רועי-גל

 "חשוב לנו לתת ללקוח את הערך המוסף"

כ-10 שנים בבנק. מאוד אוהב לצייר, בעיקר רישומים. הכירו את רועי גל, יועץ השקעות בכיר במרכז INVEST, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:18

 

שם: רועי גל.

מגורים: רעננה.

מצב משפחתי: בן 38, נשוי ואב לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: כ-10 שנים.

תפקיד: יועץ השקעות בכיר ב-IVEST. " IVESTהוא מרכז השקעות אזורי, שמרכז את הפעילות של יועצי ההשקעות, שבעבר ישבו בסניפים, ועכשיו יושבים ביחד. להיות יועץ השקעות, זה לדעת לקרוא את השווקים ולנתח מגמות כלכליות, להבין מה קורה בעולם מבחינה כלכלית וגאופוליטית, איך זה משפיע על שוק ההון, על החברות, שוקי המניות בארץ ובחו"ל ולדעת איפה כדאי להשקיע. להיות יועץ השקעות זה לצאת מנוקדת הנחה מסוימת ולהבין איך זה משפיע עלינו, ולפי זה לפעול. אנחנו יוצרים קשר עם הלקוחות, מעדכנים אותם במצב ופועלים בתיקים שלהם בהתאם למה שצריך ומה שנכון, כשהמטרה היא לתת להם את המענה הטוב ביותר, ובזמינות גבוהה. יש לנו מערכת נגישות שנותנת לנו אפשרות לתת ללקוחת המלצות בזמן אמת".

למה דווקא יועץ השקעות: "עוד בגיל צעיר אהבתי את תחום ההשקעות, מאחר שמדובר בתחום שהוא מאוד מעניין ודינמי. בתחום ההשקעות אתה נפתח לדברים שהם פחות מוכרים, כמו אגרות חוב ומניות, שקשה ללמוד אותם באופן עצמאי".

מה החזון שלך: "טובת הלקוח תמיד בראש. כל הפעולות שאנחנו עושים ללקוח הן בהתאם לצרכים שלו, מה רמת הסיכון הנכונה לו, ותמיד חשוב לנו לתת לו את הערך המוסף. מבחינת המרכז – להגדיל את מספר הלקוחות והפעילות".

מוטו בעבודה: "להיות סופר מקצועי ושירותי כלפי הלקוחות".

סיפור בלתי נשכח: "לקוחה שלנו קיבלה כמה מאות אלפי אירו וביקשה לבדוק אפשרות של השקעה שתניב רווחים, אך לא במניות. כיום, לקוחות משלמים לבנקים על החזקת אירו בחשבון עקב ריבית שלילית באירופה. עשינו שיחת ועידה עם הלקוחה ועם מנהל ביחידת המוצרים הפיננסיים בבנק ובנינו לה תיק באירו דרך מערכות הבנק (דבר שלא מתאפשר בבנקים אחרים ובסכומים כאלה). יצרנו ללקוחה פיקדונות בהתאמה אישית, העוקבים אחר סל המניות בארצות הברית, וכן פיקדון דוקו, המאפשר המרה לדולר ולשקל ללא עמלות בשערים טובים משער המסחר באותו היום פלוס קבלת מענק, כשהריבית באירו היא שלילית. הלקוחה הביעה שביעות רצון והערכה על היוזמה והמקצועיות".

הלקוח המקומי: "רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות שפחות מכירים את השוק והעדפות ההשקעה שלהם הן ברמת סיכון נמוכה עד בינונית. הם לקוחות נאמנים ומרוצים".

מתחרים: "בנק הפועלים הוא הבנק הכי מקצועי, ואני שומע את זה מלקוחות ומשווקים שאנחנו עובדים איתם. המקצועיות היא במערכות, בשירות ובכל מה שאנחנו נותנים להם".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב לצייר, בעיקר רישומים".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "בהנהלה הראשית של הבנק או באחת מיחידות ההשקעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר