קוסמטיקאיות מומלצות ברמת השרון: זגורי אימפריה. צילום: תמונה ממאגר Ingimage
קוסמטיקאיות מומלצות ברמת השרון: זגורי אימפריה. צילום: תמונה ממאגר Ingimage

קוסמטיקאיות מומלצות ברמת השרון: זגורי אימפריה

כל אחד מאיתנו היה רוצה למצוא לעצמו את האדם שישמור עליו צעיר לנצח, עם עור חלק ונעים, מראה אסתטי ופנים מבריקות מאושר. ואם כבר מצאנו אותו אז כנראה שנאחז בו חזק, בדיוק כמו שעושים הלקוחות של זהבה זגורי שמגיעים לקליניקת הקוסמטיקה שלה מכל אזור השרון והמרכז

פורסם בתאריך: 10.8.20 16:23

אנחנו חיים בעידן שבו יופי, טיפוח ואסתטיקה פותחים דלתות יותר מכל דבר אחר, לעתים אפילו יותר מכישורים אישיים וניסיון חיים. כולנו אוהבים לשמור על עצמנו מטופחים, גברים ונשים, ואפילו נערות ונערים צעירים וכדי לעשות זאת בצורה מבוקרת ונכונה, הפתרון הטוב ביותר הוא ללכת לביקור בקליניקת קוסמטיקה.

מי שגר באזור רמת השרון כנראה כבר מכיר את "זהבה", מוסד ותיק באזור הפועל משנת 1999. את המקום הקימה זהבה זגורי, אישה עם לב גדול, מקצוענית בתחומה, אשפית בעולם הקוסמטיקה ודמות מוכרת ברמת השרון. את הכשרותיה בתחום רכשה בלימודים אצל הקוסמטיקאית הידועה חוה זינגבוים ובהשתלמויות מקצועיות בבתי החולים איכילוב ובאוניברסיטת בר אילן. מאז סיימה את הכשרותיה הספיקה לפתוח אימפריה קטנה משלה לקוסמטיקה, אותה היא מפעילה כשלצידה עוד 4 קוסמטיקאיות שמעבירות את הידע והכישורים שלה לקהל הלקוחות הגדול שבנתה סביבה.

כמו שאתם מתארים לעצמכם גם אנחנו אוהבים לשמור על עור נקי ומבריק, ומראה מתוקתק ואלגנטי, ולכן הרשינו לעצמו לגנוב שתי דקות מלוח הזמנים העמוס של זהבה ולדבר איתה על העבודה שלה, על הלקוחות ועל כל מה שבאמצע.

לתת את היחס ואת הטיפול הטובים ביותר. זהבה (מימין), צילום: ניסים פרץ

לתת את היחס ואת הטיפול הטובים ביותר. זהבה (מימין), צילום: ניסים פרץ

היי זהבה, תודה רבה שמצאת זמן עבורנו. הבנו שלא פשוט לתפוס אותך ככה באמצע היום.

"אני תמיד שמחה לדבר ולספר על העבודה שלי כי אני כלכך נהנית ממנה ומלאת תשוקה אליה, אבל האמת היא שבדרך כלל קשה לי לפנות זמן אפילו לעצמי. לראשונה בחיי הייתה הפוגה בתקופת הקורונה, אבל מיד כשחזרה העבודה הגיע מבול של לקוחות ואני עמוסה ועם לו"ז מלא לחצי השנה הקרובה".

זה באמת נשמע שאין לך רגע למנוחה. איך את מסבירה את זה שישנם מקומות בלי יותר מדי תנועה ואצלך הלו"ז סגור חצי שנה קדימה?

"אני לא אוהבת לדבר על עצמי יותר מדי, ואני מאמינה שדווקא הכישורים שלי יכולים לדבר בשמי. יש סיבה למה אני כלכך עמוסה, וזה לא רק בגלל שאני נחמדה. חשוב לי שכל מי שמגיע אליי יקבל טיפול מושלם לכל צרכיו. כשאני עם לקוח או לקוחה אני כל כולי איתם, דואגת לטפל בהם ולתת להם את התוצאות הכי טובות שיש. בסופו של דבר הזמן שלהם חשוב בדיוק כמו הזמן שלי וחשוב לי שיקבלו את היחס והטיפול הכי טובים שיש".

זה מדהים לשמוע שכבעלת מקצוע כל כך חשובה לך שביעות הרצון של הלקוחות שלך. אז מי באמת מגיע אלייך לקליניקה?

"כל הלקוחות שלי הם לקוחות קבועים. יש לי לקוחות שמגיעים אליי כבר 20 שנה ברציפות מאז שפתחתי את העסק, וגם המשיכו להגיע בכל פעם שעברתי מקום כדי להגדיל קצת את העסק. יש לי לקוחות מרמת השרון, אבל מגיעים אליי גם מתל אביב, מנתניה ומכל אזור המרכז והשרון. אני לא עובדת מול לקוחות שמגיעים לטיפול יחיד. כל הלקוחות שלי הם אנשים שאוהבים לשמור על עצמם מטופחים ואסתטיים".

אילו שירותים את מציעה למי שמחפש לשמור על מראה אסתטי ומטופח?

"הקליניקה שלי מציעה את כל שירותי הקוסמטיקה החל מאיפור קבוע, פדיקור, מניקור, הסרות שיער (כולל I.P.L), בניית ציפורניים, לק ג'ל, עיצוב גבות ועוד. אני משתמשת אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר, בהם גם תכשירים וחומרים של קובי ברוך. למרות שאני בדרך כלל מלאה לחודשים קדימה תמיד אפשר לנסות לקבוע אצלי תור, אבל גם אם אני לא פנויה אני חייבת לציין שעובדות איתי עוד 4 בנות מקסימות ומקצועיות, אותן אני מלמדת כל מה שאני יודעת ואני ממליצה בחום לקבוע תור גם אצלן".

אם אתם אוהבים לשמור על מראה מטופח ואלגנטי, רוצים תמיד להראות במיטבכם ועל הדרך לסובב כמה ראשים, תוכלו עוד היום ליצור קשר עם "קליניקת זהבה" שתשמח לקבוע לכם תור ולתת לכם טיפול מקצועי ודואג.

כתובת: סוקולוב 81, רמת השרון

נייד: 054-5577271

טלפון: 03-5473237

שעות פעילות:

א-ג-ה: 20:00-07:00

ד: 15:00-07:00

ו: 14:00-07:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר