רופא שיניים בנתניה. צילום: באדיבות אליהו שוקרון
רופא שיניים בנתניה. צילום: באדיבות אליהו שוקרון

רופא שיניים בנתניה: הכירו את מרפאת Les Experts

מיטב טיפולי השיניים, עכשיו במרחק נגיעה. יצאנו להכיר את Les Experts: מרפאת רופאי שיניים בינלאומית לרפואת שיניים מתקדמת בנתניה

פורסם בתאריך: 5.8.20 20:01

מרפאת השיניים הבינלאומית Les Experts, פתחה לפני כשלוש שנים את הסניף הראשון שלה בישראל, הממוקם בנתניה.

Les Experts היא מרפאת שיניים צרפתית במקור, שסניפיה פועלים בעיר ליון, צרפת. המרפאה בנתניה כוללת שישה רופאים בינלאומיים ברפואת שיניים, כל אחד בתחום ייעודי, המספקים יחד מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים לילדים ולמבוגרים, ביניהם: טיפולי מניעה וטיפולים משמרים, ניתוחים שיניים והשתלות, פריודונטיה, טיפולי שורש, יישור שיניים, ו-Hollywood Smile , כולל יישום לומינט והלבנת שיניים בשיטה האמריקאית הטובה והמתקדמת בעולם.

המרפאה בנתניה נפתחה במטרה לספק ללקוחות הישראליים, את מיטב טיפולי השיניים מאת צוות המקצועי. המרפאה היא תוצאה נפלאה של שילוב מקצועיות והתלהבות מאת שני מקורבים פרפקציוניסטים החותרים לשלמות.

רופאי מרפאת Les Experts משלבים במסירות ובהצלחה יתרה, ניסיון מקצועי עם שירות מותאם אישית בגובה העיניים, ובהתאמה אישית לכל מטופל. תכניות הטיפול נבנות בהשקעה מרובה ומכוונות לבריאות הפה של המטופל בשילוב אסתטיקה מתקדמת, שיקום השיניים והשגת חיוך קוסמטי.

"מרפאתנו מוכרת בזכות תשומת הלב למטופלים ואמפתיה רבה בכל החלטות הטיפול" אומר בעלים ומנהל רשת מרפאות LES EXPERTS, "אנו פועלים במטרה להעניק טיפול איכותי ושירות ברמה הגבוהה ביותר, כשהמטופלים יוצאים עם חיוך חדש ונפלא".

טכנולוגיה וטכניקות טיפולי השיניים המתקדמות ביותר בעולם

הטכנולוגיה המיושמת במרפאת LES EXPERTS היא מהמתקדמות שיש והיא מעצימה משמעותית את איכות הטיפול וחווית המטופל. המרפאה כוללת חדרי טיפול מודרניים, נקיים ואסתטיים, ציוד ומכשור טכנולוגיים מתקדמים ביותר ושילוב של עבודה ממוחשבת ומדויקת. הציוד המתקדם כולל: מכונת רנטגן דיגיטלית המספקת צילומי רנטגן באיכות גבוהה, מצלמה פנורמית וסורק הדמיית שיניים 5D לסריקת המבנה הפנימי של השן בזמן אמת. הסורק  מפיק צילומי צבע של חלל הפה ברזולוציה גבוהה, לצורך איתור בעיות במידה וקיימות. הצילומים הברורים הכוללים מדידות מדויקות נשלחים באופן דיגיטלי למעבדת השיניים להכנת העבודות (כתרים, גשרים, וכד'). בנוסף, המרפאה מצוידת בטכנולוגיית הלבנת שיניים של PHILIPS – מהטובות בעולם.

רופאי השיניים שלנו

כל אחד מן הרופאים בקליניקה מתמחה בתום מסוים, בכדי לספק את כל טיפולי השיניים במקום אחד. הרופאים משתתפים בכנסים והשתלמויות ברחבי העולם באופן קבוע, ומביאים למרפאה בישראל את שיטות הטיפול החדשניות והמתקדמות בעולם לצד הציוד החדיש ביותר.

יישור שיניים: המרפאה מספקת טיפולי יישור שיניים מתקדמים תוך שימוש במיישרים שקופים (INVISALIGN) וגשרים הן לילדים והן למבוגרים.

השתלות שיניים: בתחום השתלות השיניים, המרפאה עובדת עם שתלים קצרים לייצור STRAUMANN בכדי להבטיח שילוב מיטבי למשך שנים ארוכות.

בתחום האסתטיקה, מבוצעים במרפאה ציפויי שיניים בשיטות מהירות ומתקדמות, כך שהמטופלים יוצאים מהמרפאה עם חיוך חדש, לבן לגמרי, ביום אחד.

רופאי השיניים במרפאת Les Experts משתפים פעולה ופועלים כצוות בטיפולים מורכבים תוך שילוב היכולות שלהם כדי לספק את הטיפולים הטובים ביותר באיכות הגבוהה ביותר לכל מטופל.

המרפאה זמינה גם לטיפולי חירום ופועלת במגוון שפות (עברית, צרפתית, אנגלית, ורוסית) לנוחות המטופלים. כמו כן, עובדת בשיתוף פעולה עם מרבית חברות הביטוח. המחירים מאוד סבירים והשירות מעולה.

 

מרפאת Les Expert

כתובת: אגם כנרת 6, קומה 3, נתניה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 09-7449726


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר