ניידת התרמת דם של מד"א. צילום מיקי פריידין, דוברות מד"א

תושבת גן רש"ל יזמה התרמת דם: "אני מזמינה את כל מי שיכול להגיע היום ולהציל חיים"

בעקבות יוזמתה של סתיו אוזן תגיע היום ניידת התרמת דם של מד"א לשכונת גן רש"ל בשעות 16:00-10:00. המטרה: להשיג לפחות 50 תרומות דם

פורסם בתאריך: 12.4.20 08:13

סתיו אוזן, בת 27, סטודנטית שנה שלישית לפסיכולוגיה ומנהל עסקים בתוכנית מצטיינים במרכז הבינתחומי ותושבת גן רש"ל, יזמה מבצע איסוף תרומות דם שמתקיים היום, בין השעות 10:00 בבוקר ל-16:00, בגן רש"ל, בחניון העפר מול רחוב העלומים. "היי כוכבים", כתבה אוזן אתמול בהודעה שפרסמה בפייסבוק, "בעקבות משבר הקורונה יש מחסור בתרומות דם. מסתבר שקורונה לא עוברת בדם, אבל חיים כן – אז צריך אתכם. מחר ראשון ה-12.4, עומדת להתרחש התרמת דם בהרצליה בין השעות 10:00-16:00 בשכונת גן רש"ל בחניון העפר, ניתן לשים בוויז רחוב העלומים. זה יתבצע בניידת סטרילית ומאושרת ע"י משרד הבריאות. המטרה היא להגיע ללפחות 50 תרומות דם. אנא הגיעו מוגנים ככל הניתן".

"התורמים מוזמים להגיע עם כלי הרכב שלהם כשהם ממוגנים ולהמתין לתורם", אומרת אוזן לצומת השרון, "אני מנסה לארגן די.ג'יי שינעים את הזמן לממתינים. אני זמינה כל היום אם אנשים רוצים לשלוח לי הודעה בוואטסאפ לטלפון 052-7292751 כדי לברר אם עמוס או שאפשר להגיע".

סתיו אוזן. צילום תומר טהרלן

מתי ואיך עלה לך הרעיון?

"כבר לפני שבועיים וחצי עלה לי הרעיון לארגן ניידת שתאסוף את תרומות הדם. הבנתי שיש מחסור בתרומות ורציתי לתרום בעצמי דם. ראיתי שכל התחנות סגורות בגלל הקורונה ושהמקום היחיד שאפשר לתרום הוא בתל השומר, שזה קצת מסוכן כי ממליצים לא להגיע לבתי חולים. ראיתי שחברה תרמה בניידת שהיתה במקרה בירושלים והיא השיגה לי מספר אז התקשרתי וביקשתי לדעת אם ניתן לארגן ניידת אצלנו גם. זו נראתה לי הדרך הכי רלוונטית בימים אלו. אמרו לי שאם אאסוף יותר מ-30 תורמים הם יגיעו בשמחה. כעת יש כבר 40 אנשים שאישרו שיגיעו. אני מזמינה את כל מי שיש ביכולתו להגיע היום, לתרום דם ולהציל חיים. כך נוכל לעשות טוב ולהציל אולי חיי אחרים בלי לזוז יותר מ-100 מטר מהבית ומבלי שזה יגזול יותר מחצי שעה מזמנכם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר