בדיקת קורונה. צילום רויטרס

הקורונה בהרצליה: חולה היה באתר הבנייה של סביוני גליל ים. תושב נוסף נדבק

בחברת אפריקה ישראל אישרו את המידע ומסרו כי מדובר בפועל בניין. 180 תושבים בהרצליה נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 11.6.20 17:50

לפי מידע שפרסם משרד הבריאות חולה קורונה מאומת היה באתר הבנייה של פרויקט המגורים סביוני גליל ים בהרצליה. לפי הדיווח, החולה היה במקום ביום שני, 8 ביוני, בשעות 8:30-8:00. בחברת אפריקה ישראל אישרו את המידע ומסרו כי מדובר בפועל.

אתמול, נזכיר, דיווחה עיריית הרצליה על חולה מאומת שהיה בבית הספר וולפסון בהרצליה. שישה אנשי צוות ו-17 תלמידים נכנסו לבידוד עד 14 ביוני. לפי הנחיית משרד הבריאות בית הספר לא נסגר בשלב זה. בתוך כך, דיווח משרד הבריאות על חולה קורונה שביקר במרפאת כללית ברחוב רמב"ם 1 בעיר, ביום חמישי שעבר, 4 ביוני, בשעות 15:00-13:00.

מי שהיה במקומות הנ"ל בתאריכים ובשעות שצויינו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, או במוקדי קופות החולים. 180 תושבים נמצאים בבידוד, שישה פחות מאז אתמול ו-15 פחות מאז יום שלישי.

בתוך כך, סך כל הנדבקים בקורונה בהרצליה עומד, נכון להיום (חמישי), על 118. מדובר בעלייה של נדבק אחד לעומת אתמול. מספר החולים בפועל בהרצליה עומד נכון להיום על 17 ומספר המחלימים על 97. עד כה נפטרו בהרצליה ארבעה חולים מקורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר