דורין קלמן. צילום שמרית הלל
דורין קלמן. צילום שמרית הלל

בואו בהמוניכן: ועידת הנשים הגדולה של הרצליה תתקיים הערב. הכניסה חינם

45 נשים תושבות העיר יציגו את עסקיהן, יתקיים פאנל בהשתתפות נשים עצמאיות ותהיה הגרלה שהכנסותיה תרומה לנערות בסיכון

פורסם בתאריך: 7.3.19 18:04

לרגל יום האישה הבינלאומי תקיים היום עיריית הרצליה ועידת נשים בבניין בעירייה, החל מהשעה 19:00. הוועידה, שיזמה רכזת קהילת יוחנני הירוקה דורין קלמן, תיפתח ביריד שבו יציגו 45 נשים תושבות העיר את עסקיהן ויעניקו לבאות האירוע שובר הטבות ייחודיות לעסקים מקומיים.

לאחר מכן, בשעה 21:00, יתקיים פאנל מרכזי "היא-רואיזם"- הכוח הנשי, שבו יעלו סיפוריהן האישיים של נשים עצמאיות ועוצמת הכוח הנשי. תנחה את הפאנל אשרת רומנו וישתתפו בו עינבל חסון, מורה לפילאטיס ובעלת סטודיו לפילאטיס בהרצליה; רונית סואן, מאסטר ומאמנת בשיטת NLP, מייסדת Empower Academy וראש תחום NLP בחברה הלאומית למתנסים; ליאת קרן, מטפלת משפחתית מוסמכת ובעלת מרכז "מתחברים" לכישורים חברתיים בהרצליה; ודפנה שטייגמן, ניהלה שיתופי פעולה מסחריים בערוץ 10, הקימה את מרכז "אג'נדות" שמקיים שיתופי פעולה בין עמותות חברתיות לעסקים. ההשתתפות בוועידה הן למציגות והן לבאות היא ללא עלות. בוועידה תתקיים הגרלה ובאות הוועידה מוזמנות לרכוש שובר להשתתפות בהגרלה בעלות של עשרה שקלים. כל הכנסותיה של ההגרלה ייתרמו למקלט לנערות בסיכון.

"כל הרעיון של ועידת הנשים התחיל מעצם היותי רכזת הקהילה של יוחנני הירוקה", מספרת קלמן, "הרעיון היה להעצים את נשות הקהילה העצמאיות, להציג אותן בפני הקהילה ולפרוץ את גבולות הקהילה. יחד איתי עבדו בהתנדבות במשך שעות רבות על תוכן האירוע והפאנל שירין יחזקאל ואשרת רומנו מקהילת יוחנני הירוקה. אנחנו כרכזות מחברות בין העירייה לתושבים ונותנות מענה לצורך שעולה מהתושבים. בתמיכת ראשות העירייה והקהילה הצלחנו להרים את האירוע הזה. טל שפיר, בעלת העסק 'עושים חיים', המתמחה בשיווק עסקי לנשים עצמאיות, עסקה ששיווק הועידה. שפיר וירדן ברזילאי, בעלת העסק 'צאנה', התנדבו ללוות את נשות העסקים שישתתפו בוועידה גם לאחר הועידה ולתת הרצאה מעשירה בנושאים הבוערים לנשים עצמאיות. באופן הזה מעטפת התמיכה והנטוורקינג הנוצרת בועידה ממשיכה הלאה. רוחמה שמסי מעמותת לב עוטף התנדבה לארגן את כל נושא התרומות בערב זה. כולנו תקווה כי זהו רק פתח לאירועים נוספים מסוג זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר