אינסטלטור מומלץ בשרון (Shutterstock) צילום: Andrey_Popov
אינסטלטור מומלץ בשרון (Shutterstock) צילום: Andrey_Popov

אינסטלטורים מומלצים בשרון

הברז זולג? יש פיצוץ בצנרת? כמובן שאין צורך להתמודד עם המצב המתסכל לבד. יצאנו להכיר אינסטלטורים מובילים באזור השרון, בעלי מוניטין רב שנים, שידעו לפתור עבורכם כל תקלה, ביעילות ומקצועיות

פורסם בתאריך: 30.10.19 17:16

מאיר חדאד: השילוב המנצח שבין נסיון לטכנולוגיה

האינסטלטור מאיר חדאד מביא איתו את השילוב המנצח שבין 40 שנות נסיון, לבין עבודה עם מכשירי האיתור המתקדמים ביותר בתחום שכוללים מצלמה טרמית, איתור בגז, מכשיר לחות, ומצלמה לביוב. בשלושת השנים האחרונות נכנס לעסק גם הבן דוד, והבן הקטן יוני שעל שמו קרוי העסק, משרת בצבא בימים אלו ושוקל גם הוא להכנס לעסק עם סיום השירות.

בני משפחת חדאד מאמינים בשקיפות. עוד לפני שלב האיתור או הצעת המחיר הם מתחילים כל ביקור בבדיקת לחצים גם לצינורות המים, וגם למערכת המים הדלוחים מול הלקוח במהלכה מחפשים את הצינור הבעייתי. "אנחנו בודקים קודם כל אם הבעיה היא בצינורות הבית בכלל. לפעמים אנשים חושבים שהתפוצץ צינור אך מדובר למעשה ברטיבות, או בפיצוץ צינור של השכנים. כך שלפני שנתחיל לעבוד, נסביר ללקוח בדיוק באיזה צינור אותרה הבעיה ומה אנחנו הולכים לתקן" מסביר דוד.

לאחר שמראים ללקוח באיזה צינור נמצאת הבעיה, מתחיל בשלב האיתור – במהלכו בוחנים איפה לאורך הצינור נוצר הפיצוץ. בזכות שימוש במצלמה טרמית מתקדמת או באיתור גז יכולים בני חדאד לתקן נזילות ופיצוצים מורכבים בבית או בחצר תוך נזק מזערי לקרמיקה והקירות. המצלמה מאתרת איכן הבעיה, פותחים בלטה אחת או שתיים ומבצעים תיקון נקודתי בנזק קטן ככל האפשר. התהליך הזה מוזיל את עלות התיקון הסופית מאחר ועלויות טיוח או ריצוף מחודש לאחר התיקון מתמזערות למינימום האפשרי. "ברוב המכריע של המקרים כבר באותו יום נחזיר את הבית לתפקוד ואפילו נבקש במפורש מבני הבית להפעיל ברזים, להתקלח, ולהשתמש בשירותים על מנת לוודא שהבעיה אכן טופלה לפני סגירה".
אחד הדגשים החשובים ביותר לבני חדאד שהם מקפידים עליו בעבודתם הוא ניקיון: "אנחנו מגיעים לשטח, בודקים את הבעיה, מתקנים ומחזירים הכל לקדמותו" אומר מאיר "אנחנו משקיעים זמן בנקיון ומבטיחים להחזיר שטח נקי יותר ממה שמצאנו".

גם בגיל 61 מאיר לא מפסיק ללמוד ודואג להתעדכן בכל החידושים בתחום. לאחרונה קיבל תעודה של משרד הבריאות כאינסטלטור מוסמך במז"ח (מניעת זרימה חוזרת). מדובר במערכת שחובה להתקין בכל בריכה ביתית ומונעת דליפת מי בריכה לצנרות העירייה, כך שגם לבעלי בריכות שצריכים לעמוד בתקן בני חדאד יודעים לתת מענה.

בני חדאד מבצעים את כל עבודות האינסטלציה: מהקטנות ביותר ועד להתקנת קוי מים לפי תוכנית ומפרט. הם מעניקים שירות לפרטיים ולמוסדות – בתי ספר, אולפנות, ומלונות שמקבלים מחירים נוחים מאוד בעבור בלעדיות. "אנחנו דואגים לעשות סקר שוק פעם בכמה זמן ולוודא שהמחירים שלנו הוגנים ואפילו נוחים לעומת הממוצע באזור" הם מבטיחים. הם עובדים מול רוב חברות הביטוח, ומקבלים תשלום בצ'קים, מזומן, העברות בנקאיות או אשראי. מגיעים לכל הישובים והערים שבאזור השרון ואף עד תל אביב, ומזמינים כל מתלבט להתקשר אפילו אם רק בשביל יעוץ.

יוני אינפרא – זום בהנהלת מאיר חדאד
טלפון: 050-9664464
קישור לפייסבוק

מאיר חדאד בפעולה. צילום עצמי

מאיר חדאד בפעולה. צילום עצמי


רנצ'ו שירותי אינסטלציה

מה הדבר הראשון שאתם עושים כשיש לכם בעיות צנרת בבית? אם אתם כמו רוב האנשים, במקום לתפוס מפתח צינורות ביד, אתם תופסים את הסמארטפון ביד ומתקשרים מיד לאיש מקצוע שיבוא להציל אתכם בזמן שאתם משגיחים על הנעשה מהצד ומנסים להראות כאילו אתם מבינים מה קורה שם.

רן סאיג או בכינויו המקצועי ״רנצ'ו״ מחברת ״רנצ'ו שירותי אינסטלציה״, עובד בתחום האינסטלציה כבר קרוב לעשר שנים, בהן ביקר באלפי בתים ותיקן כל בעיה אפשרית שתוכלו לחשוב עליה. הוותק וההיכרות שלו עם התחום דירגו אותו במרוצת השנים כאחד מאנשי המקצוע המובילים בתחום וכאוטוריטה בעלת ידע רב, כשלצד המקצועיות שלו הוא תמיד דואג לשמור על רמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת.

רנצ'ו. צילום באדיבות הלקוח

רנצ'ו. צילום באדיבות הלקוח

״אין דבר יותר מבאס מזה שמתפוצץ איזה צינור או שיש איזו סתימה באחד ממקורות המים בבית. דבר כזה יכול להשבית מיד את דיירי הבית ולעכב אותם בכל מה שהם תכננו לעשות״, מסביר רנצ'ו.

״אם לקוח מתקשר אליי אני נותן לו שעה מדויקת בה אני מגיע, ואני מבטיח שתמיד אגיע בזמן, לא בגלל שהבטחתי אלא פשוט כי אני מבין שאנשים באמת זקוקים לי. בין אם קובעים איתי מראש ובין אם מקפיצים אותי בהתראה מעכשיו לעכשיו אני מגיע כמה שיותר מהר, פותר את הבעיה כך שהיא לא תחזור, נותן אחריות על העבודה ומחזיר את דיירי הבית לשגרת חייהם״.

את רוב עבודתו מקבל רנצ'ו מלקוחות חוזרים או מהמלצות מפה לאוזן – ככה זה כשאתה נותן שירות אמין ומקצועי, ודואג ללקוחותיך ולבית שלהם כאילו היה ביתך שלך.

אחת החששות הגדולות ביותר כשמזמינים אינסטלטור היא שיגיע בעל מקצוע שלא אכפת לו לשבור את קירות הבית רק בשביל שיוכל להגיע למקור התקלה, מה שאומר שאולי טיפלתם בבעיה אך כעת יש לכם בעיות חדשות להתמודד איתן.

לצורך עבודתו משתמש רנצ'ו במכשור המתקדם ביותר, מה שעוזר לו לעלות על מקור הבעיות גם מבלי שיצטרך להרוס, לפרק ולשבור חלקים שונים בבית. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים אינסטלטור שיעשה הכל כדי לתקן לכם את התקלה ולהחזיר את המצב לקדמותו מבלי ליצור נזקים משניים.

עבודות האינסטלציה אותן עושה רנצ'ו מתחלקות ל-3 קטגוריות: אינסטלציה מאפס – הזנת צינורות מים וביוב והתקנת כלים סניטרים ואסלות סמויות; תיקונים שונים בבית כמו ברז שנשבר, צינור שהתפוצץ, או סתימה מעצבנת שמסרבת להשתחרר; ואיתור נזילות, שלמטרתו הוא משתמש בטכנולוגיות מתקדמות כגון מצלמה תרמית ומצלמת סיב אופטי, שבזכותן ניתן להימנע מלהרים את הבלטות שבבית או לשבור את אחד הקירות.

אחד מתחומי ההתמחות בהם התמקצע רנצ'ו במהלך השנים הוא תיקון אסלות סמויות, שלרוב חבויות מאחורי הקיר ומאוד קשה לתקן אותן. העובדה כי תיקונה של אסלה סמויה מצריך מהאינסטלטור לעבוד רק עם הידיים, בלי שהוא רואה דבר מהנעשה, יוצרת מצב בו מרביתם מעדיפים מראש לא לקחת את העבודה, מתוך ידיעה כי רוב הסיכויים שלא יצליחו לבצע את העבודה מבלי לשבור את הקיר.

הניסיון המעמיק שרן רכש במרוצת השנים, בעיקר עם תיקון של אותן אסלות, מבטיח כי הוא יתקן לכם כל תקלה שקשורה לאסלה סמויה, גם מבלי שתצטרכו לשבור ולו את הפיסה הקטנטנה ביותר מהקיר.

אם אתם מחפשים אינסטלטור אמין, שיגיע אליכם בדיוק בזמן שנקבע, כך שתוכלו לחזור כמה שיותר מהר לעבודה ולחייכם, רן מ״רנצ'ו שירותי אינסטלציה״, זמין לביקור 24/7 ומבטיח לפתור לכם כל בעיה בזמן קצר ועם אחריות מלאה על עבודתו.

אזור פעילות: אזור השרון והמרכז

טלפון: 052-5604560

שירות 24/7

"רנצ'ו שירותי אינסטלציה". צילום באדיבות הלקוח

"רנצ'ו שירותי אינסטלציה". צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר