צילום-אביב-גוטליב.-גלי-מאמן

"להקשיב, לא להיות שיפוטיים ולמקסם כל סיטואציה"

 26 שנים בבנק. רקדה בעברה בלהקת מחול, עושה ספורט ואוהבת לטייל בחו"ל. הכירו את גלי מאמן-שפר, מנהלת סניף הגלים בהרצליה פיתוח, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:19

שם: גלי מאמן-שפר.

מגורים: תל מונד.

מצב משפחתי: בת 51, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 26 שנה.

תפקיד: מנהלת סניף הגלים בהרצליה פיתוח, סניף הייטק. "לנהל סניף בנק זה לנהל הרבה ממשקים ביחד. לנהל משברים, מכירות, לדאוג לרווחתם של העובדים ולדאוג ללקוחות. מאוד חשוב לי הקשר עם הלקוחות, הזמינות של הבנקאים ומתן מענה מהיר. אחרי שנים רבות כמנהלת, אני יכולה להגיד שברגע שאתה נותן ללקוח מענה איכותי, וכשהלקוח רואה את המקצוענות ואת מהירות התגובה, הוא נשאר איתך לאורך זמן ומאמין בך, וזה תורם לשני הצדדים".
למה דווקא מנהלת סניף: "זה תפקיד עם הרבה מאוד עצמאות, כשהדבר הכי משמעותי הוא העבודה מול הלקוחות. אני מנהלת את הממלכה שלי כמעט לבדי, ויש הרבה אינטראקציות בתפקיד הזה עם מגוון רחב של אנשים מאוד מעניינים. בנוסף, השילוב של ניהול עובדים עם הקשר מול הלקוחות הוא מאוד מאתגר ויש בו הכל מהכל".

מה החזון שלך: "שתמיד נהיה הבחירה הראשונה של הלקוח. שהלקוח יקבל, מצד אחד, את מה שהוא צריך מהבנק, ומצד שני שהבנק יצליח למצות עם הלקוח את כל מגוון העסקים שלו, שנלווה אותו בכל תחנות חייו וכמובן שנדע לעשות עסקים טובים".

מוטו בעבודה: "זמינות, שירות ומקצוענות. למקסם כל פגישה, למצות כל אינטראקציה ולהציע ללקוח פתרונות שהוא לא חשב עליהם. בבנק יש הרבה יצירתיות".

סיפור בלתי נשכח: "לפני שנים רבות, בסניף הראשון שניהלתי, דפק אצלי בדלת בחור יחף שביקש להיפגש איתי. בדרך כלל קובעים פגישות מסודרת עם מנהל הסניף. הייתי עסוקה וביקשתי שימתין עד שאתפנה אליו. התברר שהוא זכה בפיס בסכום של כמה מיליונים וביקש להשקיע את הכסף אצלנו. המסקנה: תמיד צריך להקשיב, לא להיות שיפוטיים ולמקסם כל סיטואציה".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם הלקוחות הכי טובים שיש. יש לנו בסניף בנקאות פרטית עם לקוחות אמידים, בנקאות עסקית, שיש בה הרבה לקוחות הייטק מכל הסוגים וכן בעלי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים. הלקוחות שלנו הם מתוחכמים ומצפים לשירות איכותי ולזמינות גבוהה".

מתחרים: "אני חושבת שמול המתחרים אנחנו יותר אישיים, מקצוענים, אנושיים, מגיבים ויוזמים. בנוסף, הרמה הטכנולוגית שלנו נחשבת להכי מתקדמת בענף".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "הייתי רקדנית בלהקת מחול. אני עושה ספורט, אוהבת לטייל בחו"ל, ואנשים אוהבים להתייעץ איתי".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מקווה להמשיך בתעשיית ההייטק בבנק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר