אנדריי-קלוקשר

"זה כיף להגשים לאנשים חלום בעסקת חייהם"

תשע שנים בבנק. אוהב לעשות טיולי שטח עם הרכב". הכירו את אנדריי קלוקשר, יועץ משכנתאות בסניף הרצליה, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:19

שם: אנדריי קלוקשר.

מגורים: הוד השרון.

מצב משפחתי: בן 38, נשוי, אב לשני ילדים וכלב.

כמה זמן בבנק: תשע שנים.

תפקיד: יועץ משכנתאות בסניף הרצליה. "התחלתי את עבודתי כבנקאי, ובשלוש השנים האחרונות אני יועץ משכנתאות. לקוחות מגיעים אליי ומתעניינים בנטילת משכנתא. אני מסביר להם על התהליך, על האופציות ועל המסלולים. היתרונות והחסרונות בכל מסלול. בדרך כלל, אנשים, שלוקחים בפעם הראשונה משכנתא, מאוד חוששים, ואני די מרגיע אותם, מלווה אותם ומפשט להם את התהליך, וזה עבורי סיפוק גדול".

למה דווקא יועץ משכנתאות: "התחלתי כבנקאי ומאוד רציתי להתקדם בתוך הבנק, מתוך הבנה שתחום הבנקאות עבר וממשיך לעבור שינויים. המגמה היא לזקק את התפקידים ולדייק אותם, כך שיהיו יותר מקצועיים. אנחנו נתקלים במקרים ייחודיים, שונים, וזה כיף להגשים לאנשים חלום בעסקה, שעבור רובם היא עסקת חייהם".

מה החזון שלך: "מבחינת הלקוח, ללוות אותו ולהביא אותו ליעד בדרך הכי קלה ונעימה. מבחינת המחלקה, לעשות כמה שיותר עסקאות ושהלקוחות יהיו מרוצים".

מוטו בעבודה: "לתת את המענה הכי טוב שאני יכול לכל אחד שפונה אליי ולהצליח כמה שיותר בפן המקצועי והעסקי מבחינת הבנק".

סיפור בלתי נשכח: "במסגרת העבודה במחלקת משכנתאות יש מענקים של משרד השיכון. הגיע אליי לקוח שאימא שלו הייתה צריכה לקבל מענק 'מוגבלי ניידות' לצורך בניית רמפה בביתה. התהליך אמור היה להיות מול האם, אלא שהיא עברה תאונה והייתה מאושפזת בבית חולים שיקומי. הגעתי עד אליה לבית החולים, על מנת להחתים אותה על כל המסמכים, וכשהיא חזרה הביתה, הבן הגיע אלינו עם עוגה כאות תודה, וזה חימם את הלב".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם מאוד מגוונים – חיילים משוחררים, זוגות שרק התחתנו ומגרדים את השקלים הראשונים לקנות את הבית הראשון שלהם וגם אנשים אמידים שקונים דירות להשקעה".

מתחרים: "יש תחרות, והיא מבורכת. אני תמיד עושה את המקסימום להיות הכי מקצועי ויעיל בתהליך, גם מבחינת המחירים וגם מבחינת השירות".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני אוהב לעשות טיולי שטח עם הרכב".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "בתפקיד מטה מקצועי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר