בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

תלמיד מהיובל שהיה במסיבת סיום כיתתית התגלה כחולה, התלמידים והצוות נכנסו לבידוד

בתוך כך קורא מנהל אגף החינוך בעיריית הרצליה לתלמידים שלא לקיים אירועי סיום שכבתיים: "אירוע רב משתתפים יכול חלילה לגרום לביטול בחינות הבגרות עבורכם, דחיית הגיוס לצה"ל ובעיקר סיכון בריאותכם ובריאותם של בני המשפחה"

פורסם בתאריך: 3.7.20 09:55

תלמיד כיתת מב"ר בשכבת י"ב בתיכון היובל אומת אתמול (חמישי) כחולה קורונה. כך מסרה הבוקר העירייה. ביום ראשון השבוע השתתף התלמיד במסיבת סיום כיתתית, תלמידי הכיתה וצוות החינוך נכנסו לבידוד.

בתוך כך קורא מנהל אגף החינוך בעיריית הרצליה, ד"ר יעקב נחום, להורים ולתלמידים, שלא לקיים אירועי סיום שכבתיים. במכתב שהעביר אתמול כתב: "היום נודע לי שישנה התארגנות, שלכם תלמידי י"ב, לקיים את אירועי סיום הלימודים בבתים פרטיים או במתכונת הופעה עבור כלל תלמידי השכבה. אני מבין את הכמיהה שלכם לחגוג את סיום תקופת הלימודים, אך לצערי מדינת ישראל והעיר הרצליה במיוחד, מתמודדים בתקופה זו עם אחוזי תחלואה גדלים והולכים שבאים ליידי ביטוי בהידבקויות של תלמידים, הורים סבים וסבתות. בל נשכח שהמחלה עדיין בקרבנו ועדיין הסכנה מרחפת מעל ראשינו. על כן יש לנהוג במשנה זהירות ולהימנע מהמפגש המתוכנן. לא לחינם אסר משרד החינוך ומשרד הבריאות על קיום מסיבות סיום מרובות משתתפים והנחה לקיים טקסים צנועים בכיתה למען ביטחונכם".

מנהל אגף החינוך בעיריית הרצליה ד"ר יעקב נחום. צילום דוברות העירייה

הוא הוסיף: "תלמידים יקרים, אני מזכיר לכם כי טרם סיימתם את חובותיכם לקראת קבלת זכאות לבחינת הבגרות. אירוע רב משתתפים יכול חלילה לגרום לביטול בחינות הבגרות עבורכם, דחיית הגיוס לצה"ל ובעיקר סיכון בריאותכם ובריאותם של בני המשפחה. אני מפציר בכם תלמידים – להימנע מאירועים אלה. מכם ההורים אני מבקש ומצפה לגלות אחריות ולהסביר לתלמידים על הסיכונים שחלילה עלולים להתרחש, בעיקר באירועים הומי אדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר