מתנ"ס יד התשעה. צילום מיטל ליאור-גוטמן
מתנ"ס יד התשעה. צילום מיטל ליאור-גוטמן

בניסיון לעצור את התפשטות הקורונה: עיריית הרצליה עוצרת את כל פעילויות החוגים והחינוך הבלתי פורמלי

בהודעה משותפת שהוציאה העירייה עם הנהגת ההורים העירונית נמסר כי תופסק פעילותם של המרכזים הקהילתיים המתנ"סים, חוגי החברה לתרבות ואומנות, התיאטרון העירוני ופעילויות של עמותת בני הרצליה. פדלון: "החלטנו לצמצם ככל האפשר את מעגלי ההדבקה בקרב הילדים"

פורסם בתאריך: 8.7.20 08:23

עיריית הרצליה החליטה אמש (שלישי) להפסיק את כלל החוגים ופעילויות מסגרות החינוך הבלתי פורמלי בעיר, בניסיון לעצור את קצב התפשטות נגיף הקורונה בהרצליה. בהודעה משותפת שהוציאה העירייה עם הנהגת ההורים העירונית נמסר כי תופסק פעילותם של המרכזים הקהילתיים המתנ"סים, חוגי החברה לתרבות ואומנות, התיאטרון העירוני ופעילויות של עמותת בני הרצליה.

ראש העירייה משה פדלון: "בריאות הילדים והמשפחות היא שעומדת לנגד עינינו. בשל הגידול במספרי החולים והמבודדים בעיר והרצון לשמור על בריאותם של הילדים קיבלנו, העירייה והנהגת ההורים, החלטה משותפת לצמצם ככל האפשר את מעגלי ההדבקה בקרב הילדים".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא: "המטרה כעת היא לא לפגוע בפעילות כלל המשק ולאפשר את קיומן של מסגרות היום. ככל שנימנע את מעגלי ההדבקה של הילדים בשעות אחר הצהריים, נצליח לקיים את מסגרות היום בגנים, במעונות ובבתי הספר, ולאפשר להורים להמשיך ולצאת לעבוד".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, זיו עומר אמר "ההחלטה התקבלה בלב קשה, אך זו החלטה מחייבת. לנגד עיננו עמד בראש ובראשונה הצורך לתת מענה להורי הגנים ותלמידי הגיל הרך, אל מול החשש שחולה מאומת יביא לסגירת מוסדות חינוך ולריתוק הורים לביתם, מה שיסכן את מקור פרנסתם. במקביל, אנו קוראים להורים להמנע מפעילויות המוציאות ילדים מחוץ לקפסולה של מסגרת הבוקר, ובהם חוגים פרטיים ומפגשים אחה"צ עם ילדים שאינם חלק מהקפסולה. אנו מקווים שצעד זה יסייע לצמצם את התחלואה ומאחלים בריאות איתנה לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר