פלאפל "פלאפלאפה" בסוקולוב 74 בהרצליה

נס פך השמן: בפלאפליה הזו בהרצליה תקבלו פלאפל בחינם כל עוד נרות חנוכה דולקים

ב"פלאפלאפה" שברחוב סוקולוב חשבו על גימיק מיוחד לכבוד החנוכה. "אני אוהב לעזור לאנשים ולתת להם מכל הלב ועובדים אצלנו גם אנשים עם מוגבלויות", אומר הבעלים כפיר יפת

פורסם בתאריך: 12.12.19 17:14

בחנות הפלאפל "פלאפלאפה" ברחוב סוקולוב 74 בהרצליה חשבו על גימיק מיוחד לכבוד החנוכה: מהיום הראשון של החג (22.12), ובמשך שמונת ימי החג, מהשעה 18:00, בזמן הדלקת הנרות בחנוכייה ולמשך כשעה, יקבלו המבקרים חצי מנת פלאפל בפיתה בחינם.

"החלטתי לפנק את התושבים בחג", מספר הבעלים של הפלאפל כפיר יפת שעובד במקביל כקבלן שיפוצים בחברת "טוהר אחזקות", "אני אוהב לעזור לאנשים ולתת להם מכל הלב ועובדים אצלנו גם אנשים עם מוגבלויות. פתחנו את המקום לפני כחודשיים, בנוסף לסניף שיש לנו כבר 15 שנה של 'פלאפלאפה' בנווה עמל. אנשים חזרו וביקשו שנפתח עוד סניף במרכז העיר והחלטנו לפתוח סניף יותר גדול ומכובד. הפלאפל שלנו מתבסס על המתכון של 'פלאפל שושנה' שנפתח בשנות ה-50 במרכז העיר איפה שהיום נמצא לב העיר ונסגר ב-1982.

"הקונספט שלנו הוא כמו של רשת המבורגרים אבל הכל על בסיס קציצות הפלאפל – קציצת פלאפל בלחמנייה של המבורגר ופלאפל בצורה של נקניקייה, הכל על בסיס צמחוני וטבעוני, פרווה וחלבי. יש לנו גם מאכלים תימנים – קובנה, ג'חנון, מלוואח וזלביה, שכרגע נמכרים מיום שלישי ובקרוב יימכרו כל יום. יש לנו גם סלטים לשבת, השף הוא גם משגיח כשרות מוסמך על ידי הרבנות. בכל מוצאי שבת אנחנו מוכרים מנה בעשרה שקלים ולכוחות ההצלה והביטחון אנחנו נותנים שתיה חינם בקניית מנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. סימה

    בהצלחה מגיע לכם
    כל הכבוד
    פלאפל טעים ברמות וכן הלחוח הזלביות הקובנה סוף הדרך

  2. שמואל

    כל הכבוד. להגיע בכל שעה ולקנות במקום. להחזיר טובה תחת טובה.

  3. שירה

    אני מאוד ממליצה על המקום!
    הכל נקי, טעים, טרי ונעשה באמת מכל הלב.

    ממליצה על הפלאפל בלחוח!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר