צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בסוף השבוע: עשרה חולים מאומתים חדשים בהרצליה

מספר הנדבקים בקורונה בהרצליה ממשיך לעלות: 43 תושבים הם חולים מאומתים לעומת 22 ביום ראשון שעבר. 363 תושבים נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 21.6.20 08:28

סך כל הנדבקים בקורונה בהרצליה, נכון לאתמול (שבת), עלה ל-146 לעומת 135 ביום חמישי. מספר החולים בפועל בהרצליה עלה בעשרה לעומת יום חמישי, ועומד היום על 43. ביום ראשון שעבר, לפני שבוע בדיוק, היה מספר החולים המאומתים מקרב תושבי העיר 22.

מספר המחלימים 98, בדומה ליום חמישי. עלייה נוספת נרשמה במספר התושבים שנמצאים בבידוד, 363 היום לעומת 323 ביום חמישי ו-332 ביום רביעי. עד כה נפטרו בהרצליה חמישה חולים מקורונה.

אתמול (מוצ"ש) הודיעה העירייה שעובד עמותת בני הרצליה נדבק בקורונה. העובד לא היה במגע עם ילדים או מאמנים בחוגים של בני הרצליהה, אך כן הגיע לבניין העירייה ועובדי עירייה שבאו עמו במגע נדרשו להכנס לבידוד. לכן החליטה העירייה שלא תקיים היום (ראשון) קבלת קהל.

בסוף השבוע דיווחה העירייה על סגירת גן ילדים עירוני לאחר שהתגלה שילד בגן נדבק בקורונה. גם בית כנסת בשכונת הרצליה נסגר לאחר שהתברר שמתפלל קבוע במקום נדבק בנגיף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עידן

    למה לא מפרסמים איפה הסתובבו החולים האחרונים ? עלמנת לדעת אם במקרה מישהו בא איתם במגע חייבים לציין את כל המקומות שבהם הסתובבו כמו שהיו מציינים בתחילת הגל הראשון / בהתפרצות הראשונה .

  2. אני

    הכי נכון לעשות, לעטות מסכה בכל הזדמנות שפוגשים אנשים ויהיו פחות נדבקים, הכוונה לכסות גם את האף . בחדרי כושר זאת בעיה כי אי אפשר להתאמן איתה אבל אם שומרים מרחק אחד מהשני גם טוב. אם מתנהגים על פי ההנחיות יהיה יותר טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר