רז אלמוג (מימין) ועידו פיינר. צילום: חיים יוסף

רז אלמוג חוזר לעיר שבה גדל עם המבורגריית שף חדשה: "מגיע להרצליינים אוכל טוב קרוב לבית"

המסעדן רז אלמוג והשף עידו פיינר מסבירים למה החליטו לפתוח את רוברטה'ס בורגר דווקא במרכז הרצליה

פורסם בתאריך: 24.6.19 11:09

רוברטה'ס בורגר, המבורגריה חדשה של השף עידו פיינר והמסעדן רז אלמוג – נפתחה ברחוב בילינסון 1 בהרצליה. הפתיחה הרשמית תהיה ב-1 ביולי ובינתיים ההמבורגריה בתקופת הרצה ופועלת בשעות מצומצמות (בימים ראשון עד חמישי בין 23:00-18:00 ובשישי בין 16:00-12:00, החל מ-1 ביולי תפעל ההמבורגריה מ-12 בצהריים ועד חצות).

לשניים יש עוד מסעדה בכרכור, 'רוברטה וינצ'י', שהוקמה לפני שלוש שנים על ידי אלמוג ובינואר האחרון פיינר הצטרף כשף וכשותף. בהמבורגריה החדשה בהרצליה הם מנסים לשמור על רמה דומה: כל המנות מוגשות בלחמניית חלה של מאפיית אגדת לחם מכפר הרא"ה, הבשר נטחן במקום ומוגש עם רטבים ביתיים והחמוצים מגיעים מהחווה "קיימא בארותיים", שבה גר פיינר עם משפחתו. בתפריט שבע מנות, חמש בשריות ושתיים טבעוניות – המבורגר וצ'יזבורגר קלאסיים (55-48 שקלים) ולצדם המבורגר נקניקיות חריפות (52 שקלים), שורט ריב מפורק (52 שקלים) ומנת הבית שבה יוגש ההמבורגר עם שניצל גבינה, טלה פריך, ביצת עין וריבת בצל (75 שקלים). המנות הטבעוניות הן המבורגר פטריות ושניצל זוקיני עם קרם פלפלים (45 שקלים כל מנה). יוגשו גם "גלידה אמריקאית" ומילקשייקים של גלידריית בוזה.

אלמוג, שנולד בהרצליה והתגורר בה עד גיל 21, מספר מדוע בחרו לפתוח את ההמבורגריה דווקא בעיר. "אני חושב שלהרצליה מגיע יותר", הוא אומר, "אנחנו עושים מסעדנות בסטנדרט טוב ויש לנו גם מסעדה איטלקית בפרדס חנה-כרכור. זה מקום מתאים, יש פה אוכלוסייה מאוד טובה, קהל טוב ומגיע להרצליינים שיהיה להם אוכל טוב קרוב לבית. היתה לנו פה הזדמנות עסקית ועשינו אחד ועוד אחד ועשינו את זה. אמנם יותר קל לי להבין מה קורה פה בגלל הרקע והמשפחה, אבל השיקול לא היה נוסטלגי אלא הוא עסקי. אנחנו מאוד משקיעים ועושים אוכל מאוד איכותי ברמה גבוהה, ומחומרי הגלם הכי טובים שיש, והכל בעצמנו".

רוברטה'ס בורגר צילום: חיים יוסף

פיינר, בן 31, התחיל את הדרך במטבח המקצועי כבר בגיל 13 ועבד במסעדות המובילות בארץ וברחבי העולם. הוא היה הסו שף של מסעדת 'מול ים' ולאחר שנשרפה פתח את המסעדה הראשונה שלו גריג מסעדת שף קטנה במרכז תל אביב. המסעדה נסגרה בשיא ההצלחה, רגע לפני לידת הבת הראשונה של, דניאלה, מתוך הרצון שלו לקיים חיי משפחה לצד המסעדה ולהיות יחד עם דניאלה בחודשים הראשונים לחייה. בקיץ שעבר, מיד אחרי הלידה של בתו דניאלה, פיינר ואשתו טסו לטיול של כמה חודשים בארצות הברית וחזרו עם החלום לפתוח מסעדת המבורגרים מחומרי הגלם הטובים ביותר.

למה דווקא המבורגריה?

"התחלנו, אני ורז, לתכנן את זה לפני כשנה. זה חלום שהיה לי הרבה מאוד שנים והחלטתי שזה הרגע הנכון".

למה דווקא הרצליה?

"עשינו המון סיבובי לוקיישנים, כמעט חצי שנה, וחבר אמר לי שכדאי לבדוק את הרצליה. עשינו סיבוב והיה נראה לי מדליק וגם רז הוא יליד העיר אז הוא חשב שזה יכול להיות מגניב. החלטנו שזה המקום המתאים בזמן המתאים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירדן מהרצליה

    תענוג! אנחנו כבר מחכים לטעום את הביס הראשון. בהצלחה לכם!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר