צילום: קיטו מרום
צילום: קיטו מרום

 חוות דעת על קיטו מרום בהפעלת תוכנית ניצנים

פורסם בתאריך: 16.7.23 11:07

חברת קיטו מרום מפעילה פרויקטים בתחום החינוך עבור רשויות מקומיות כדוגמת צהרונים וקייטנות במסגרת תוכנית ניצנים וכן גני ובתי הספר של החופש הגדול. קיטו מרום היא מהחברות המובילות בארץ בתחום, על כך יעידו חוות דעת רבות מלקוחותיה – רשויות מקומיות והורי הילדים, המצביעות על איכות השירות שהחברה מספקת. כדי להבין במה מדובר, הצטרפו אלינו  למסע ההצלחה של החברה בו יוצגו  חוות דעת ממכתבי הערכה שהתקבלו  מרשויות מקומיות המעידות על שיתוף הפעולה המוצלח ביניהן בהפעלת תוכניות חינוכיות.

תוכנית ניצנים היא מסגרת צהרון חינוכית העשרתית, המסובסדת על ידי משרד החינוך ומתקיימת בסיום יום הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר. התוכנית מיועדת לאפשר להורים המעוניינים בכך להאריך את המסגרת החינוכית ובכך  מאפשרת להם להמשיך את שגרת עבודתם. במסגרת התוכנית  הילדים נהנים מפעילויות העשרה וחוגים מגוונים בהתאם לגיל הילדים וצרכיהם ההתפתחותיים. בנוסף, התוכנית כוללת ארוחה חמה ומזינה המעודדת טיפוח אורח חיים בריא ומקנה כישורי חיים. תוכנית ניצנים פועלת גם במסגרת קייטנה בזמן החגים, ומאפשרת רצף חינוכי חוויתי  תוך שילוב תכנים חינוכיים ופעילות העשרה לילדים בחופשים.

בזכות עבודתה המסורה, לאורך השנים קיטו מרום מקבלת מכתבי הערכה רבים מרשויות מקומיות על הפעלת התוכניות אצלן. אחת  מאותן רשויות היא עיריית אור עקיבא, כאשר ניסים משעלי, מנהל מחלקת יסודי וסיגל אלבז מנהלת אגף החינוך מוסרים במכתבם לקיטו מרום כי: "ברצוני להודות לכם ולהעלות את שביעות הרצון על פעילותכם בפרויקט ניצנים, ניצנים בחופשות. העבודה המשותפת בין מחלקת החינוך לחברתכם הינה יוצאת מן הכלל בכל היבט, כל זאת במאור פנים ואדיבות ועל זאת יעידו התגובות העולות מן השטח".

רשויות אסירות תודה

רשות מקומית נוספת שהביעה את שביעות רצונה על פועלה של קיטו מרום היא מועצה מקומית מבשרת ציון. דנה בריק, מנהלת ניצנים רשותית במועצה המקומית, מעלה על הכתב במכתב שביעות רצון על ארבע שנים של שיתוף פעולה בין קיטו מרום לרשות בתפעול תוכנית ניצנים: "ללא ספק, במהלך ארבעת השנים הללו צמחו והתפתחו הצהרונים ביישוב וזכו להדים חיוביים מצידם של הילדים וההורים הנוטלים בהם חלק. כן ניכרה מגמה של עלייה במספר המשתתפים לאורך שנים אלה".

בנוסף, מביעה בריק ומבשרת ציון תודה לקיטו מרום על תרומתה בתפעול "ביה"ס של החגים" בחנוכה ובפסח כמו גם את תוכנית "בתי הספר של החופש הגדול" בגני הילדים ובבתי הספר ברחבי המועצה. . בריק מציינת כי הסיבות להצלחה של קיטו מרום, על פי חוות הדעת שלה הן: "ללא ספק מהניסיון הרב של החברה שבא לידי ביטוי במשך השנים במערך העובדים הרחב שיש לה. בחברה עובדים בעלי תפקידים רבים כאשר כל אחד/ת מכיר/ה לעומק את תחום העיסוק אליו מונה".

 

 

בית הספר של החופש הגדול

תוכנית נוספת אותה מפעילה קיטו מרום וזוכה לתשבוחות על כך היא  גני  ובתי הספר של החופש הגדול. התוכנית, שפועלת כבר שנה עשירית בבתי הספר ושנה רביעית בגני הילדים, נוצרה במטרה ליצור רצף חינוכי לתלמידים גם בחופשת הקיץ ,על ידי שימור היבטים חברתיים וחיזוק הכיתה כקבוצה חברתית, ובכך לתמוך בהיבטים רגשיים והחוסן האישי של הילדים.

רשות מקומית ששלחה מספר מכתבי הערכה וחוות דעת חיוביות על קיטו מרום בהפעלתה את בתי הספר של החופש הגדול היא עיריית חריש. במכתב הערכה הראשון, מאת ישראל שלו, ראש אגף החינוך בעיר חריש, מדבר על הבחירה בקיטו מרום וחוות הדעת על תפקודה: "על אף כל האתגרים, צלחנו את התקופה בהובלת חברת קיטו מרום בצורה מצוינת, שנערכה עם צוות מורחב ומקצועי כדי לתת מענה לכל פרמטר".

עוד מוסיף ישראל כי: "התיאום עמנו, אגף החינוך – מחלקת גני ילדים ואגף פנאי וקהילה – מחלקת הפנאי בנוגע לבתי הספר, נעשה מתחילת הפעילות, לאורכה ועד לסיומה בצורה טובה מאוד וידידותית. הזמינות של הצוותים, המקצועיות, ההקשבה, מתן הפתרון ובעיקר הלב של כולם, היה במקום הנכון והביא להצלחת הפעילות לאורך חמשת השבועות בהם פעלה בחריש. בשמי ובשם צוות אגף החינוך ואגף פנאי וקהילה תודתנו והערכתנו לאלי כסיף, מנכ"ל חברת קיטו מרום ולצוותו על כל פועלם למען ילדי העיר חריש".

צילום: קיטו מרום

צילום: קיטו מרום

חוות על קיטו מרום בהפעלת צהרונים

שלו ממשיך במכתב נוסף לשבח את חברת קיטו מרום בהפעלתה את הצהרונים בעיר: "אנחנו לא עושים הנחות ולא וויתורים, יש לנו דרישות משמעותיות מזכיינים בכלל ובתחום החינוך בפרט. אנחנו  קשובים לתושבים, לצרכים ולהערות שנאמרות ואני אומר בלב שלם שההפעלה המאומצת של קיטו מרום עושה את  שלה, תוך פירגון רב גם כלפי הרשות, וב"ה זה מצליח ואנחנו מאוד מרוצים".

גם תמר גייגר, מנהלת מחלקת גני ילדים בעיר רעננה, מצטרפת לממליצים. במכתב ההערכה שלה אל קיטו מרום בעקבות ניהולה של החברה את תוכנית ניצנים בחופשות היא מספרת על החברה: "חברת קיטו מרום הפעילה את קייטנת חנוכה לגני חצי יום לשביעות רצוננו ורצון ההורים. אנו מרוצים מהאופן בו הקייטנה התנהלה, והמשובים מההורים היו מצויינים". עוד היא מוסיפה את חוות דעתה על תודעת השירות של נציגי קיטו מרום: "ועוד כל פנייה לאנשי קיטו מרום תמיד נענתה בסבר פנים יפות וטופלה במהירות וביעילות".

חברת קיטו מרום, פועלת כבר כ-30 שנה בתחום החינוך ומזה שני עשורים בבעלות ובניהולו של אלי כסיף. החברה בעלת חזון חברתי נרחב המונע מאידאולוגיה,  שמטרתה הפעלה וניהול שירותים בתחום החינוך ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותיה. החברה מעסיקה כ-620 עובדים הפועלים בכלל המגזרים בישראל ומפעילים שלל פרויקטים ותוכניות חינוכיות מטעם משרד החינוך ורשויות מקומיות, כמו: צהרוני בתי ספר וגני ילדים במסגרת "תכנית ניצנים", ניצנים בחופשות, פרויקט חונכויות,, תכניות העשרה במסגרת קרב ותל"ן, בתי הספר של החופש הגדול, סל מדע ועוד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר