קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי
קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי

אחרי תקופה ארוכה של שקט: חולי קורונה ביקרו בקניון שבעת הכוכבים ובמגה בעיר בהרצליה

לפי מידע שפרסם משרד הבריאות החולים ביקרו בקניון ביום רביעי שעבר. חולה ביקר ביום חמישי שעבר בסניף מגה בעיר. חולה ביקר גם בקניון רננים ברעננה

פורסם בתאריך: 31.5.20 17:50

אחרי תקופה ארוכה של שקט בהרצליה, ללא ביקורים של חולי קורונה בעיר וללא עלייה במספר הנדבקים, פרסם היום (ראשון) משרד הבריאות שחולי קורונה ביקרו בשבוע שעבר בקניון שבעת הכוכבים ובסניף מגה בעיר בהרצליה.

החולים ביקרו בקניון שבעת הכוכבים ביום רביעי שעבר (27 במאי) בשעות 21:00-20:30 ובשעות 21:30-21:00. משרד הבריאות לא פרסם באילו אזורים או חנויות ביקרו החולים וטרם התקבלה תשובת משרד הבריאות לשאלת צומת השרון בנושא. נציין שהקניון נסגר למבקרים בשעה 21:00. בנוסף, ביקר כאמור חולה קורונה בסניף מגה בעיר ברחוב כצנלסון 19 בהרצליה, ביום חמישי שעבר (28 במאי) בשעות 11:30-11:00. הבוקר אף פרסמנו שחולה קורונה נסע במשך מספר ימים באוטובוס מנתניה להרצליה ובחזרה.

בתוך כך פרסם משרד הבריאות שחולה קורונה שהה בקניון רננים ברחוב המלאכה 2 ביום חמישי (28 במאי) בשעות 13:30-12:30. גם כאן לא צויין באילו חנויות ביקר החולה. מקניון רננים נמסר: "הקניון נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כיום כל אזרח שנחשף לחולה קורונה מקבל הודעה ממשרד הבריאות ועליו לפעול בהתאם. הקניון פועל כרגיל בשגרת קורונה, לצד הקפדה על חיטוי, חובת לבישת מסכות, מדידת חום בכניסה לקניון וכל צעד אשר יכול לצמצם חשיפה".

מי שהיה במקומות הנ"ל בתאריכים ובשעות שצויינו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, או במוקדי קופות החולים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ?

    איזה הגזמה עוד לא נפל האסימון?מה זה משנה, המחלה פוגעת רק באנשים שהיו גם ככה נפגעים משפעת רגילה..
    למה להפחיד ולהגביל את כל השאר..
    16000 נדבקים נו ומה? כלום
    רק נזק כלכלי עצום

  2. מיכל

    ביום ד המדובר לקחתי לקניון את בתי שעובדת בו. גם בני בן העשר היה עמי. למעט ילדי ואנשים ספורים, רוב שוהי הקניון (כולל העובדים בחנויות האוכל וכולל איש הביטחון שהסתובב בקומה א ליד ארומה) לא הקפיד לחבוש (לא אומרים ללבוש) מסיכה . לכל היותר הניחו מתחת לאף (כמו איש הביטחון ). שזה כידוע לא יעיל. כאשר הערתי לו הוא צחק ואמר שגם בני (בן העשר( לא חייב. אז עכשיו אני שומעת שכולנו נחשפנו. חבל שלא הקפדתם : לקרוא בכריזה כאשר כולם מתעלמים זה לא נקרא לאכוף. לשלוח איש בטחון שאינו מעיר ואינו חובש כראוי בעצמו זה לא לאכוף. זה לעג לרש.

  3. חיחי

    בגלל בן אדם אחד שהסתובב בקניון כולם צריגים להיכנס לבידוד? טימטום גמור. פשוט תשמרו על היגיינה ומרחק, רוב הסיכויים שאף אחד לא נדבק ואין בזה טעם

  4. David

    קיימת בעיה בכניסה לקניונים לא מחייבים לשים מסכות ולר מעירים לאלה שמסתובבים בתוך הקניון
    פשוט שמים … כמו גם מדוע לא מחוקקים לגבי תוכנת המגן ? פשוט זילות בחיי אדם וברווחתם מטורפת במיוחד הנתונים המבולבלים המפוזרים מכל מני חכמולוגים בטלויזיה אין מדיניות חד משמעית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר