחיפוי בניינים. היא עמידה לחום גבוה מאוד ומברכת לשלום גם את הסירים הרותחים ביותר מבלי להתבקע. ואולי הכי חשוב, היא מגיעה במספר סגנונות ומרקמים, שאת חלקם לא תמצאו אפילו באבן הטבעית.

אפשרויות שלא היו קיימות בעבר

המשיכה הגדולה של אנשים לאבני שיש מבריקות, נובעת מהצבעים הרכים והבהירים שלהן, שיודעים להשתלב בהצלחה כמעט בכל מטבח. אותן דוגמאות של אבני שיש שנחצבו ״הודפסו״ בטכנולוגיה מיוחדת על אבן האינפינטי פורצלן ופתחו בפני הקהל הרחב עולם שלם מלא באפשרויות: צבעים של אפור, בז', לבן, שחור, דגמים עם גידים מתמשכים בין לוח ללוח, ועוד מלא דוגמאות מהפנטות ומיוחדות שיודעות להתעלות בכמה רמות על קודמותיהן. כשלצד הצבעים המיוחדים, ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת, ניתן למצוא את המשטחים במרקם מבריק, במרקם מט ואפילו במרקם משי קטיפה, שלא קיים בגרניט פורצלן סטנדרטית.

הייצור המלאכותי של האבן, הביא עימו גם פתרון להמשך הזרימה במשטחים "מגויידים". בעזרת האינפיניטי פורצלן, ניתן לדמות את הלוחות המתמשכים שקיימים באבן הטבעית ולהבטיח כי הגידים הקיימים באבן יזרמו מלוח שיש אחד למשנהו באופן מושלם, דבר אשר יוצר משטח אחיד בהמשכי זרימה ויוצר הרמוניה אחידה בין הגידים לכל אורך המשטח ביחד עם חיפוי הקיר.

מושלם לציבור הדתי

האינפיניטי פורצלן, בנוסף על כל היתרונות שלה, מושלמת גם עבור הציבור הדתי. ניתן לנקות אותה עם כל חומר ניקוי אפשרי, ממים רותחים ישירות על המשטח ועד אקונומיקה וחומצת מלח. ללא כל חשש מפגיעה במשטח. ובכך אפשר להכשיר את המשטח בקלות ובמהירות.

גם אני רוצה

חברת ״שיש אליהו חסון״ הידועה והמוכרת בענף השיש בישראל היא היבואנית הבלעדית המביאה את משטח הקסם – אינפיניטי פורצלן. את המשטחים שהיא מייבאת, מוכרת החברה לחנויות שיש בכל הארץ, כך שאם גם אתם רוצים לקחת חלק בשיגעון תוכלו להתקשר לחברה ולשאול על סניפים שקרובים לביתכם, או פשוט יותר, תכנסו לאתר החברה ותבדקו אילו סניפים שקרובים לביתכם מחזיקים אינפיניטי פורצלן.

אם אתם מחפשים משטח שמדמה שיש טבעי ועמיד בכתמים ושריטות בכל הגימורים, האינפיניטי פורצלן הוא משטח העבודה המושלם עבורכם. עם עשרות עיצובים, ומבחר מרקמים, נראה כי האבן החדשה היא הדבר החם הבא בעולם המטבחים ויכולה להיות תוספת מושלמת גם במטבח המקסים שלכם.

 

שיש אליהו חסון

כתובת: אימבר 10, פתח תקוה

טלפון: 074-7691584

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר