בדיקת קורונה. צילום רויטרס

כמה חולים, כמה מחלימים, כמה בבידוד בהרצליה. וגם: חולה ביקר היום במרכול בעיר

עלייה של חולה אחד בהרצליה אתמול ביחס ליום חמישי. מספר התושבים בבידוד נכון לאתמול גדול בשלושה לעומת יום חמישי

פורסם בתאריך: 25.4.20 18:06

מספר החולים בקורונה מקרב תושבי הרצליה עומד על 37, נכון לאתמול, יום שישי. זו עלייה של חולה אחד לעומת יום חמישי. ביום רביעי היה מספר החולים מקרב תושבי העיר 38, ביום שלישי דווח על 43 חולים בעיר, ביום שני 47 חולים וביום ראשון היה מספר החולים בהרצליה 51.

מספר המחלימים מקורונה מקרב תושבי העיר נכון לאתמול הוא 64, בדומה ליום חמישי. תושב אחד, רופא המשפחה ד"ר זלמן חפץ ז"ל, נפטר מהמחלה. כמו כן היו אתמול 28 תושבים בעיר בבידוד, שלושה יותר מאשר יום חמישי.

בתוך כך הודיע משרד הבריאות על חולה קורונה ששהה או שהתה היום, 25 באפריל, בשעות 12:00-11:30, במרכול הוד מרקט ברחוב הראשונים 1 בהרצליה. כמו כן, חולה קורונה שהה או שהתה במיון נשים ובמחלקת נשים בבית החולים מאיר ביום חמישי, 23 באפריל, בשעות 2:00-18:00.

במחלקות המיוחדות לטיפול בחולי קורונה בבית החולים מאיר היו מאושפזים אתמול 25 חולים, שלושה מהם מורדמים ומונשמים, אחד במצב קשה, אחד במצב בינוני והיתר במצב קל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מ

    לא הבנתי…
    בתוך כך הודיע משרד הבריאות על חולה קורונה ששהה או שהתה היום, 25 באפריל, בשעות 12:00-11:30, במרכול הוד מרקט ברחוב הראשונים 1 בהרצליה

    המכולת פתוחה ביום שבת??

  2. אני

    כנראה התכוונתם על אדם חולה קורונה ששהה בהוד מרקט ביום שישי ולא בשבת, הסבירו בבקשה ! ידוע לי שנכנסו הרבה אנשים בו בזמן ולא כל כך שמרו מרחק, המקום צר מאוד. לדעתי מאוד מסוכן לפתוח עסקים אם לא ממלאים הוראות כמו שצריך ממשרד הבריאות.

  3. עליס

    אם היא או הוא חולי קורונה למה הגיעו למרכול ? כנל לגבי המיון במאיר….מצוין חולי קורונה….מאחר והבדיקה לוקחת זמן…החולה הגיע/ה תוך ידיעה שהיא חולה בקורונה ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר