ספיר-קרואני

"אני רואה את הלקוחות שלנו גדלים ומצליחים"

שבע שנים בבנק. מתעמלת מספר פעמים בשבוע בשביל הנפש ומאוד אוהבת לאפות. הכירו את ספיר קרואני, רפרנטית במחלקה העסקית בסניף הרצליה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:19

שם: ספיר קרואני.

מגורים: הרצליה.

מצב משפחתי: בת 28, רווקה.

כמה זמן בבנק: שבע שנים.

תפקיד: בנקאית במחלקה העסקית בסניף הרצליה. "התחלתי כ'בנכל' בסניף רעננה, ואחרי שנה עברתי למחלקה האישית בהרצליה. אחרי כשלוש שנים התקדמתי למחלקה העסקית. אנחנו נותנים לבעל העסק מענה כולל, מנתחים בקשות אשראי ונתונים עסקיים, מלווים את העסק מאפס ומתאימים את המוצרים שלנו לצרכים של הלקוח. אנחנו מעניקים ללקוחות שירות VIP ומקיימים פגישות בבית העסק עצמו, על מנת להכיר את הלב הפועם של העסק".
למה דווקא בנקאות עסקית: "זה משהו שמאוד מעניין אותי. בבנקאות עסקית, נוצר קשר עם הלקוח לטווח ארוך, אנחנו מכירים אותו באופן אישי. יש מגוון של עסקים, הידע מתרחב, ובכל יום אנחנו לומדים משהו חדש. בבנקאות העסקית, יש מגוון של אנשים ועסקים, וכל עסק שונה מהשני, וההתמודדות שלה היא אחרת. זה קשר מעבר לפקיד ולקוח".

מה החזון שלך: "הלקוח הוא במרכז ותמיד הוא הראשון. אנחנו תמיד חושבים על הלקוח, וגם אם אנחנו נותנים לו תשובה שלילית, צריך להסביר לו ולבדוק ביחד איתו איך כן אפשר לעזור לו בצורה אחרת".

מוטו בעבודה: "שירות מקצועי והעמקת הקשר עם הלקוח, על מנת שנוכל להיות איתו לאורך כל הדרך".

סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוח, בעל חברה העוסקת בתחום החינוך לקורסי העשרה. החברה שלו נכנסה לקשיים. החשבון התנהל בצורה לא תקינה, שכללה חריגות, פיגורים וכשל בגבייה. לאור המצב, במקום להתמקד בניהול העסק, בהתפתחותו וקידומו, בעלי החברה בילו שעות על שעות בבנק והיו עסוקים בכיבוי שריפות. כרפרטנית, זיהיתי את הפוטנציאל של העסק וזימנתי את הלקוח לפגישה בסניף. לאחר כן, הגעתי עם מנהל הסניף לביקור בעסק, ניתחנו את כל הנתונים הכספיים ובחנו את הצרכים, ובשיתוף עם בעלי החברה שינינו את מבנה האשראי כך שיתאים מבחינת ההון החוזר. התאמנו לו מסגרות המתאימות לפעילות שלו, ניתחנו רווחיות וצמצמנו עלויות מיותרות, לימדנו אותו להכין תזרים מזומנים, לבדוק באופן יומי את מצב החברה ולרכז יום תשלום אחד לספקים. לשמחתנו, הלקוח היה חזק בשיווק, והוא התמקד ביצירת שיתופי פעולה והבאת מכרזים והכשרות.
את נושא בניית התזרים הוא האציל על אנשי מפתח עם דיווח שבועי. חצי שנה עברה מהפגישה הראשונה, וניתן לראות שהלקוח מתמקד בשיווק העסק ובקידומו. כל מדדי החברה השתפרו – מחזור המכירות, הרווחיות, הגבייה, והגידול במספר הלקוחות. כיום, החשבון מתנהל בצורה תקינה. אני, כרפרנטית במחלקה העסקית, חשה סיפוק רב בזה שהצלתי עסק קטן".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם לקוחות מאוד טובים, נאמנים ואנחנו מלווים אותם כברת דרך. התחלתי במחלקה האישית ויש לי לקוחות שעברו אליי, לעסקית, ואני רואה אותם גדלים ומצליחים".

מתחרים: "אני חושבת שהשירות שלנו הוא מאוד מקצועי, ולא מעט לקוחות עוברים אלינו בזכות השירות שאנחנו מעניקים להם".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מתעמלת מספר פעמים בשבוע בשביל הנפש ואני מאוד אוהבת לאפות".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "הייתי רוצה להיות בחטיבה העסקית. זה תחום שמאוד מעניין אותי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר