רויטל-רון

 "אנחנו מכירים את הלקוחות כמו בני המשפחה"

 25 שנים בבנק. מאוד אוהבת לצלם ומשתתפת בחוג צילום. הכירו את רויטל רון, סגנית מנהל סניף הרצליה ומנהלת מחלקת בנקאות פרטית, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:18

שם: רויטל רון.

מגורים: כפר סבא.

מצב משפחתי: בת 55, אימא לשני ילדים.

כמה זמן בבנק: 25 שנה.

תפקיד: סגנית מנהל הסניף ומנהלת מחלקת בנקאות פרטית בסניף הרצליה. "להיות סגנית מנהל הסניף, זה להיות מספר שתיים בסניף. כל דבר עובר דרך המנהל ודרכי – כוח אדם, התפעול, אישורי אשראי, משכנתאות, שיתופי פעולה ועוד. בנקאות פרטית זו המחלקה שעובדת מול הלקוחות הגדולים של הסניף. אני אחראית על כל נושא הגיוס, האשראי במחלקה, שירות הלקוחות ועוד. יש לנו במחלקה 8000 לקוחות, ואנחנו דואגים שהם יקבלו מענה מלא".

למה דווקא סגנית מנהלת הסניף ובנקאות פרטית: "את דרכי בבנק התחלתי בתור יועצת השקעות. תחילה ניהלתי מחלקה קטנה, לאחר מכן מחלקה גדולה, וכיום אני סגנית המנהל. בתפקיד הזה צריך להבין בכל התחומים, כולל תחום האשראי, שחסום ליועצי השקעות. אני עוסקת בהכל, וזה מאוד מעניין אותי. בבנקאות פרטית מדובר על קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות, ובמהלך השנים נוצרים קשרים אישיים. קורה לא פעם שאנחנו מכירים אותם כמו בני משפחה".

מה החזון שלך: "מבחינת הלקוחות, לתת להם את השירות הטוב ביותר. הלקוחות הם הדבר הכי חשוב ומרכזי בבנק. מבחינת הסניף, שנהיה הסניף המוביל, שאנשים ישמעו עלינו ויבואו בגלל השירות שאנחנו נותנים להם".

מוטו בעבודה: "שירות ויחס אישי. אלו הם הדברים הכי חשובים, וזו גם הסיבה שאנשים נשארים בבנק ומביאים את החברים שלהם, העסקים שהם עובדים איתם, ואצלנו זה פועל בצורה טובה".

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח שקיבל סכום מאוד גדול בירושה. הוא הפקיד את הסכום אצלנו בסניף, וסיפר שאחיו, שגם הוא קיבל ירושה, נמצא בסניף אחר, ומאוד מתלבט. שוחחתי עם האח בטלפון, והוא אמר לי שהוא עדיין מתלבט. כעבור יום, האח התקשר אליי, בשעה שהסניף כבר היה סגור, וסיפר לי שהוא הלך לבנק שלו עם צ'ק על סך מיליון שקלים להפקדה, אבל הם לא פתחו לו את הדלת, כי זה היה אחרי שעות הפעילות. אנחנו קיבלנו אותו ופתחנו לו חשבון. הוא כל כך התרגש, שגם את הירושה הפקיד אצלנו וגם העביר את החשבון ואת הפעילות שלו אלינו".

הלקוח המקומי: "יש לנו מגוון של לקוחות – צעירים ומבוגרים, הייטקיסטים, מורים, עובדי עירייה, הכל מהכל. אנחנו הסניף המרכזי בעיר".

מתחרים: "בסופו של דבר מה שחשוב לאנשים זה היחס והשירות שהם מקבלים, ואנחנו שמים דגש על מקצועיות ויחס אישי. בנוסף, יש לנו כלים דיגיטליים מאוד טובים, ואנחנו מנגישים את הטכנולוגיה הזו גם לאוכלוסייה המבוגרת באמצעות כנסים ודיילים שעוזרים להם".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לצלם ואני בחוג צילום".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני מקווה שאנהל סניף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר