מדיקל סנטר
מדיקל סנטר.צילום דודו בכר

עובדת במדיקל סנטר נדבקה בקורונה. עלייה נוספת במספר התושבים שנכנסו לבידוד

במדיקל סנטר אומרים כי מדובר במזכירה שאינה מקבלת קהל, ושאנשי צוות שבאו איתה במגע נכנסו לבידוד. מספר החולים בפועל בהרצליה עומד נכון להיום על 23 תושבים

פורסם בתאריך: 15.6.20 18:31

לפי מידע שפרסם היום (שני) משרד הבריאות, חולת קורונה היתה במדיקל סנטר בהרצליה, ברחוב אלי לנדאו 7, בשני תאריכים בשבוע שעבר. במדיקל סנטר אומרים כי מדובר במזכירה שאינה מקבלת קהל ושהנושא מטופל בהתאם להנחיות משרד הבריאות. העובדת, נמסר, נכנסה לבידוד כמו גם שאר העובדים אשר באו עמה במגע. לפי הדיווח של משרד הבריאות, החולה היתה במקום בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר, בשעות 15:00-7:00 בכל אחד מהימים.

בתוך כך, עלה מספר הנדבקים בקורונה בהרצליה באחד לעומת אתמול. סך כל הנדבקים בקורונה בהרצליה עומד, נכון להיום (שני) על 124. בסך הכל, מאז יום חמישי שעבר, עלה מספר הנדבקים מקרב תושבי העיר בשישה.

מספר החולים בפועל בהרצליה עומד נכון להיום על 23 ומספר המחלימים עומד על 97, בדומה לאתמול וליום חמישי. עד כה נפטרו בהרצליה ארבעה חולים מקורונה. עלייה נוספת נרשמה במספר התושבים שנמצאים בבידוד – 289 היום לעומת 271 אתמול, ו-180 ביום חמישי.

סך כל הנדבקים בארץ עומד נכון להיום על 19,121, עלייה של 66 מאז אתמול (ראשון) ו-552 יותר מאז יום חמישי. מספר הנפטרים בארץ עלה ל-302.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר